Skip to main content

SCHIMBAREA LA FAȚĂ. Europa FM intră în 2018 cu un nou logo

 
SCHIMBAREA LA FAȚĂ. Europa FM intră în 2018 cu un nou logo

Chiar la miezul nopții, Europa FM a trecut la o nouă identitate grafică, cea mai importantă schimbare din istoria postului de radio. 

De la logoul scris cu un font simplu și litere de culoare roșie, Europa FM a trecut la un logo cu litere rotunjite, alb cu negru, pe un fond de culoare roșie. Sloganul rămâne același: „Pe aceeași frecvență cu tine”. 

Publicitate

Valorile pe care reprezentanții postului spun că le vor respecta: Responsabilitate, Empatie, Respect, Pasiune pentru radio, Creativitate, Franchețe și Conștiință. 

Vechiul Logo

 

Noul Logo Europa FM

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Urat logo-ul asta, mi-au placut mai mult primele doua logo-uri Europa FM (cel folosit din 2000 pana in 2006, adica cel de de pe vremea sloganelor "Viata se schimba" si "Un radio de milioane de romani" si cel folosit din 2006 pana in 2018, adica cel de pe vremea sloganelor "Cea mai buna muzica din '80 pana azi" si "Pe aceeasi frecventa cu tine").
    Va rog, amintiti-va si de playlist-ul Europa FM din perioada 2000-2006, atunci se dadea si muzica din anii '60-'70, nu ceea ce este acum (mai putina muzica veche din anii '80-'90 si mai multa muzica comerciala din anii 2000 pana in prezent).
  • @gigi: pai de ce a scazut? ca tocmai in publicitate sunt salarii astronomice pentru RO. ar trebui sa fie crema artijtilor.
    cel mai probabil s-a propagat atat de mult sistemul bazat pe relatii incat nu conteaza produsul ci doar cu cine e prieten patronul si de unde pana unde se plimba (ca sa nu zic altfel) banii. si eu vad ca de ceva vreme mai toate reclamele facute la noi sunt oribile, la fel si afisele pe strazi sau logo-urile.
  • @ss, asta se intampla deoarece prin agentii a scazut foarte mult nivelul "creativilor". Acest lucru se simte si pe tv, unde, de la un an la altul, reclamele sunt tot mai mediocre.
  • Ca să citez o replică din "The Devil Wears Prada": "That... I can't even talk about...".
    Cam așa cred că e noul logo, să fiu și eu politicos.
  • Doar mie mi se pare ca arata cam rock-ish? Daca era rebrandingul unei trupe rock, era perfect. Parca nu e chiar pentru un radio pe formatul lor, un fel de adult contemporary.

Trimite un comentariu