Skip to main content

(P) S-a lansat Ziar de Hunedoara, al 10-lea ziar online din reteaua Presa Bună. Se caută jurnaliști pentru noi ediții

 
(P) S-a lansat Ziar de Hunedoara, al 10-lea ziar online din reteaua Presa Bună. Se caută jurnaliști pentru noi ediții

(P) O nouă publicație locală. Este vorba de Ziar de Hunedoara, al 10-lea ziar online din reteaua Presa Bună. Alte titluri locale online - pentru care se caută jurnaliști - urmează să fie lansate.

Publicitate

De altfel, cu a zecea redacție în portofoliu, proiectul este "la 25% din potențial", spune Liviu Alexa, inițiatorul rețelei de titluri locale.

Livia Botici, jurnalista cu experienta in presa scrisa, va fi redactorul-sef al editiei din Hunedoara, avand misiunea de "a crea o echipa si de a implementa strategia editoriala ce a consacrat deja celelalte ziare in judetele in care activeaza".

Liviu Alexa, initiatorul si proprietarul proiectului, e in cautare de jurnalisti in toata presa locala din Romania:

"Un sfert din proiectul Presa Buna este lansat. Nu e rau pentru 7 luni, dar vreau sa ajungem macar la 20 de judete pana la finalul anului.

Piedica cea mai mare o reprezinta faptul ca nu gasim jurnalisti care sa isi doreasca sa munceasca. Platim foarte bine, nimic nu e la negru, oferim libertate editoriala deplina, cu toate acestea cei mai multi dintre jurnalisti se multumesc cu jobul lor actual, in redactii moarte, prost platiti si umiliti profesional.

Va dati seama ce interesant va fi cand vom avea 40 de judete? Va fi o pepiniera imensa de subiecte originale si exclusive pentru postul de stiri national NCN.

Aplicație pentru monitorizarea Facebook

Proiectul a dezvoltat propria aplicație de monitorizare a paginilor de Facebook.

Liviu Alexa:

"Am dezvoltat cu o echipa de programatori o aplicatie interna de monitorizare a continutului pus de romani pe Facebook, scanabil dupa cuvinte cheie.

Nu vreau sa dau mai multe amanunte, dar va spun ca ea functioneaza deja in beta si ne arata ceva incredibil: cum gandeste Romania la ora x, adica e un instrument fantastic de analiza si de macro date. Apare subiectul X pe agenda romanilor? Stim ce gandesc ei in instanta de cateva minute.

Monitorizarea o facem si dupa cuvinte cheie gen "Lidl", ca sa dau un exemplu. Iar aici ideea mea devine si mai interesanta.

Softul pe care l-am realizat ne alerteaza daca un roman a pus sa zicem un video cu un soricel in rafturile de la Lidl, e un exemplu ipotetic, sunt mare fan Lidl.

Ei bine, in acel moment, contactam persoana care a pus filmuletul, negociem cu el sa isi retraga videoul de pe wall si sa ni-l vanda noua in exclusivitate, fara sa mai aiba alta expunere decat cea cu watermark NCN.

Astfel, vom avea la prima mana, inaintea tuturor televiziunilor si ziarelor toate aceste informatii si filmulete cu potential extrem de viralizare, iar lucrul asta ii va obliga pe toti sa ne citeze sau sa faca display acestor filme cu logoul NCN pe ele."

In acest moment, din reteaua Presa Bună fac parte:

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu