Skip to main content

131 de înscrieri în competiţia Internetics 2017

 
131 de înscrieri în competiţia Internetics 2017

PARTENERIAT. Competiţia Internetics 2017 reuneşte anul acesta 131 de lucrări de la 24 de agenţii şi companii participante, pentru 51 de branduri.

Publicitate

Participanţii Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen PR, Papaya Advertising, pastel, Propaganda, Publicis România / Publicis One, Samsung România, Saatchi&Saatchi + The Geeks, The Marks, Thinkdigital, Tribal Worldwide România, Three şi V8 Interactive.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Social Media”, cu 35 de lucrări înscrise, urmată de „Culture”, cu 30 de înregistrări în concurs, şi „Interactive Campaigns”, cu 28 de înscrieri.

Brandurile participante în competiţie sunt: ABSOLUT, Actimel, Aqua Carpatica, ARAS, Ariston, Avon, Beck’s, BRD Code, Bucegi, CIF, Coca-Cola, Cornetto Ice Cream, Esmara, Eti Puf, FAN Courier, Fanta, Generali, Gillette, Grolsch, Hope & Homes for Children România, Julius Meinl, Kaufland, KFC, Lidl România, Lipton Ice Tea, McDonald’s, MEDA, Minunino, OLX, Ora de Net - Salvaţi Copiii, Orange, Pepsi, Petrom, PIATRAONLINE, Philips, Poliţia Românǎ, Provident, ROM, Samsung România, Savana, Secretul Bunicii YEAST, Sprite, Staropramen, Sugus, Tedi, Telekom, URSUS, VEKA, VISA, Volkswagen şi Zizin.

Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie din anul precedent în ceea ce priveşte sistemul de premii, oferind trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate anual, pentru „Best Use of Technology” şi „Most Creative Client of the Year”. Agenţia care va aduna cele mai multe puncte din nominalizări şi trofee va fi desemnată Agenţia Anului.

Gala de premiere Internetics va avea loc în data de 24 noiembrie 2017. Detalii pe www.internetics.ro.

Festivalul este susţinut de:

Partener principal: UPC România
Parteneri The Institute: UniCredit Bank, Ciuc Premium şi ABSOLUT Vodka

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Iniţiază şi organizează evenimente de 19 ani şi aduce împreună antreprenorii, profesioniştii şi publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în ţară, creşte şi diversifică audienţa atelierelor, a designerilor, micilor afaceri, agenţiilor şi manufacturilor, promovează antreprenorii şi profesioniştii creativi pe plan naţional şi internaţional.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus