Skip to main content

AUDIENȚE. Kanal D trece peste Antena 1 și pe publicul comercial cu Exatlon

 
AUDIENȚE. Kanal D trece peste Antena 1 și pe publicul comercial cu Exatlon

Show-ul Exatlon crește audiențele Kanal D. Postul turcesc a fost aseară al doilea pe toate cele trei targeturi de audiență, situație rară pentru Kanal D, mai ales în ultima perioadă. 

Postul a depășit marți seara și Antena 1 pe publicul comercial, la o distanță importantă. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele de marți seara, pe intervalul show-ul de la Kanal D: 

NAȚIONAL. Kanal D a fost al doilea la nivel național cu emisiunea Exatlon, cu mențiunea că cifrele se aproie de cele pe care postul le obținea cu serialele turcești. Exatlon a atras, în medie, aproape 1,6 milioane de telespectatori pe minut.

Liderul serii rămâne Pro TV, cu 1,8 milioane de telespectatori cu filmul Prima lovitură a lui Jackie Chan, urmat de Armaggedon. Antena 1 s-a distanțat de primele două televiziuni cu o medie de 725.000 de persoane, având pe interval The Wall și filmul Surogate, cu o medie națională de 725.000 de persoane. 

URBAN. La orașe, Kanal D a avut cifre peste media postului: aproape 790.000 de privitori. Kanal D a fost al doilea, după Pro TV, care avea o medie de 850.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Pro TV s-a apropiatd e 500.000 de telespectatori, media pe publicul comercial. Surpriza este Kanal D care a trecut aseară peste Antena 1, la o distanță importantă: 325.000, media Kanal D, versus 190.000, media Antenei 1. 

În minutul de aur (22.24), pe Kanal D erau 460.000 de telespectatori. 

GALERIE FOTO. Exatlon, ediția a treia

Audienţa posturilor TV marți, 9 ianuarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.15-22.30), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.822.000 10,2 20,5
2 Kanal D 1.589.000 8,9 17,8
3 Antena 1 725.000 4,1 8,1
4 Romania TV 532.000 3,0 6,0
5 Antena 3 521.000 2,9 5,8
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV marți, 9 ianuarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.15-22.30), în mediul URBAN
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 851.000 8,8 18,5
2 Kanal D 786.000 8,1 17,1
3 Antena 1 351.000 3,6 7,6
4 Antena 3 325.000 3,4 7,1
5 Romania TV 314.000 3,2 6,8
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV marți, 9 ianuarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.15-22.30), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 490.000 11,0 27,9
2 Kanal D 324.000 7,3 18,4
3 Antena 1 187.000 4,2 10,6
4 Romania TV 52.000 1,2 3,0
5 Comedy Central 39.000 0,9 2,2
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • ce s-a vazut pana acum e nimic pe langa ce probe urmeaza. deci, audienta va creste. cu siguranta va depasi si protvul
  • Pacat ca Exatlon nu ridica audienta la 2mil pe National, 1 mil pe Urban si peste 26% share, asta ar obliga televiziunile sa aduca formatele mai repede si sa ofere calitate!
  • Bravo KanalD! Exatlon, fiind un show produs profesionist si cu multe pareri pozitive in piata, m-am asteptat sa creasca dupa primul episod si s-a intamplat.. In toamna lui 2017, cei dela KanalD cred ca au observat ca romanii nu mai gusta serialele turcesti, iar managementul a fost nevoit sa investeasca mai mult in productia locala pe viitor. Pentru industria de televiziune din Romania, ar fi bine ca Exatlon sa performeze, asa televiziunile vor fi incurajate sa investeasca bugete mari in emisiuni de calitate, sa nu mai propuna doar emisiuni de doi lei asa cum sunt aproape toate cele din Prime Time-ul antena 1.
  • Și va începe la 20.15 fiecare episod, nu doar cel de aseară și de luni seară, deoarece va fi în fiecare din cele 4 difuzări zilnice câte un rezumat de 15 minute la 20.00.
  • stirea zilei este aparitia Comedy Central in Top 5 pe comercial. incep tinerii sa descopere ca exista si alta comedie, nu kitsch-urile romanesti.

Trimite un comentariu