Skip to main content

Când Pro TV și Antena 1 se bat în premiere, câștigă ...Exatlon. Pro, locul trei pe comercial cu Mă însoară mama

 
Când Pro TV și Antena 1 se bat în premiere, câștigă ...Exatlon. Pro, locul trei pe comercial cu Mă însoară mama

AUDIENȚE. Le-a luat fața. Într-o seară cu două premiere, pe Pro TV și pe Antena 1, a câștigat Kanal D. La Pro TV a începul Mă însoară mama, cu Cove. Antena 1 a lansat show-ul lor de forță în acest sezon - Asia Express. Pe Kanal D a fost Exatlon, surpriza acestui sezon.

Publicitate

Rezultatul?

Pe intervalul de intersecție directă a celor trei show-uri, Exatlon a fost pe primul loc. La distanță confortabilă.

Pro TV a simțit decizia de a programa în prime-time un show mai puțin obișnuit pentru postul TV (un show asemănător, Mireasă pentru fiul meu, era pe Kanal D și apoi pe Antena 1 în timpul zilei). Mă însoară mama, cu Cove prezentator (startul de sezon), a împins postul TV pe locul trei pe publicul comercial (cel pe care stația vinde publicitate). S-a mulțumit cu locul al doilea la nivel național și la orașe.

De notat prezența în top a Digisport, cu meciul de fotbal Concordia Chiajna - Dinamo.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele unei seri de luni pline. Intervalul orar: 20.30-22.30, cel pe care s-au bătut, direct, Exatlon (Kanal D), Asia Express (Antena 1) și Mă însoară mama (Pro TV):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, intervalul de bătaie a fost al Exatlon: o medie de peste două milioane pe minut pentru emisiunea de pe Kanal D. Avansul față de locul al doilea a fost consistent: Mă însoară mama, cu Cove, de pe Pro TV, a fost la 600.000 de telespectatori în urma Kanal D.

Locul trei pentru Asia Express, emisiunea produsă de Mona Segal și filmată în țări din Asia. Producția a fost la 800.000 de telespectatori în urma Exatlon (emisiune filmată în Republica Dominicană).

Două posturi de știri au fost în top 10 aseară: Antena 3 (cu peste jumătate de milion de telespectatori) și România TV (360.000)

URBAN. Și la orașe, lupta între Pro TV, Antena 1 și Kanal D a fost câștigată de postul turcesc. O medie de 860.000 de telespectatori pe minut pentru Kanal D, față de 730.000 la Cove și 635.000 la Asia Express (emisiune prezentată de Gina Pistol, în care apar concurenți ca Daniela Crudu, Vica Blochina, Dorian Popa și Liviu Vârciu).

În top 5 a intrat și Digisport, cu meciul Concordia Chiajna - Dinamo (scor 3-4).

COMERCIAL. Locul trei pentru Pro TV, poziție mai puțin obișnuită pentru postul TV, mai ales la o premieră de sezon, în Prime-Time. "Vinovat":  show-ul Mă însoară mama (cu Cove prezentator, cel care este pe post dimineața, la Vorbește lumea).

Pro TV a avut o medie de 350.000 de telespectatori pe publicul comercial, față de 360.000 la Asia Express și 410.000 la Exatlon. La concurență cu cele două premiere, Kanal D a avut o cotă de piață de 20%, ceea ce înseamnă că unul din cinci telespectatori între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau Exatlon. 

Audienţa posturilor TV luni, 12 februarie, pe intervalul de intersecție Exatlon - Asia Express - Exatlon (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
 
  NATIONAL   Persoane   Rtg   Shr%  
1 Kanal D 2.021.000 11.3 21.4
2 Pro TV 1.458.000 8.2 15.5
3 Antena 1 1.161.000 6.5 12.3
4 Antena 3 545.000 3 5.8
5 Romania TV 362.000 2 3.8
6 Prima TV 282.000 1.6 3
7 DigiSport 1 270.000 1.5 2.9
8 Pro Cinema 267.000 1.5 2.8
9 National TV 254.000 1.4 2.7
10 TVR 2 184.000 1 2
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV luni, 12 februarie, pe intervalul de intersecție Exatlon - Asia Express - Exatlon (20.30-22.30), în mediul URBAN:
 
  URBAN   Persoane   Rtg   Shr%  
1 Kanal D 858.000 8.9 17
2 Pro TV 727.000 7.5 14.4
3 Antena 1 635.000 6.6 12.6
4 Antena 3 407.000 4.2 8.1
5 DigiSport 1 210.000 2.2 4.2
6 Romania TV 178.000 1.8 3.5
7 Pro Cinema 170.000 1.8 3.4
8 National TV 133.000 1.4 2.6
9 Happy Channel 118.000 1.2 2.3
10 Prima TV 108.000 1.1 2.1
 
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV luni, 12 februarie, pe intervalul de intersecție Exatlon - Asia Express - Exatlon (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
 
