Skip to main content

Ce mai înregistrează lumea la OSIM. Miron Cozma vrea marca Luceafărul Huilei. Pro TV vrea marca „Vlad”

 
Ce mai înregistrează lumea la OSIM. Miron Cozma vrea marca Luceafărul Huilei. Pro TV vrea marca „Vlad”

Ce mărci mai vor românii sau firmele românești. Zilele trecute, Miron Cozma a depus la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), că vrea marca „Luceafărul huilei”, porecla pe care i l-a dat presa. Pro TV a depus tot recent pe o marcă, „Vlad”, în timp ce noul proprietar al Look TV și Look Plus înscrie la OSIM o serie de nume de emisiuni de business. 

Publicitate

Miron Cozma vrea marca „Luceafărul Huilei” pentru clasele: 

16. Cărți, reviste, ziare

35. Publicitate, promovare prin mass-media, radio, TV, reviste, ziare, vânzarea cărților

36. Strângere de fonduri în scopuri caritabile

41. Organizarea de spectacole, producție cinematografică, publicații on-line, lansare de carte

Societatea Clever Media Network, noul acționar al posturilor Look TV și Look Plus, a depus la rândul său o serie de solicitări pentru a înscrie la OSIM. Este vorba despre numele unor emisiuni de buisness, în contextul în care patronul posturilor, în parteneriat cu Orlando Nicoară ar urma să relanseze unul dintre Look-uri ca post de business. Ce mărci vrea să înscrie: The home of business, Profit.ro, Profit Insider, Back in business, Profit Live, Profit News. 

Tot recent, Pro TV a depus la OSIM o solitare pentru marca „Vlad”

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu