Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV, lider cu meciul FCSB - Rapid Viena. Ce a făcut al doilea episod din Exatlon

 
AUDIENȚE. Pro TV, lider cu meciul FCSB - Rapid Viena. Ce a făcut al doilea episod din Exatlon
Sursa foto stânga: Hepta

AUDIENȚE. Pro TV a fost liderul serii cu meciul FCSB - Rapid Viena, din preliminariile Europa League. Peste două milioane de persoane au fost cu ochii pe postul TV pe partida încheiată 2 - 1.

Publicitate

Pro TV a fost liderul serii atât pe tronsonul Exatlon, care a început aproape de ora 20.00, cât și pe cel al meciului, difuzat de la 21.30. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de joi, 30 august, pe intervalul meciului FCSB - Rapid Viena: 

NAȚIONAL. Meciul FCSB - Rapid Viena a pus Pro TV pe prima poziție în audiențe, cu peste două milioane de telespectatori, media națională. Postul a fost lider detașat pe interval cu partida din preliminariile Europa League, meci încheiat 2 - 1. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D, care avea pe interval show-ulExatlon, încheiat la ora 23.00. Kanal D era urmărit pe interval de o medie de 1,2 milioane de persoane din toată țara. 

Antena 1 a avut poziția a treia cu filmul Capcană pentru părinți, pe interval. 

Locul patru pentru TVR cu transmisiunea de la Festivalul Cerbul de aur și o medie de 320.000 de persoane. 

URBAN. Pro TV a dominat și la orașe cu partida de fotbal a FCSB, fiind urmărit de 1,1 milioane de persoane din mediul urban. Kanal D, de pe locul al doilea, a avut cifre la jumătate, dar peste media postului. 

Antena 1 a fost pe trei cu cifre de patru ori mai mici decât ale Pro TV, la mică distanță în urma Antenei 1 fiind TVR 1. 

COMERCIAL. Meciul pro a avut pe publicul tânăr peste jumătate de milion de persoane. Kanal D a avut locul al doilea cu Exatlon, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu cifre la jumătate față de Kanal. 

Audiența posturilor TV, joi, 30 august, pe intervalul meciului FCSB - Rapid Viena (21:30 - 23:20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.053.000 11.5 28.2
2 Kanal D 1.224.000 6.8 16.8
3 Antena 1 474.000 2.6 6.5
4 TVR 1 323.000 1.8 4.4
5 Antena 3 321.000 1.8 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, joi, 30 august, pe intervalul meciului FCSB - Rapid Viena (21:30 - 23:20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.117.000 11.6 29.5
2 Kanal D 568.000 5.9 15.0
3 Antena 1 250.000 2.6 6.6
4 TVR 1 232.000 2.4 6.1
5 Antena 3 166.000 1.7 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, joi, 30 august, pe intervalul meciului FCSB - Rapid Viena (21:30 - 23:20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 532.000 12.0 37.0
2 Kanal D 243.000 5.5 16.9
3 Antena 1 122.000 2.8 8.5
4 TVR 1 59.000 1.3 4.1
5 Prima TV 38.000 0.9 2.7

Audiențele pe intervalul Exatlon

Audiența posturilor TV, joi, 30 august, pe intervalul Exatlon (20:00 - 23:00), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.555.000 8.7 21.9
2 Kanal D 1.245.000 7.0 17.6
3 Antena 1 460.000 2.6 6.5
4 TVR 1 323.000 1.8 4.6
5 DigiSport 1 314.000 1.8 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, joi, 30 august, pe intervalul Exatlon (20:00 - 23:00), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 807.000 8.4 21.8
2 Kanal D 560.000 5.8 15.1
3 Antena 1 241.000 2.5 6.5
4 TVR 1 218.000 2.3 5.9
5 DigiSport 1 200.000 2.1 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, joi, 30 august, pe intervalul Exatlon (20:00 - 23:00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 374.000 8.4 28.3
2 Kanal D 230.000 5.2 17.4
3 Antena 1 127.000 2.9 9.6
4 DigiSport 1 60.000 1.4 4.6
5 TVR 1 45.000 1.0 3.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "sa vedem ce fac in zilele urmatoare , chiar fara concurenta"
    Mai bine ne spui ce face "Antena 1" zilele urmatoare, nu "Pro TV". Cu "Exatlon", a picat pe 3 pe comercial...
    Si de ce nu scrii nimic de catastrofa postului tau favorit "Antena 1" in ziua meciului ? Macar miercuri, "Pro TV" cu un film a fost peste "Exatlon". "Antena 1" nu a reusit performanta asta joi. Jenant...

    "Minimum de cheltuiala pt ca orice baga, meciul nu il batea. Pierdere calculata. ***-k-pa-***-le."
    "dadada", si de ce nu ai scris acelasi comentariu si pe stirea cu "Fructul Oprit" ? Cand "Pro TV" a difuzat o reluare de serial si un film vechi ? Minim de costuri...
  • @ Mihai : dau mai tot timpul. Ieri au dat pentru antena. Poate ți se pare fiindcă pro petrece mult timp pe 1, iar în primăvara când nu a fost pro, a fost în principiu exatlon pe 1. Cu toate astea vei găsi audiente cu finalul Asia Express, fructul oprit și a doua jumătate chefi la cutite pe 1, dacă vorbești de antena. De altfel, pro si-a petrecut ultimile doua luni pe 1. De câte ori ai văzut audiente? Sunt destul de imparțiali. Poate nu îți plac audientele?
  • Nu stiu cum se face, ca publicatia asta a lui Obae, da ratingul cu bold doar cand este Pro pe primul loc. Mai scapa ea si cate un Kanal D pe ici pe colo. De altii....nu conteaza. Ai spune ca e platit doar de unii ca sa le creasca ...stelutele pe umar.
  • @razvan,
    ce ar putea sa faca oare? ultimul trib cu daniela crudu? si un mascarici de prezentator care nu stie sa articuleze cuvintele?
  • Mda. Astea da audiente bune, peste medie. Exatlon trebuie urgent sa urce, altfel va fi pe 2 doar dacă antena o da în bara.
  • Antena mai bine ar baga Fructul Oprit si joia.

    Sau de luni pana joi, oricum emisiunile din aceasta grila nu cred ca vor prinde locul 2. Poate Insula Iubirii pe comercial.
  • Marian esti p.ost si semnalizezi. In fata meciului stelei nimeni nu avea vreo sansa iar antena a procedat corect. Minimum de cheltuiala pt ca orice baga, meciul nu il batea. Pierdere calculata. ***-k-pa-***-le.
  • Mile nu zici nimic , acum nu este dezastru pentru antenuta , cel puti pro a scos mai mult cu o seara inainte fata de antenuta ta 2,8 dezastru , acum cei de la canalul de frica sa nu mai piarda deseara baga deja Romania SUA . pastram si bagam cand concurenta era puternica , nu astazi cand concuranta este slaba pro un film de 4 lei ca de doi lei e mai slab iar antenuta unfilm de 2 lei
  • Mulțumim pentru audiențe.Sunt curios pe ce loc va fi Kanal D, când vor începe toate emisiunile:"Vocea României","Te cunosc de undeva","Visuri la cheie","Insula iubirii", etc. Și bineînțeles serialul de comedie "Las Fierbinți".

Trimite un comentariu