Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider cu Vocea României, dar cu un debut modest. Antena 1 a ţinut piept Pro TV cu un film

 
AUDIENŢE. Pro TV, lider cu Vocea României, dar cu un debut modest. Antena 1 a ţinut piept Pro TV cu un film

AUDIENŢE. Vocea României a debutat din poziţia de lider la Pro TV cu peste 1,4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, pentru show-ul de talente.

Publicitate

Pro TV a fost lider pe toate targeturile cu show-ul de talente, în timp ce Antena 1 a „ţinut aproape”, pe publicul comercial, cu filmul Cartea junglei (2016).

Kanal D, cu Exatlon pe interval, a avut cifre în media postului la nivel naţional şi la oraşe, însă cifre ceva mai mici ca de obicei pe publicul comercial.

Amntim că emisiunea de debut a Vocii a fost mai scurtă, doar până la 21.45, când a început meciul România - Muntenegru, din Nations League. A doua parte a emisiunii Vocea României va fi difuzată în această seară de la 20.00.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale show-ului Vocea României 2018:

NAŢIONAL. Vocea României, sezonul opt, a debutat cu o medie de 1,4 milioane de telespectatori la nivel naţional, în fiecare minut de difuzare. Kanal D a avut poziţia secundă, cu Exatlon pe interval, şi o medie de 1,2 milioane de privitori.

Antena 1, de pe trei, a fost urmărită de puţin peste un milion de persoane.

URBAN. Show-ul a atras la oraşe o medie de 800.000 de persoane şi o cotă de piaţă de 21,2%. Anul trecut, la debut, Vocea avea puţin peste un milion de persoane, media, şi o cotă de piaţă de aproape 30%.

Antena 1 şi Kanal D au alkerga umăr la umăr în mediul urban, cu o medie de 530.000 de privitori.

COMERCIAL. Show-ul de talente ajuns la sezonul opt a fost lider pe comercial cu o medie de 390.000 de privitori şi o cotă de piaţă de aproape 30%. Anul trecut, emisiunea avea o medie de 530.000 de persoane şi o cotă de 38,6%.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-21.40), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.403.000 7.8 19.0
2 Kanal D 1.216.000 6.8 16.5
3 Antena 1 1.026.000 5.7 13.9
4 Romania TV 406.000 2.3 5.5
5 Antena 3 313.000 1.7 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-21.40) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 799.000 8.3 21.2
2 Antena 1 537.000 5.6 14.3
3 Kanal D 534.000 5.6 14.2
4 Antena 3 210.000 2.2 5.6
5 Romania TV 195.000 2.0 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-21.40), pe publicul COMERCIAL:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 389.000 8.8 29.5
2 Antena 1 305.000 6.9 23.1
3 Kanal D 183.000 4.1 13.9
4 DigiSport 1 31.000 0.7 2.3
5 Realitatea TV 28.000 0.6 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Citeşte şi:

Cum a debutat Vocea României în 2017

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ionut ionut
    Acu' s-a gasit si Antena sa mute X Factoru'...Daca ramanea la bataie cu Vocea, ii casapea la cat de plictisitoare au fost fetele vesele Andra si Irina...
  • F F
    Mda. Se vede ca unii nu o au deloc cu filmele. Ieri nu a fost un film animat.
  • Silvia Silvia
    Probabil ca Pavel Bartos e pedepsit. Aceasta marginalizare este metoda tipica pentru a pune la punct pe cineva care cere o marire de salariu. Carisma Irinei Fodor este stralucitoare, dar lipseste cu desavarsire.
  • Razvan Razvan
    Interesant este faptul ca Antena 1 cu filmul animat "Cartea Junglei" are aproape dublu fata de "Exatlon" pe comercial
  • Expertul Expertul
    Inca o mare greseala a fost facuta de catre cei de la programming când au decis sa imparta primul ep Vocea in doua parti difuzate in zile diferite. in 7 septembie, fiind meciul echipei nationale, se putea amana cu o saptamana premiera Vocea. Difuzarea primului ep in doua zile, debusoleaza telespectatorii!
  • F F
    Cine spunea ca filmele nu pot funcționa la antena?

    Cat despre vocea, m-am uitat și am simțit prea multe modificări fara sens. Sa vedem cum va arata o ediție la durata normala. Audienta este ok dacă iei în considerare ca este cel mai bun debut al toamnei momentan, dar modesta având în vedere sezoanele precedente și ca teoretic au făcut modificările alea deloc necesare pentru a urca emisiunea. Sa vedeți ce mulți îi vor duce dorul Loredanei acum când vor vedea ca nu se descurca deloc rău.
  • Expertul Expertul
    Emisiunea e ok la nivel de juriu, dar e bataie de joc ce s-a intamplat la nivel de prezentator! Producatorii au dat dovada de incompetenta crasa când au decis sa amputeze aproape total aparitia lui Bartos in show. Acum, Vocea arata parca n-ar avea prezentator! Vedem dupa 2 3 episoade, daca toamna asta, a apus epoca talent show-urilor muzicale In Romania. X factor a murit, sa vedem daca urmeaza si Vocea! Daca producatorii s-ar uita in trecut, ar observa ca publicul din Romania e conservator si are reactii negative la schimbari radicale.
  • Doru Doru
    "un debut modest", dar a fost peste concurenta pe comercial, avand in vedere ca a durat emisiunea doar o ora. Oricum, ce conteaza e ca este cu mult peste principalul sau rival "X Factor". Si a avut 8,8 rating pe comercial, mai mare ca primul episod din "Fructul Oprit"; singura productie "Antena 1" care a prins primul loc in audiente pe comercial din grila de toamna.
  • dani dani
    Si-a pierdut magia complet show-ul asta cu noile schimbari, parerea mea. Nu e neaparat problema antrenorilor, desi nu am simtit o chimie intre ei, ci a modului de ambalare. Pare totul mai superficial si lipsit de suflet. Bartos a avut doar 3 minute maxim de screen time si Irina Fodor mai mult de "daaa!", "yeee!" si "bravo!" nu cred ca a zis.

    Concurenti average si replici meh de la antrenori. La un moment dat mi se parea ca ma uit la The Four pe antena, jur.

    Presimt un sezon slab..

Trimite un comentariu

sus