
Festivalul Internaţional George Enescu îşi schimbă agenţia de comunicare din inanuarie 2018, după ce în ultimii cinci ani a lucrat cu OMA Vision. Noua agenţie este DC Communication, potrivit unui anunţ al reprezentanţilor festivalului.
În calitate de partener, agenţia va oferi consultanţă departamentului intern de presă al Artexim, organizatorul festivalului, în activităţi de fundraising, menţinerea relaţiilor cu sponsorii şi presa, precum şi trecerea strategiei de comunicare într-o nouă etapă, au mai anunţat aceştia.
Ediţia a XVI-a a Concursului Internaţional „George Enescu” se va desfăşura în perioada 1–23 septembrie 2018 şi va reuni sute de tineri talentaţi, în cadrul celor patru secţiuni: violoncel, vioară, pian şi compoziţie. Termenul limită pentru înscrieri este 15 aprilie 2018.
Crenguţa Roşu, Managing Partner la DC Communication: „Ne alăturăm organizatorilor Festivalului cu mult entuziasm şi respect. Ne dorim să consolidăm standardele pe care s-a construit comunicarea, să contribuim la o diversificare a proiectelor de cultivare a gustului pentru muzică şi să promovăm această bijuterie preţioasă către un public cât mai larg.”
DC Communication este o agenţie de comunicare şi relaţii publice românească, fondată în anul 1995 de Teodor Frolu şi Crenguţa Roşu.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii