
AUDIENȚE. Factorul X a fost la... Jason Statham. Antena 1 a fost a doua în audiențe, după Pro TV, cu debutul celui de-al optulea sezon de X Factor. Show-ul de talente a început mai devreme ca niciodată, la finele lunii august, când lumea este încă în vacanță, în condițiile în care până acum începea spre jumătatea lunii septembrie.
Tot ca o premieră a ultimilor ani, X Factor a fost mutat duminica seara, în loc de vinerea, când concura cu Vocea României, de pe Pro TV.
Ieri seara, X Factor a avut la bătaie filmul Curierul 3, cu Jason Statham, o rețetă care n-a dat greș la Pro TV, emisiunea Schimb de mame, de pe Prima TV și meciul Viitorul - FCSB, care a pus Digi Sport în top cinci audiențe.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de duminică, 27 august, pe intervalul X Factor:
NAȚIONAL. X Factor a fost urmărit de puțin peste 900.000 de persoane în fiecare minut de difuzare, iar Antena 1 a fost pe locul al doilea, după Pro TV, care avea filmul Curierul.
Locul al treilea a fost Kanal D, cu Roata norocului, la mică distanță de Antena 1.
URBAN. Orașele au fost tot cu Jason Statham și Pro TV. Filmul Pro a ținut în fața televizoarelor, în medie, 610.000 de persoane. Antena 1, de pe locul al doilea, era urmărită de 530.000 de persoane, media pe minut. Chiar și așa, cifrele sunt apropiate, chiar mai ridicate pe alocuri decât media postului din prime-time, din ultima perioadă.
COMERCIAL. X Factor a fost pe poziția a doua, după Pro TV, și pe publicul tânăr. Media show-ului de talente a fost de 230.000 de privitori (5,3 rating).
Audiența posturilor TV, duminică, 26 august, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:30), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.189.000 | 6.6 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 901.000 | 5.0 | 12.3 |
3 | Kanal D | 868.000 | 4.8 | 11.8 |
4 | Romania TV | 536.000 | 3.0 | 7.3 |
5 | Prima TV | 449.000 | 2.5 | 6.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, duminică, 26 august, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 609.000 | 6.3 | 15.2 |
2 | Antena 1 | 529.000 | 5.5 | 13.2 |
3 | Kanal D | 435.000 | 4.5 | 10.9 |
4 | Romania TV | 281.000 | 2.9 | 7.0 |
5 | DigiSport 1 | 258.000 | 2.7 | 6.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, duminică, 26 august, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 279.000 | 6.3 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 232.000 | 5.3 | 16.4 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3.6 | 11.0 |
4 | DigiSport 1 | 119.000 | 2.7 | 8.4 |
5 | Prima TV | 71.000 | 1.6 | 5.0 |
Comentarii
Un lucru bun e daca se situeaza pe locul 1 pe comercial. Sa vedem...
"Mile", nu poti compara "filme proaste" cu emisiunea aia... Macar "filmele proaste" au rating mare pe comercial. "acces d" are la "tarani".
"vocea are influenta zero asupra x factor, am spus asta acum o luna sa mute"
Mai aberezi mult ? Daca nu avea "influenta", sigur nu muta emisiunea. Nu crezi ?
Aici vorbim de concurenta directa dintre "X Factor" si "Vocea Romaniei". Nu dintre un film si o emisiune. Nu mai abera...
Si oricum, si "Vocea Romaniei", si un film rereredifuzat sunt peste "X Factor" la comercial. Asta conteaza. Cine e lider. Nu, "mile" ?
Antena are punctele ei forte, de exemplu programul de Revelion, de ce nu se face mai des emisiunea aia "Cu masca, fara masca". Daca "Revelioanele lui Negru" sunt imbatabile, de ce nu vedem mai des asa ceva la Antena? Ei chiar sunt dispusi sa astepte sa fie lideri de audienta doar o data pe an?