  COMERCIAL   Persoane   Rtg   Shr%  
1 Kanal D 408.000 9.1 20.4
2 Antena 1 362.000 8.1 18.1
3 Pro TV 354.000 7.9 17.7
4 Pro Cinema 70.000 1.6 3.5
5 DigiSport 1 66.000 1.5 3.3
6 Antena 3 65.000 1.4 3.2
7 Prima TV 43.000 1 2.2
8 National TV 37.000 0.8 1.8
9 Paramount 33.000 0.7 1.7
10 Digi 24 30.000 0.7 1.5
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Publicul PRO TV-ului nu este un public care sa stea in casa si sa se uite la televizor. Publicul PRO este un public mai destept decat al altor posturi, mai inteligent, un public cu un venit peste medie si care iese in oras, nu sta in casa si sa se uite la televizor. Asa ca este normal sa fie mai jos in audiente.
  • Sa fim seriosi si realisti. A facut si Kanal D o emisiune acceptabila, dintr o suta de incercari esuate de-alungul anilor, si spuneti ca e noul trendsetter. Pana sa fie asa e un drum extrem de lung. Poate ar trebui totusi echipa de la Bucuresti sa mai arunce din cand in cand cate un ochi pe grafica Exatlonului, caci echipa turceasca incurca numele concurentilor pe burtiere si nu numai.
  • In aceasta seara vor fi interesante audientele, cand concurenta este serioasa. Avem o emisiune veche cu audiente bune - Ferma, avem o emisiune noua si buna - Exatlon, si avem o emisiune tot noua, mai putin buna si pe Antena - Asia Express.

    @Gândeșe PROst!, daca Fort Boyard si Supravietuitorul erau programati in ianuarie/februarie, faceau audiente! De ce? Oamenii stateau in casa ca este frig afara (altii mai iasa, ex. eu) si asa faceau audiente bune, dar ei daca s-au gandit ca in septembrie (cand era inca destul de cald) ca oamenii raman in casa ca sa vada o emisiune putin fake, este alta mancare de peste.
  • Asia Express e intr-adevăr o emisiune extrem de buna ; de data asta Antena 1 a investit intr-un format de calitate. Singurul lucru care trage show-ul in jos sunt unii concurenți care așa cum a mai zis și altcineva mai jos... sunt ultra-uzați. Era previzibil ca Exatlon va mătura cu ceilalți competitori... a fost o decizie înțeleapta sa înceapă atât de devreme, fiindcă deja și-a format un fanbase fidel acestei emisiuni. Pro TV... un eșec total, probabil ca emisiunea matrimoniala va fi mutata pe alt tronson orar și o vor înlocui cu filme.
  • Asa cum m-am asteptat ma insoara mama a fost pe trei, dar pentru ProTV era mai bine daca emisiunea ar fi scos sub 5 puncte de rating pe comercial. Daca audientele erau foarte slabe erau sanse foarte mari sa zboare din grila dupa prima editie, dar cu aceste audiente managementul inca crede ca show-ul va creste. In istoria ProTV n-am vazut un show mai sinistru ca ma insoara mama difuzat in Prime Time. Managementul trebuie sa se trezeasca si sa inteleaga ca nu mai merge sa atragi telespectatorii cu emisiuni ieftine si de prost gust!
  • Eu credeam ca Ma insoara mama e reality sau cel putin semi-reality cum era la A1 sau Kanal. Nu ma asteptam sa vad ceva ca Ochii din umbra.
  • Nu sunt fan Antena, dar zau dacă înțeleg cum unii lauda Exatlon și critica Asia Express. Ambele emisiuni au formate inspirate prea mult de la altele. Ambele au defecte și calități, iar prima ediție exatlon a arătat de n ori mai rau decât Asia Express. Ca una este facatură și alta nu de unde a apărut? Ambele au aceeași credibilitate pentru cineva care le-a văzut pe amândouă. Așa ca uitati-va la ce vreți, dar învățați sa nu mai dați gratuit în concurenta.
  • Asta înseamnă un management strain care nu intelege nimic din ProTV si Romania, dupa toti acești ani. Dar mai ales asta înseamnă un management românesc care s-a debarasat de toti adevaratii profesionisti, înconjurându-se de impostori unul si unul. Voi ati vazut genericul si grafica show-ului Ma însoară mama?! Si promo-urile? Un rateu cap-coada, fratilor! Televiziunea care a dus piata mai departe si a tinut standardul sus a ajuns ceva de nedescris - au venit toti neavenitii si i-au invatat pe oamenii vechi cum se face televiziune, pe la corporatiile unde produceau bere, detergenti si adaptări de reclame proaste. Ce părere are Pro-ul ca a dat kix cu Supraviețuitirul si Fort Boyard si kanalD rezista cu un format din aceeasi categorie?! Sa culeaga roadele politicii lor "câștigătoare de HR"! Petrisor, cati bani ti-a dat ProTV-ul ca sa nu faci un articol despre plecările masive ale oamenilor vechi din companie in ultimele două luni?!
  • Incepe iUmor din 25 februarie, ora 21.00. O alta insipratie a Antenei ora de difuzare, ma mir ca nu a pus show-ul de la 23.00, iar toate esecurile de la 20.00 :)
  • Ce gluma buna in titlul tabelului. Cica "Pe intervalul de intersectie Ma insoara mama - Exatlon - Asia Express", eu stiam ca pe un interval se masoara de la inceperea majoritatii show-urilor (20.00) pana la terminarea acestora (23.00).

    Ce audiente au facut Exatlon si Asia Express pe intervalele lor?

Trimite un comentariu