Skip to main content

AUDIENȚE. „România, te iubesc", lider de audiență cu un reportaj despre cultură. S-a duelat cu un film din seria „B.D" și cu „Asta-i România"

 
AUDIENȚE. „România, te iubesc", lider de audiență cu un reportaj despre cultură. S-a duelat cu un film din seria „B.D" și cu „Asta-i România"

AUDIENȚE. Emisiunea de reportaje „România, te iubesc” a pus Pro TV pe primul loc în topul audiențelor, cu o ediție despre cultura din România.

Publicitate

Kanal D a ținut aproape, la nivel național, cifrele fiind apropiate de primul loc. Antena 1 a fost următoarul post clasat.

Reportajul semnat de Paul Angelescu, despre modelele culturale pe care le-a dat România și ignorate de autorități, a scos o medie de audiență de aproape 860.000 de telespectatori din toată țara, în fiecare minut.

Postul de televiziune a fost lider și la orașe și pe publicul comercial, unde s-a desprins ceva mai bine față de concurență. 

În minutul de aur, de la ora 18:58, aproximativ 1,1 milioane de telespectatori se uitau la România, te iubesc. 

Kanal D a fost al doilea post clasat în toată țara și la orașe, dar al treilea pe comercial. Ultima parte din emisiunea Asta-i România s-a intersectat cu producția Pro TV. Emisiunea postului Dogan a avut cifre apropiate la nivel național, mai exact o medie de 850.000 de telespectatori. 

Antena 1 a s-a pe locul trei la nivel național și urban. Pe targetul comercial a obținut poziția a doua, peste Kanal D, semn că B.D-urile încă fac audiență. 

Producțiile care s-au intersectat cu România, te iubesc, pe interval, au fost B.D. la munte și la mare (o oră) pe Antena 1 și ultima parte din emisiunea Asta-i România, de la Kanal D

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele România, te iubesc din 21 octombrie 2018:

Audienţa posturilor TV duminică, 21 octombrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 858.000 4.8 13.5
2 Kanal D 846.000 4.7 13.3
3 Antena 1 581.000 3.2 9.1
4 Antena 3 386.000 2.2 6.1
5 Prima TV 301.000 1.7 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 21 octombrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00),în mediul URBAN

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 447.000 4.7 13.3
2 Kanal D 363.000 3.8 10.8
3 Antena 3 276.000 2.9 8.2
4 Antena 1 251.000 2.6 7.4
5 DigiSport 1 150.000 1.6 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 21 octombrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 233.000 5.3 20.0
2 Antena 1 132.000 3.0 11.3
3 Kanal D 126.000 2.9 10.9
4 DigiSport 1 65.000 1.5 5.6
5 Antena 3 38.000 0.9 3.2
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu