Skip to main content

Doina Gradea, în fața CNA: Până la finalul anului vrem ca toate canalele TVR să fie HD

 
Doina Gradea, în fața CNA: Până la finalul anului vrem ca toate canalele TVR să fie HD

Anul acesta, TVR va cere trecerea la emisia high definition a tuturor canelelor din portofoliul. Anunțul a fost făcut de Doina Gradea, șeful interimar al TVR, la o întâlnire cu membrii Consiliului Național al Audiovizualului pe tema grilelor postului public. 

„Anul acesta, până la final, avem în plan ca toate canalele TVR să fie HD și vom solicita acest lucru. Este în planul nostru de investiții. Avem sprijinul suficient financiar, bugetul ne permite acest lucru și asta vom face de Centenar.”, a spus Doina Gradea în fața membrilor CNA. 

Publicitate

Totodată, întrebată de Radu Herjeu, membru CNA, despre rebrenduirea posturilor, anunțată de mai mult timp, Gradea a răspuns: 

„Legat de rebranduirea programelor TVR, da, este în planul nostru. Vom judeca cu mult discernământ pentru că brandul TVR este extrem de puternic și în toate cercetările făcute, TVR rămâne unul dintre cele mai puternice. Vom face lucrur acesta. Sper că o vom face de Centenar. Avem și resursele financiare.”, a mai spus Doina Gradea.  

Doina Gradea a mai anunțat, fără a da detalii, că anul acesta TVR intenționează să realizeze un serial istoric. Postul public va organiza anul acesta și o nouă ediție Cerbul de aur, în anul când se împlinesc 50 de ani de la prima ediție. 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • In loc de tvr hd ar reface tvr cultural sau de ce nu,un canal de sport.
    Tvr 1 ar trebui facut un post de stiri,tvr 2 generalist,tvr 3 mai mult regional si mai putin cultural ca sa băgăm iar tvr cultural.A da,si un canal de sport ar fi binevenit.
  • De at transforma TVR HD in TVR4, franceziik au cinici canale nationale, italienii au si ei cinici plus canale de filme RAI, englezii au si ei patru. Noi de ce nu am avea TVR1HD, TVR2 HD, TVR3 HD, TVR4 HD?
  • misto. nu avem camere, nu e benzina, nu sunt bani de cazari, de reportaje, de mai nimic dar avem bani de HD si rebranding. asta dupa jena aia de Eurovision care a topit milioane pentru o audienta de 1 si ceva. si bineinteles sa mai angajam niste pile alese pe spranceana in posturi bine remunerate. deja sunt vreo 100 de directori in tot TVR, iar de sefuti de categoria a doua cred ca sunt de ordinul sutelor. dar acolo nu umblam, Doamne fereste...
  • @Cristian Popescu, daca sunt bani doar pentru transformarea TVR 1, TVR 2 e bine si asa decat deloc. Doneaza tu niste bani pentru posturile locale si centrale ca mai multe prostii nu cred ca poti spune aici. N-am zis ca nu sunt bani, dar la cum se plimba banii in tara noastra e bine si pentru acele doua canale care fac audiente foarte bune, nu cele locale.
  • Puteti sa treceti si pe 8K. daca programele voastre se adreseaza unui public imbatranit,iar emisiunile mai interesante sunt prezentate tot de dinozauri pe mine nu ma convingeti sa va pun in lista dr programe in primele 10 canale.
  • Despre politizarea TVR CNA - nici o intrebare. Sa incalce el, Radu Herjeu, ordinele primite de la PSD. Su de el, si de Gradea! O rusine aceste doau fiinte!
  • Trecerea la HD sau rebrenduirea e in regula dar sa vedeti o gramada de comisioane si paraindarat pe aparatura achiziționata
  • Dacă toate canoanele TVR vor fi in HD doamna Doina Gradea va fi respectata de toți românii care au mentalitate și știu ce înseamnă HD in anul 2018! Toți evoluează doar noi românii vedem că acum 15-20 de ani!
  • Este o intentie buna.
    Dar degeaba treceti in HD daca nu schimbati si continutul.
    Si nu reconsiderati TVR 1 ca fiind principal canal de comunicare.
  • Există două posibilități legat de asta:
    - Desființează toate canalele și rămâne doar TVR HD,
    - Face versiune HD și pentru posturile centrale și pentru cele locale.


    La posturile locale cred că este prioritară investiția în conținut, nu cea în transmisie.
    Toate versiunile HD ale posturilor au loc în multiplexul deținut deja de TVR.

    TVR nu are nevoie de un rebranding complet, în anii 90 a avut parte de multe rebrandinguri nereușite, soluția aleasă în 2004 este prima soluție cu adevărat profesionistă și ar trebui păstrată.
    Este nevoie de un refresh, nu de un rebranding.

    Un model demn de urmat este cel al companiei Orange.
    Brandul Orange a apărut în 1995 și de atunci a rămas neschimbat.
    A fost de la început un brand simplist, minimalist, ușor de recunoscut și de reprodus cu doar două elemente vizuale.
    Dar Orange a avut și continuă să aibă multe campanii în care introduce noi elemente grafice, fără însă a schimba sigla.

    Și TVR poate crea noi campanii de promovare, fără a mai umbla la siglă.

Trimite un comentariu