Skip to main content

AUDIENŢE. Ghiţă, pe patru posturi, de două ori mai puţini tineri decât Exatlonul singur! Câţi români s-au uitat la simultanul lui Sebastian Ghiţă

 
AUDIENŢE. Ghiţă, pe patru posturi, de două ori mai puţini tineri decât Exatlonul singur! Câţi români s-au uitat la simultanul lui Sebastian Ghiţă

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Sebastian Ghiţă, în interviul difuzat simultan de patru posturi TV? România TV, Antena 3, B1 TV şi TVR 1 (la emisiunea România 9, cu Ionuţ Cristache) au dat în acelaşi timp interviul luat de Ion Cristoiu.

Publicitate

Cu ce rezultate?

Dacă la nivelul întregii ţări Ghiţă a scos, pe patru posturi la un loc, aproape cât Exatlonul de pe Kanal D, pe publicul comercial interesul a fost mult mai mic. Toate posturile la un loc, cu Sebastian Ghiţă, nu au avut nici jumătate cât Exatlonul de pe Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele interviului dat simultan de România TV ntena 3, B1 TV şi TVR 1, în intervalul 21.00-21.45:

NATIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,63 milioane de români s-au uitat, în total, pe cele patru posturi TV la interviul lui Sebastian Ghiţă. Cei mai mulţi, la România TV: 700.000, şi la Antena 3 - 663.000.

Postul public a intrat în premieră în sistemul de "simultane" (până acum materialele legate de cazuri ca Sebastian Ghiţă, în general atacuri şi acuzaţii la adresa DNA, erau pe România TV şi Antena 3) a ţinut cu subiectul 140.000 de români. A fost pe locul zece la general.

Clasamentul total a fost condus de Kanal D, cu Exatlon: 1,8 milioane de români, cu aproape 200.000 mai mulţi decât "simultanul" lui Ghiţă.

Posturile care au dat interviul:

România TV - 700.000 de telespectatori

Antena 3 - 663.000

TVR 1 - 139.000

B1 TV - 128.000

URBAN. Aproape 900.000 de telespectatori la oraşe pentru cele patru posturi, cu Ghiţă. La oraşe, Sebastian Ghiţă a depăşit Exatlonul (nu cu mult).

Pe publicul urban, cei mai mulţi telespectatori s-au uitat la Ghiţă pe Antena 3 (436.000). Cei mai puţini, la TVR 1 (64.000). Postul public a fost pe locul 17.

Interviul lui Ghiţă la oraşe:

Antena 3 - 436.000 de telespectatori

România TV - 311.000

B1 TV - 82.000

TVR 1 - 64.000

COMERCIAL. Interes foarte scăzut pentru Sebastian Ghiţă în rândul tinerilor. Doar 161.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe toate cele patru canale. Ca o comparaţie, Exatlonul de pe Kanal D a avut 425.000 de telespectatori din acest target.

Cei mai puţini tineri, la TVR 1: 15.000.

Interviul lui Sebastian Ghiţă pe publicul comercial:

Antena 3 - 79.000

România TV - 50.000

B1 TV - 17.000

TVR 1 - 15.000.

