Skip to main content

AUDIENȚE. X Factor, cifre modeste cu a doua ediție din noul sezon. Pro TV a avut, pe publicul comercial, cât Antena și Kanal D la un loc

 
AUDIENȚE. X Factor, cifre modeste cu a doua ediție din noul sezon. Pro TV a avut, pe publicul comercial, cât Antena și Kanal D la un loc

AUDIENȚE. A doua ediție X Factor abia s-a văzut în audiențe. Antena 1 a fost pe locurile doi și trei în audiențe cu show-ul de talente, difuzat duminică seara. 

Publicitate

Kanal D și Pro TV au împărțit primele poziții, la nivelul întregii țări.  Ambele posturi au avut cifre de peste un milion de telespectatori, media națională. Antena 1 a completat podiumul, însă cu cifre mult mai mici. 

Kanal D, cu Exatlon pe interval, a fost lider la nivel național, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. La mică distanță s-a clasat Pro TV, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Pe publicul comercial, Pro TV a avut mai mult decât Antena și Kanal D la un loc. 

Atât Kanal D, cât și Antena 1 au difuzat producții noi, din grila de toamnă, spre deosebire de Pro TV care a avut un film de acțiune cu Dwayne „The Rock" Johnson. Astfel, aseară X Factor a fost la bătaie cu noul sezon din Exatlon și filmul de acțiune Dezastrul din San Andreas.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor:

NAȚIONAL. X Factor, care încearcă o nouă rețetă de prezentatori și cu nouă zi de difuzare, s-a clasat pe locul trei la nivel național, la diferență mare de primele două clasate. Show-ul prezentat de cuplul Mihai Bendeac și Vlad Drăgulin a obținut o medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D cu Exatlon și Pro TV cu filmul Dezastrul din San Andreas au dominat la nivel național, unde au reușit să strângă cifre de peste un milion de telespectatori, în fiecare minut. 

URBAN. Pro TV și Kanal D au făcut schimb de locuri pe publicul de la orașe. Filmul difuzat de Pro TV a dominat la orașe, unde a strâns o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori, în fiecare minut. Exatlon, de pe Kanal D, s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 450.000 de telespectatori.

Antena 1 a menținut același scenariu. A completat podiumul, iar diferență față de primele două clasate e fost mai mică. X Factor a obținut la orașe aproximativ 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.  

COMERCIAL. Pro TV a fost lider și pe segmentul de public cu vârsta între 18 și 49 de ani. Dezastrul din San Andreas a obținut o medie de aproximativ 375.000 de telespectatori. 

Pe segmentul de public tânăr, X Factor a trecut peste Exatlon și s-a clasat pe locul doi. Talent show-ul muzical a obținut o medie de aproximativ 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a fost la mică distanță pe trei, cu o medie de 170.000 de persoane. 

Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.127.000 6.3 15.5
2 Pro TV 1.020.000 5.7 14.0
3 Antena 1 701.000 3.9 9.6
4 TVR 1 588.000 3.3 8.1
5 Romania TV 431.000 2.4 5.9
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 585.000 6.1 15.0
2 Kanal D 449.000 4.7 11.5
3 Antena 1 386.000 4.0 9.9
4 TVR 1 313.000 3.3 8.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 6.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 375.000 8.5 25.1
2 Antena 1 177.000 4.0 11.8
3 Kanal D 170.000 3.9 11.4
4 DigiSport 1 97.000 2.2 6.5
5 TVR 1 58.000 1.3 3.9
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile filmele pe care le-a pregatit sunt foarte bune creuerul tau manipulat vad filme cu fam, Voiculescu altele nu vezi asa ca ciocu mic
  • Adevarul este ca A 1 si Kanal D au dat-o rau de tare in bara.
    A 1 are un produs de calitate slaba pe care l-a programat intr-o zi si o ora nepotrivita.
    Kanal D si-a fortat prea devreme - poate cu o luna-doua - norocul cu un show care nu prinde la publicul comercial.
    Sa vedem cine va muta prima oara.
    Pun pariu ca cei de la A 1 isi vor duce show-ul intr-o alta zi, in cursul saptamananii...sa zicem miercuri seara.
  • Audientele nu sunt deloc dezastruoase ptr kanal d. Ganditi va ca in august publicul comercial inca era plecat. Se vede la total tv. Asteptati de acum incolo. Adevarata competitie va fi oct.noiembrie.decembrie. audientele de acum ptr kanal d inseamna profit, nu pierdere
  • Exatlon era bun iarna , cand sunt reluari vara nu merge am spus de la inceput toti m au facut prost se vede in audiente ei se lauda ca au inceput sa creasca minciuni nu merge si antenuta va pati la fel sa vedem pro cu ninja vad ca cu unele filme bune pro bate orice , acolo unde conteaza , si in continuare vor fi filme in premiera mai ales sambata de la ora 22 00 dupa vocea vineri cred ca pro pe comercial va scoate triplu fata de concurenta vocea si meciul la fel si luni gospodar si meciul
  • Valeriu Lazarov spunea ca nu conteaza target-urile astea de audienta, asta e treaba publicitarilor, conteaza audienta in sine. Iar pe National A1 a fost sub KD cu vreo 400 si ceva de mii de telespactori pe minus.

    Una peste alta, nu pot decat sa realizez ca KD a facut o mare greseala punand Exathlon cu doua sezoane pe an. Nu asa se face, vedeti cum au patit cei de la A1, de au uzat iUmor, Next Star si TCDU. Toate au avut sau vor avea o pauza...
  • Încercare de distragere a atentiei asupra exatlon, unde sunt comparațiile cu sezonul trecut , degeaba va chinuiți, exatlon cum este , nu il laudati acum
  • Wow. X factor este un adevărat eșec. Cifrele pe comercial sunt rușinoase. Iar exatlon continua sa surprindă neplăcut și el. Cifrele sunt foarte slabe având în vedere ca a fost eliminare. Eu înțeleg ca unele modificări erau necesare, dar greu de înțeles de ce au modificat și nominalizările.

Trimite un comentariu