Skip to main content

AUDIENȚE. România a câștigat meciul contra Lituaniei, iar Pro TV audiența. Cifre duble pe comercial față de Antena 1

 
AUDIENȚE. România a câștigat meciul contra Lituaniei, iar Pro TV audiența. Cifre duble pe comercial față de Antena 1
Sursă foto | Facebook - Echipa națională de fotbal a României

AUDIENȚE. A câștigat România, a câștigat și Pro TV. Audiența a ales meciul de fotbal disputat de naționala de fotbal a României în fața Lituaniei (încheiat 3-0). Pro TV a fost lider detașat cu penultima partidă a tricolorilor din Nations League. 

Aproximativ 1,7 milioane de telespectatori din toată țara au urmărit victoria echipei conduse de Cosmin Contra. Pe publicul comercial partida a avut o medie dublă față de următoarele două posturi concurente.  

Publicitate

În minutul de aur, de la 22:14, peste două milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe Pro TV. 

Kanal D și Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi și trei din clasamentul celor mai urmărite posturi sâmbătă seara.  

Victoria naționalei s-a impus pe toate targeturile și s-a intersectat cu producțiile Te cunosc de undeva (Antena 1) și cu Exatlon (Kanal D). 

Paginademedia.ro prezintă audiențele de sâmbătă, pe intervalul meciului România - Lituania

NAȚIONAL. Pro TV a fost lider detașat sâmbătă seara cu meciul de fotbal câștigat de România. Postul TV a adunat o medie de 1,7 milioane de privitori, în fiecare minut. 

Kanal D și Antena 1 au fost următoarele două posturi clasate, cu cifre aproape la egalitate, mai exact 1,1 milioane de telespectatori. 

URBAN. La orașe, tot meciul naționalei a fost lider. Aproape un milion de telespectatori au urmărit partida contra Lituaniei. 

Antena 1 s-a clasat pe locul doi, iar pe intervalul meciului a avut o medie de 600.000 de privitori. Kanal D s-a clasat pe locul trei. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani Pro TV a condus detașat. A avut cifre duble față de următoarele posturi clasate. 

Postul TV a avut o medie de jumătate de milion de telespectatori și o cotă de piață de 33,3%. Antena 1, postul de locul doi, a avut o medie de 230.000 de telespectatori și un share de 14,9%. 

Disney Junior a fost a patra cea mai urmărită televiziune pe publicul comercial, după ce a avut întreaga zi desene animate cu Mickey Mouse, personaj care tocmai a împlinit 90 de ani. 

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 17 noiembrie, pe intervalul meciului România - Lituania (21.50-23.35), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.744.000 9.7 24.1
2 Kanal D 1.173.000 6.5 16.2
3 Antena 1 1.166.000 6.5 16.1
4 Romania TV 292.000 1.6 4.0
5 Antena 3 285.000 1.6 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 17 noiembrie, pe intervalul meciului România - Lituania (21.50-23.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 989.000 10.3 25.6
2 Antena 1 612.000 6.4 15.8
3 Kanal D 485.000 5.0 12.6
4 Antena 3 193.000 2.0 5.0
5 TVR 2 161.000 1.7 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 17 noiembrie, pe intervalul meciului România - Lituania (21.50-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 515.000 11.6 33.3
2 Antena 1 230.000 5.2 14.9
3 Kanal D 202.000 4.6 13.1
4 Disney Junior 39.000 0.9 2.5
5 Prima TV 39.000 0.9 2.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu