Skip to main content

AUDIENȚE. Amicalul Israel - România, peste două milioane de suporteri la TV

 
AUDIENȚE. Amicalul Israel - România, peste două milioane de suporteri la TV
FOTO: one.co.il

AUDIENȚE. Peste două milioane de persoane în „tribunele” de acasă pentru meciul Israel - România, difuzat de Pro TV și încheiat 1 - 2. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Pro TV, pe intervalul meciului amical Israel - România:

NAȚIONAL. Pro TV a fost liderul serii cu partida de fotbal încheiată cu victoria naționalei noastre.

Cifrele n-au fost însă departe de locul al doilea, ocupat de Kanal D cu emisiunea Exatlon, care a avut o medie de peste 1,9 milioane de privitori.

Antena 1 a fost mult în urma primelor două, cu o medie de 670.000 de privitori.

URBAN. Competiția a fost strânsă între Pro TV și Kanal D și în mediul urban. Meciul României a avut puțin peste un milion de persoane. Pe Exatlon erau, în medie, aproape 920.000. 

Antena 1, de pe locul al treilea, era și ea în strânsă competiție dar cu Antena 3. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, meciul de pe Pro TV a obținut aproape 600.000 de privitori, și o cotă de piață de 30%. 

Kanal D era pe poziția a doua cu o medie de 410.000 de persoane și o cotă de 21,1%. Antena 1 era pe locul al treilea cu 200.000 de privitori media. 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 martie, pe intervalul meciului Israel - România (20.00-21.50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.033.000 11.4 21.5
2 Kanal D 1.972.000 11.0 20.8
3 Antena 1 674.000 3.8 7.1
4 Antena 3 475.000 2.7 5.0
5 National TV 406.000 2.3 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 martie, pe intervalul meciului Israel - România (20.00-21.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.074.000 11.1 21.7
2 Kanal D 918.000 9.5 18.6
3 Antena 1 372.000 3.9 7.5
4 Antena 3 304.000 3.1 6.1
5 DigiSport 2 241.000 2.5 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 martie, pe intervalul meciului Israel - România (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 592.000 13.3 30.4
2 Kanal D 412.000 9.2 21.1
3 Antena 1 202.000 4.5 10.4
4 DigiSport 2 64.000 1.4 3.3
5 AXN 53.000 1.2 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • exatlon nu a scazut nimic , meciul de doi lei nu a contat , ma asteptam la un dezastru , dar a reusit sa se mentina foarte bine , va avea de furca pro tv cu exatlon pana in iunie

Trimite un comentariu