Skip to main content

Urania își face rebranding. „Au apărut multe pagini cu identitatea mea. Nu îmi aparțin. Nu mi s-a cerut acordul”

 
Urania își face rebranding. „Au apărut multe pagini cu identitatea mea. Nu îmi aparțin. Nu mi s-a cerut acordul”

Astrele au decis: Simona Vărzaru, cunoscută drept Urania, își schimbă numele pentru un nou proiect pe care îl va dezvolta împreună cu Libertatea, din 8 octombrie. Ea se va numi Uranissima, după ce mai bine de 20 de ani a avut numele de scenă Urania. 

Publicitate

De ce? „Au apărut multe pagini cu identitatea mea. Nu îmi aparțin. Nu mi s-a cerut acordul. Singura poză care circulă în unanimitate a fost furată de la B1. Eu nu am dat poza mea nimănui. Mai mult, s-a copiat emisiunea și s-a dat pe Facebook. Nimic nu a fost cu permisiunea mea. Nu avea logică să îmi fac singură 40 de pagini și 4-5 conturi de Facebook”, a explicat ea într-un interviu pentru Libertatea.

Despre noul proiect video - „Proiectul pe care noi îl lansăm acum, Uranissima (prima emisiunea va fi pe 8 octombrie) nu va fi o emisiune TV obișnuită. Voi reveni la ceea ce îmi este mie drag, să formăm un public într-un univers de idei mai bogat decât cel care este în mod obișnuit folosit: revenirea la planete, la stele fixe, asteorizi, analiza financiar-bancară, care presupune un cu totul alt criteriu de referință.”

Într-un interviu acordat Paginademedia.ro, Simona Vărzaru declara că sunt peste 40 de site-uri care îi folosesc numele: 

„Sunt o victimă a propriului meu success. Zeci de site-uri mi-au furat numele" Trebuie să menționez un lucru extrem de important: sunt 40 de site-uri care folosesc ilegal informații astrologice oferite de Urania. Sunt victima propriului meu succes.

Eu nu am niciun site, nu am niciun cont de Facebook! Toate site-urile sau conturile cu Urania folosesc o manipulare care nu are niciun fel de legătură cu persoana Simonei Vărzaru. Aceasta nu colaborează cu ei, nu realizează nicio rubrică pentru acele site-uri. Sunt site-uri care iau toată emisiunea, o transcriau integral și astfel fac trafic! Emisiunea a fost și victima acestor site-uri, care au mutat atenția de la TV pe internet, pentru că audiența lor a crescut datorită informațiilor transcrise din emisiune. De exemplu, unul dintre site-uri are peste nouă milioane de afișări.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu