Skip to main content

DATABASE. Oamenii nu sunt deranjați de reclame. Sunt deranjați de reclamele care nu-s pe interesele lor

 
DATABASE. Oamenii nu sunt deranjați de reclame. Sunt deranjați de reclamele care nu-s pe interesele lor
Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House

DATABASE. Ce avantaje are o reclamă pe mobil față de una pe desktop? În primul rând o vizibiltate mai bună și o rată de click mult mai mare.

„O reclamă care pe desktop se pierde printre sute de alte reclame, pe mobil poate ocupa mai mult de jumătate de ecran”, spun cei de la compania Selectivv Mobile House. “De asemenea, rata de click crește exponențial, chiar și de până la 11 ori comparativ cu versiunea desktop”, explică Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House.

Publicitate

Ce se consumă pe mobil?

Datele arată că 80% din timpul petrecut pe mobil este consumat de aplicații, fie că vorbim despre Social Media, jocuri sau platforme video. Google și Facebook dețin 9 din 10 cele mai populare aplicații din lume, potrivit datelor Statista.

Ce îi deranjează pe utilizatori?

„Oamenii nu sunt deranjați de reclame, ci sunt deranjați de reclamele care nu corespund intereselor lor”, spun oficialii companiei.

Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House:

“Datele adunate cu ajutorul telefoanelor mobile pe care utilizatorii le au mereu la purtător ne ajută să le afișăm reclame la produse pe care chiar își doresc să le achiziționeze.”

“Prin urmare, activitatea furnizorilor de soluții mobile ar trebui să se concentreze pe educarea agențiilor de publicitate/marketing pentru a îmbunătăți calitatea reclamelor”

60 de profiluri – “E posibil să anticipăm intenția și potențialul de cumpărare”

Tehnologiile Selectivv Mobile House permit conturarea unor profiluri de utilizatori pe baza aplicațiilor pe care aceștia le folosesc, vârstă, sex, localizare. În funcție de aceste informații, este posibil să anticipăm intenția și potențialul de cumpărare.

Algoritmii pot analiza până la 362 de informații despre un singur utilizator, iar cu ajutorul datelor DMP, Selectivv Mobile House a stabilit 60 de grupuri diferite de consumatori.

Câteva dintre aceste ar fi: familiile care se pregătesc pentru un copil, părinții, turiștii sau utilizatorii de aplicații de banking.

Analizând datele obținute cu ajutorul platformelor mobile, putem determina atât profilul utilizatorului și interesele acestuia, precum și activitățile în care se implică în timpul liber.

Aplicațiile utilizate și activitatea de pe mobil pot contribui la identificarea precisă a nevoilor clientului, astfel încât să îl înțelegem mai bine și să îl orientăm către produsele care i-ar fi cu adevărat utile.

Un exemplu din Polonia:

Un exemplu care susține utilitatea acestor profiluri este o campanie pe care Selectivv a desfășurat-o pentru un client înainte de Campionatul European din 2016, în Polonia.

Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House:

“Am selectat grupuri de oameni sportivi, respectiv interesați de sport care urmăreau regulat noutățile din domeniu pe sports.wp.pl sau pe EkstraklasaLive.

Astfel, reclamele au fost afișate în aplicațiile sportive și pe site-urile dedicate, crescând eficiența fără costuri suplimentare.”

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Secțiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afișate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secțiunea Paginademedia Database, aici.

 

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Comentarii

  • wow cat de tare, rata de click pe mobil creste pentru ca utilizatorul apasa din greseala, ca X-ul ala din reclama NU merge uneori si daca ai telefon mai nou 2016 vrei sa dai back butonul nu mai exista fizic si apesi din greseala pe reclama
    eu nu am vazut reclame cu continut romanesc pe telefonul mobil si nici nu vreau, pentru ca asta ar insemna ca ar trece pe lista mea personala de produse pe care NU le folosesc NU le cumpar NU le recomand chiar si mai mult daca imi dai o reclama obsesiva pe mobil eu spun tuturor prietenilor mei ca acel produs e nasol si sa NU il foloseasca. da eu asa fac daca imi dai o reclama eu trec produsul pe lista mea si NU il folosesc.
    de obicei asociez si reclama cu stirea, daca pe o stire cu colectiv,morti,accidente,ceva grav etc... realizez ca, compania respectiva se bucura sau sustine stirea despre colectiv,morti,accidente, se bucura si sustine asa ceva.

Trimite un comentariu