Skip to main content

PARTENERIAT. iCEE.fest 2018. Speakeri de la Netflix, Google şi Facebook pe aceeasi scenă cu cei de la The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery

 
PARTENERIAT. iCEE.fest 2018. Speakeri de la Netflix, Google şi Facebook pe aceeasi scenă cu cei de la The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery

PARTENERIAT. Netflix, Google şi Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery la iCEE.fest 2018.

Publicitate

iCEE.fest, unul dintre cele mai importante festivaluri de online şi digital din regiune, se va desfăşura la Bucureşti, pe 14 şi 15 iunie.

Bilete disponibile şi informaţii complete despre speakerii şi companiile prezente la iCEE.fest 2018 găsiţi pe site-ul oficial.

Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care îşi desfăşoară activitatea în zona producerii de conţinut sunt uriaşe.

Este şi motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest şi-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanţi din toate zonele acestei industrii.

Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery şi mulţi alţi producători de conţinut dar si provideri de soluţii tehnice de monetizare si distribuţie a conţinutului vor veni la Bucureşti, pe 14 şi 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.

Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conţinut, iar de la Facebook sunt aşteptate răspunsuri despre modul în care reţeaua vede rezolvarea problemei ”fake news”.

Sesiunea îi cuprinde şi pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluţii ce la un moment dat păreau idei nebunesti.

Într-un mediu dominat de giganţii globali, playerii din zona de conţinut sunt forţaţi să inoveze constant ca si să rămână în joc.

Categoriile, speakerii şi companiile care vor discuta despre conţinut digital la iCEE.fest 2018:

1.Viziunea giganţilor globali

  • Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA @ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de ţări
  • Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships @ Google - lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de publishing
  • Andrew Weld Moore, Head of Digital Business for CEE @ Facebook - supervizează partea de management la nivel regional.

2.Conţinut original pentru social media

  • Alex Khan, CEO @ Attractive Media - un antreprenor, speaker şi social media coach de success
  • Oliver Yonchev - Social Chain – una dintre cele mai mari agenţii social media din lume

3.Branded content

  • Costas Syrmos, GM SEE @ Virtue Worldwide, agenţia de creaţie a celor de la VICE pentru Sud Estul Europei
  • Cory Key, VP Interactive&VR @ Discovery Agency, agenţia de creaţie a Discovery Communications

4.Producători de informaţii globali şi regionali

  • Aldo Agostinelli, CDO & VP @ Sky - responsabil pentru dezvoltarea şi implementarea tuturor activităţilor de marketing
  • Brandon Keenan, Digital Comercial Director @ CNN - conduce o echipă de specialişti în zona de digital
  • Jean Cristophe De Marta, SVP for Global Advertising @ The New York Times - supraveghează toate activităţile internaţionale ale NYT
  • Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation @ El Mundo - responsabil pe zona de transformare digitală şi inovare

5.Tehnologii de advertising pentru publisheri

  • Tim Geenen, CEO @ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranţă a brandurilor cu publicul ţintă
  • Toms Panders, Co-fondator @ Setupad - expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce priveşte zona de business în media
  • Sylvia Epaillard, COO @ Tamedia Advertising, cel mai important grup media privat din Elveţia.
  • Jerzy Wojcik, CE @ Gazeta Wyborcza - cel mai mare ziar din Polonia, lider si în spaţiul digilal

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus