Skip to main content

Finala Roland Garros câștigată de Halep, presărată la Pro TV cu sigle la pariuri

 
Finala Roland Garros câștigată de Halep, presărată la Pro TV cu sigle la pariuri

DERAPAJ. Inserții grafice nepotrivite cu ora la care au fost inserate pe Pro TV, în finala Roland Garros câștigată de Simona Halep.

Publicitate

Potrivit monitorizării Paginademedia.ro, în primele două seturi, meciul difuzat în direct de Pro TV a avut mai multe inserții grafice la companii de pariuri.

NetBet, Unibet și Betano au avut logourile prezente pe post, la Pro TV, de mai multe ori, timp de câteva secunde de fiecare dată.

Potrivit regulilor audiovizuale, reclamele pentru companiile de pariuri nu pot fi difuzate decât după anumite ore. Motivul: promovează servicii care nu sunt recomandate minorilor. Pro TV nu a difuzat spoturi clasice publicitare, doar inserții grafice cu logo-urile companiilor de pariuri. Tot o formă de publicitate.

În a doua jumătate a meciului, nu a mai existat nicio inserție publicitară.

ISTORIE. Reclamele la pariuri au explodat în urmă cu doi ani, când Pro TV a difuzat - în premieră pentru un post comercial - turneul final al Campionatului European. La momentul respectiv, reclamele pentru companiile de pariuri erau inserate de Pro TV doar în meciurile difuzate după ora 22.00.

GALERIE FOTO. Câteva dintre inserțiile la pariuri de pe Pro TV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Asa ne-am dat seama cat de saraci suntem. A trebuit sa vedem publicitate intrerupta de un meci de tenis cel putin primele 2 seturi. A trebuit sa vanda astia la greu ca sa poata sa dea o finala de tenis.
  • V-ati trezit si voi acum. Aceasta reglementare nu a fost respectata niciodata. Nici in momentul in care a fost data, nici dupa aia, nici acum. E foarte simplu sa privesti un meci din liga 1 pe orice canal Digi, la orice ora si poti vedea cel putin 10 reclame gen spot publicitar, nu insertie pe ecran, la toate casele de pariuri existente in Romania. Asa ca, Petrisoare, fa o analiza profesionista, ce draq...
  • Mâine-poimâine vor ajunge să pună și sigle cu țigări ori cu băuturi spirtoase...tot pe principiul ”e o insertie grafica, fara nicio chemare la actiune ... nu are cum sa afecteze minorul”...pentru că CNAul nu ia măsuri mai ferme.
  • mile, daca stii asa de bine, lumineaza-ne tu cu citatul din legea CNAului pe care l-au incalcat. Altfel, abtine-te. Iar eu ma voi abtine sa mai comentez orice comentariu gratuit de-al tau care nu cuprinde articolul CNA incalcat.
  • Mile , daca au gresit vor plati nu trebuie ca tu un obsedat sa comentezi si pe deasupra sa se uite un pic CNA si in ograda antenutelor tale unde se cultiva de multe ori prostia sa mai amendeze si pe la voi dar cat CNA este in slujba psd nu se va intampla nimic
  • Reclama la jocuri de nororc nu este interzisa prin lege. Daca sunt autorizati in Romania, atunci au voie sa isi faca reclama. Poti cel mult sa limitezi, in spiritul protejarii minorilor, ora de difuzare. Dar o insertie grafica, fara nicio chemare la actiune (ex: pariaza si castiga) nu are cum sa afecteze minorul si nici sa il instige sa faca tot ce poate ca sa joace. Asa ca mi se pare ca articolul este tendentios la adresa PRO Tv-ului, sau vine dintr-o lacuna in cunoasterea reglementarilor legale...
  • Cui ii pasa? Multi au văzut meciul pe Eurosport pentru ca nimeni nu il suporta pe cpt sau ctp cum vreti care e bun la toate sau pe ***.
  • Protv s-a riscat și o sa plătească pentru asta la câți "fani" are în CNA. :)) CNA se va trezi cu prostia asta când un post al lor va vrea sa difuzeze spoturi de genul ăsta. Pana atunci, trimite toți banii în online.

Trimite un comentariu