Audienţa posturilor TV miercuri, 14 martie, pe intervalul interviului lui Sebastian Ghiţă (21.00-21.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.816.000 10.2 19.3
2 Pro TV 1.614.000 9 17.1
3 Antena 1 1.272.000 7.1 13.5
4 Romania TV 700.000 3.9 7.4
5 Antena 3 663.000 3.7 7
6 Pro Cinema 327.000 1.8 3.5
7 Prima TV 201.000 1.1 2.1
8 National TV 191.000 1.1 2
9 Realitatea TV 188.000 1.1 2
10 TVR 1 139.000 0.8 1.5
11 ETNO 133.000 0.7 1.4
12 Pro 2 129.000 0.7 1.4
13 B1TV 128.000 0.7 1.4
14 Antena Stars 122.000 0.7 1.3
15 AXN 115.000 0.6 1.2
16 DigiSport 2 89.000 0.5 0.9
17 TVR 2 82.000 0.5 0.9
18 Digi 24 78.000 0.4 0.8
19 Disney 75.000 0.4 0.8
20 Happy Channel 72.000 0.4 0.8
21 Favorit TV 68.000 0.4 0.7
22 Boomerang 57.000 0.3 0.6
23 DigiSport 1 56.000 0.3 0.6
24 Comedy Central 51.000 0.3 0.5
25 Disney Junior 49.000 0.3 0.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 14 martie, pe intervalul interviului lui Sebastian Ghiţă (21.00-21.45) în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 820.000 8.5 16.5
2 Pro TV 814.000 8.4 16.4
3 Antena 1 615.000 6.4 12.3
4 Antena 3 436.000 4.5 8.8
5 Romania TV 311.000 3.2 6.2
6 Pro Cinema 151.000 1.6 3
7 National TV 121.000 1.3 2.4
8 Realitatea TV 114.000 1.2 2.3
9 Prima TV 114.000 1.2 2.3
10 AXN 88.000 0.9 1.8
11 Antena Stars 86.000 0.9 1.7
12 B1TV 82.000 0.9 1.7
13 DigiSport 2 76.000 0.8 1.5
14 Digi 24 71.000 0.7 1.4
15 Pro 2 66.000 0.7 1.3
16 Disney 65.000 0.7 1.3
17 TVR 1 64.000 0.7 1.3
18 TVR 2 56.000 0.6 1.1
19 Happy Channel 55.000 0.6 1.1
20 Nick JR 41.000 0.4 0.8
21 Boomerang 41.000 0.4 0.8
22 ETNO 40.000 0.4 0.8
23 Disney Junior 38.000 0.4 0.8
24 DigiSport 1 36.000 0.4 0.7
25 Comedy Central 35.000 0.4 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 14 martie, pe intervalul interviului lui Sebastian Ghiţă (21.00-21.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 424.000 9.5 22.1
2 Pro TV 398.000 8.9 20.7
3 Antena 1 298.000 6.7 15.5
4 Antena 3 79.000 1.8 4.1
5 Pro Cinema 58.000 1.3 3
6 National TV 56.000 1.3 2.9
7 Romania TV 50.000 1.1 2.6
8 Prima TV 39.000 0.9 2
9 Digi 24 33.000 0.7 1.7
10 Comedy Central 32.000 0.7 1.6
11 Antena Stars 23.000 0.5 1.2
12 Disney 23.000 0.5 1.2
13 Realitatea TV 22.000 0.5 1.2
14 Disney Junior 22.000 0.5 1.2
15 Nick JR 21.000 0.5 1.1
16 B1TV 17.000 0.4 0.9
17 TVR 1 15.000 0.3 0.8
18 Boomerang 15.000 0.3 0.8
19 DigiSport 1 15.000 0.3 0.8
20 AXN 13.000 0.3 0.7
21 Pro 2 13.000 0.3 0.7
22 Paramount 12.000 0.3 0.6
23 TVR 2 11.000 0.2 0.6
24 DigiSport 2 10.000 0.2 0.5
25 Bollywood TV 9.000 0.2 0.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dan Dan
    ok..... dar nu se intreaba NIMENI de ce acesti jurnalisti nu sunt anchetati pentru favorizarea infractorului si complicitate la infractiune avand in vedere ca s-au deplasat, s-au intalnit si discutat cu un infractor dat in urmarire internationala????
  • Brutus Brutus
    ...Completare: cine și-a făcut televiziune de știri în România? Dan Voiculescu-om politic, Silviu Prigoană- om de afaceri cu interese politice în Sectorul 3, Teszari- om de afaceri cu interese politice și de servicii, Sebastian Ghiță- om de afaceri și deputat, Frații Păunescu-oameni de afaceri cu interese și relatii politice.
  • Brutus Brutus
    Păi, mă, Petrișor Obae, tu crezi că ținta este publicul comercial? Te înșeli amarnic. Nu, stațiile de știri se adresează persoanelor cu drept de vot. Faptul că pe comercial au avut un anumit rating este altă mâncare de pește. În toate țările din lumea asta, posturile de știri atrag public mai în vârstă și este ABSOLUT firesc acest lucru. Este și normal ca un om mai în vârstă să fie preocupat mai mult de viața politică. Ăla tânărul se joacă pe telefon, ascultă muzică, se uită la filme, se uită la Exalton , face Live-uri pe FB, adică treburi tinerești. Este atât de simplu cu publicul televiziunilor de stiri. Dacă la o televiziune de știri, jumătate din public ar fi 18-49, impactul electoral ar fi 0. Toate televiziunile de știri din lumea asta FAC POLITICĂ, iar cine spune că există televiziuni echidistante, care nu fac propagandă politică, înseamnă că a trăit degeba pe pământul ăsta.
  • Dani Dani
    Intr-o tara normala la cap(nu e cazul nostru) in mod normal orice manager de statie TV zdravan la cap dupa audientele astea ar avea o mare problema si cineva ar trebui sa ia masuri, nu se va intampla nimic stati linistit.

    E inadmisibil ca din tot publicul tau doar 10% sa fie public tanar, asta dovedeste ca pentru statiile de stiri publicul tanar este pierdut si nu mai reprezinta o miza.

    Trist este ca pe termen lung asta o sa alunge si mai mult tinerii din fata televizorului dar baietii destepti nu vor pricepe asta.

Trimite un comentariu

sus