Skip to main content

Viral. Eftimie: Facebook pregăteşte o măgărie superbă. Clickbeitarii or să sufere. O să aibă de câştigat publisherii cinstiţi

 
Facebook Mark-Zuckerberg
Facebook Mark-Zuckerberg

BLOGOSFERĂ. "Clickbeitarii or să sufere. O să aibă de câştigat publisherii cinstiţi, ăia de şi-au păstrat majoritatea conţinutului pe site, care şi-au format cât de cât o comunitate şi un minim necesar de inşi care le intră oricum pe site să vadă ce prostii au mai scris". Opinia lui Ovidiu Eftimie a fost cea mai viralizată postare din blogospferă din weekend.

Publicitate

Un comentariu despre testele făcute de Facebook în câteva ţări, prin care reţeaua separă conţinutul în feeduri: în feedul principal rămân postările de la prieteni şi cele sponsorizate, iar restul paginilor merg într-un feed separat, Explore. (detalii despre testul Facebook, aici).

"Mi se pare normal ce face FB. Paginile alea sunt, în general, obiecte de promovare şi mulţi fac promovarea asta cam gratuit", scrie Eftimie.

Eftimie:

"O să aibă de câştigat publisherii cinstiţi, ăia de şi-au păstrat majoritatea conţinutului pe site, care şi-au format cât de cât o comunitate şi un minim necesar de inşi care le intră oricum pe site să vadă ce prostii au mai scris. Clickbeitarii or să sufere şi o să plătească mai mult, asta înseamnă cheltuieli în plus pentru majoritatea entităţilor din, să zicem România, care se numesc „mass-media”. Ştiţi, ăia de dădeau o poză şi un link cu bit.ly. Cheltuieli mai mari înseamnă redactori mai ieftini, redactori mai ieftini – conţinut şi mai prost şi, doamne-ajută, spre faliment înainte.

Şi cred că o să se redefinească un pic ce înseamnă „influencer”, degeaba eşti vedetă şi te pozezi cu un „Şpriţ Gold” în mână dacă iei trei like-uri. Sau poate o să trebuiască să investeşti o parte din bani în cumpărat de like-uri, iar o chestie faină.

Zuckerberg o să fie şi mai bogat, că feed-ul ăsta nou înseamnă mai bine şi pentru utilizatorul de rând, vede mai puţin borhot corporate şi content făcut de un comitet de marketeri."

Cele mai distribuite materiale din blogosferă, ieri, potrivit unei monitorizări Facebrands PRO pentru Paginademedia.ro.

Menţiune importană: Topul include, cumulat, numărul de like-uri şi de share-uri.

1. eftimie.net, “Facebook pregăteşte o măgărie superbă

- 638 like-uri & share-uri

2. mihaivasilescublog.ro, “Uneori contează şi ce nu faci

- 556 like-uri & share-uri

Din articol:

“În momentul ăla m-am simţit goală de orice. Am închis şi până la birou am plâns. Şi nu puteam decât să mă întreb: Când a simţit tata că a pierdut legătura aia cu mine astfel încât să-şi găsească un motiv să ma sune?

Ce am făcut dacă tata îşi caută motive inventate ca să mă audă? Răspunsul a venit singur, spre seară, când dintr-o data mi-am dat seama că nu era vorba despre ce făcusem, ci despre ceea ce nu făcusem. NU FĂCUSEM NIMIC!”

3. Blogurile Adevărul, “Efectul Toader: vrăişte în minister, haos în justiţie, debandadă în pentenciare”, de Cătălin Predoiu

- 496 like-uri & share-uri

Din articol:

“Lipsa de îndemânare ministerială este evidentă. Mai gravă este atitudinea de aroganţă unită cu iresponsabilitatea, pentru că orice se poate deprinde, cu atitudinea potrivită. Egoul ministrului bate erudiţia sa. Acum, Toader poate fi un strălucit consilier de ministru sau de prim-ministru.

Dar nu poate fi ministru, dupa cum a demonstrat şi i-a şi spus-o, la un moment dat, chiar de la obraz, preşedintele Iohannis. Iar faptul că Toader nu poate fi ministru este extrem de periculos!”

4. petreanu.ro, “Avocatul Diavolului: Mărturii emoţionante ale unor femei hărţuite sexual

- 457 like-uri & share-uri

Din articol:

“Am văzut că au început să apară comentarii maliţioase, ironice, la unele dintre mărturiile publicate pe Facbook sub hashtagul #metoo. Aceasta e o reacţie facilă, needucată.

Eu cred că e mai prudent să nu judecăm, în aceste cazuri, pentru că fiecare victimă percepe diferit intensitatea agresiunii la care a fost supusă.

După cum am auzit în emisiunea de vineri, traumele pot fi profunde şi pot persista zeci de ani după comiterea agresiunii.”

5. printesaurbana.ro, “Se caută mic designer mare de accesoriu la cumpărături (Concurs)”

- 448 like-uri & share-uri.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • johhny bravo johhny bravo
    Daca asta nu e titlu de clickbeit (sic), atunci nu stiu ce e.

Trimite un comentariu

sus