Skip to main content

DATABASE. Agenția Caracteristic la trei ani. Un pas important: Afterhills, cel mai mare festival din Moldova. Cum a evoluat compania și ce clienți are

 
DATABASE. Agenția Caracteristic la trei ani. Un pas important: Afterhills, cel mai mare festival din Moldova. Cum a evoluat compania și ce clienți are

PAGINADEMEDIA DATABASE. Clienți din București, Cluj și Iași. Parteneriat cu Afterhills, cel mai mare festival de muzică din Moldova. Sunt câteva repere marcate de agenția de PR Caracteristic, care a împlinit trei ani.

În ultimul an, firma și-a trecut în portofoliu nume precum Clever Taxi, BrandMentions, Edge2Performant, MAM Bricolaj, dar și Innovation Labs, Adonis Software, Cryptocoin Pro, WebDigital și alții.

Publicitate

Cum a evoluat agenția în cei trei ani de existență, care sunt planurile, dar și alte detalii, în câteva răspunsuri de la fondatoarea Caracteristic, Mihaela Ganciu.

Paginademedia.ro: Cum a evoluat numarul de clienti?

Mihaela GanciuAm pornit la drum cu un portofoliu de clienți stabil, pe care l-am ținut aproape. Ne-am concentrat foarte mult pe menținerea acestor parteneriate și cu timpul am reușit să atragem noi clienți.

Am crescut de la an la an și le suntem recunoscători partenerilor noștri, pentru că ne recomandă și vorbesc despre Caracteristic.

Care sunt clienții din ultimul an? Ne poți da cateva detalii despre ei?

Mihaela Ganciu În ultimul an, portofoliul nostru a evoluat considerabil. Am demarat proiecte pentru clienți din domenii variate.

Cu partenerii de la Clever Taxi am început colaborarea anul trecut și avem proiecte importante în desfășurare.

Navitel a intrat recent pe piața din România, iar pentru noi este o oportunitate să ne implicăm în comunicarea brandului încă de la început.

Nu putem uita de BrandMentions, serviciu dezvoltat de către echipa cognitiveSEO de la Iași, care ajută businessuri și branduri să fie la curent cu tot ce se discută despre ele.

De asemenea, și Edge2Performant ne-a ales drept parteneri, conturând și mai puternic activitatea noastră în domeniu.

Piața de bricolaj din portofoliul nostru este acoperită de partenerii noștri de la MAM Bricolaj.

Ca în fiecare an, am rămas implicați în comunicarea DefCamp, cea mai importantă conferință anuală de hacking și securitate cibernetică din Europa Centrală și de Est.

De asemenea, am reușit să menținem și să extindem parteneriatul cu Innovation Labs, programul de accelerare din România destinat tinerilor dornici să facă primii pași în antreprenoriatul tehnic, de la idei creative la produse de succes.

Programul se desfășoară la București, Sibiu, Iași, Cluj și Timișoara. La Iași, Innovation Labs este deja la a doua ediție, iar aici am simțit cel mai mult rezultatele muncii noastre.

Anul acesta am început colaborarea cu Adonis Software, Cryptocoin PRO, WebDigital și cu Selectivv, o companie nou intrată pe piața locală de mobile marketing.

De asemenea, portofoliului nostru de clienți s-au alăturat și clujenii de la Komoder.

Festivalul Afterhills, un pas important

Proiecte din ultimul an?

Mihaela Ganciu: Am început parteneriatul cu Afterhills, cel mai mare festival de muzică al Moldovei. Este o mare realizare și un pas foarte important pentru evoluția agenției să fim implicați într-un eveniment de așa amploare.

Ne pregătim intens pentru zilele de festival (la Iași, în perioada 31 mai - 3 iunie) și ne propunem să contribuim la o experiență de neuitat în inima Moldovei.

București, Iași și Cluj sunt centre culturale și de antreprenoriat de top în România, iar clienții noștri activează în aceste zone. Avem clienți în Cluj și în Iași. Ne străduim să fim cât mai bine conectați la nevoile și cerințele lor. Îi vizităm cât de des putem, îi aducem adeseori și la București.

Organizăm întâniri cu presa la sediul lor și avem confirmarea că este o acțiune utilă. Astfel le aflăm povestea, le cunoaștem echipa și găsim facil subiecte de interes.

Care sunt planurile pentru următoarea perioadă?

Mihaela Ganciu: Prioritar este să ne păstrăm parteneriatele și să le asigurăm clienților noștri vizibilitatea și recunoașterea meritate. Ne dorim să creștem echipa, să fim 6 oameni până la finalul anului.

Ne mai dorim să ne extindem în continuare activitatea la Cluj și la Iași. Ne-ar ajuta foarte mult să mai deschidem un birou, iar vizitele și proiectele derulate în Iași ne aduc tot mai aproape de realizarea acestui obiectiv.

Cum a evoluat numarul de angajati? Câți sunteți acum?

Mihaela Ganciu: În prezent, suntem 4 oameni, însă avem și unele servicii externalizate. Suntem fericiți pentru că am creat un nucleu stabil.

Acum ne dorim să atragem colegi și din rândul studenților și al proaspăt absolvenților de Comunicare. Ne plac foarte mult tinerii dornici să crească, să învețe, să experimenteze.

Primim tot mai multe recomandări, dar rămânem dornici și de a participa la târguri de recrutare. Credem că oportunitățile se pot ivi în orice moment, așa că avem constant privirea ageră pentru a recruta noi talente.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Secțiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afișate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secțiunea Paginademedia Database, aici.

 

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu