Skip to main content

Începe licitația. Când se alege cine va măsura audiența posturilor TV

 
Începe licitația. Când se alege cine va măsura audiența posturilor TV
Peoplemeter Kantar

START LICITAȚIE. Cine va măsura audiența posturilor TV? Răspunsul va fi dat abia la sfârșitul anului. Licitația a fost demarată oficial.

Publicitate

Care sunt pașii, în continuare:

Licitația urmează să desemneze cine va măsura audiențele posturilor TV începând de la 1 ianuarie 2020 și până la 31 decembrie 2023. În prezent, compania care măsoară audiențele TV este Kantar Media.

O comisie formată din 15 oameni participă la procesul licitației. Sunt cinci reprezentanți ai posturilor de televiziune, cinci de la agențiile de publicitate și cinci de la Consiliul Național al Audiovizualului.

Câștigătorul va fi anunțat la sfârșitul acestui an. De la mijlocul anului viitor, va începe să testeze sistemul și să ofere primele date.

VIDEO. Cum se măsoară audiența TV? Vezi un reportaj despre cum arată un peoplemeter, cum se folosește și cum sunt adunate datele, AICI.

Anunțul complet al licitației, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile chefii vin de la Protv...sunt fix nascociti in laboratorul Buftea.... in finala au adus sa jurizeze pe Patrizia Paglieri (jurata MasterChef ProTV), Simona Pope (jurata Bake Off ProTV)...normal ca fac rating pt ca se uita cei de la pro...
  • Chefii audiențele umilesc din nou concurenta pro tv si tvr , antena a fost lider absolut la comercial cu 9 rating , cat nu fac multe meciuri
  • Mareane , antena 1 nu , confuzi lucrurile , publicul comercial preferă antena 1 nu antena 3, eu nu ma uit la tv de știri, niciuna
  • Mile le gasesti pe celalalt site dar nu mai merita atata timp cat postul tau preferat , discrediteaza postul concurent pentru un pumn de audienta e de *** , RUSINE

Trimite un comentariu