Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV s-a impus la mustață în topul audiențelor de aseară. Kanal D și Antena 1 i-au suflat în ceafă

 
AUDIENȚE. Pro TV s-a impus la mustață în topul audiențelor de aseară. Kanal D și Antena 1 i-au suflat în ceafă

AUDIENȚE. Visuri la cheie și Exatlon s-au duelat pentru audiență. Cine a trecut proba? Pro TV a depășit Kanal D la mustață, diferența dintre cele două fiind destul de mică. Antena 1 s-a poziționat pe locul trei. Însă tot cu cifre de peste un milion. 

Ambele posturi de televiziune au avut o medie de audiență de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată țara. Pentru postul Dogan cifrele au fost mai mari față de săptămâna trecută, iar postul din Pache Protopopescu au fost mai mici (vezi situația, AICI). 

Publicitate

Serialul Antenei 1 s-a poziționat pe locul trei, pe intervalul Visuri la cheie, însă cu cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori. Fructul oprit a avut cifre în scădere față de săptămâna trecută, când era lider național.  

De menționat că Visuri la cheie a început la ora 20:30, adică cu jumătate de oră mai târziu decât Fructul oprit și Exatlon. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAȚIONAL. Pro TV a câștigat lupta pentru audiență aseară. Visuri la cheie a avut cifre de peste 1,3 milioane telespectatori, însă nu s-a desprins cu mult de al doilea post clasat, Kanal D. 

Antena 1 a fost al treilea post din toată țara, însă a recuperat pe următoarele două targeturi. Serialul produs de Ruxandra Ion a scos cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori. 

Digi Sport 1 a fost al cincilea post clasat în toată țara. Pe intervalul Visuri la cheie au fost difuzate meciurile de fotbal Universitatea Cluj - Astra Giurgiu (3-4) și Gaz Metan Medias - CFR Cluj (0-1), din Cupa României.

URBAN. La orașe liderul a rămas neschimbat. Pro TV s-a impus cu o medie de aproximativ 680.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Antena 1 a recuperat și a trecut pe locul doi, peste Kanal D. Postul Intact a scos o medie aproximativ 580.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D nu a fost departe de locul doi, cu cifre de aproximativ 550.000 de telespectatori. De asemenea, Digi Sport 1 și-a menținut poziția pe locul cinci, cu o medie de 230.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani, Pro TV s-a desprins mai mult. A fost peste locul doi cu o medie de audiență de 340.000 de telespectatori. 

Antena 1 a avut, pe interval, o medie de 250.000 de telespectatori. Kanal D a ținut aproape cu o medie 230.000 de telespectatori. 

Digi Sport 1 a urcat pe patru, în ceea ce privește targetul comercial. 

GALERIE FOTO

Audienţa posturilor TV miercuri, 31 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.345.000 7.5 16.2
2 Kanal D 1.316.000 7.3 15.9
3 Antena 1 1.278.000 7.1 15.4
4 Antena 3 464.000 2.6 5.6
5 DigiSport 1 321.000 1.8 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 31 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 682.000 7.1 15.7
2 Antena 1 582.000 6.1 13.4
3 Kanal D 551.000 5.7 12.7
4 Antena 3 313.000 3.3 7.2
5 DigiSport 1 233.000 2.4 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 31 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 339.000 7.6 22.2
2 Antena 1 248.000 5.6 16.2
3 Kanal D 233.000 5.3 15.3
4 DigiSport 1 75.000 1.7 4.9
5 National TV 50.000 1.1 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu e vreo surpriza ca Fructul oprit nu are audiente constante, dar este penibil sa fie la limita de 3, când niște inși pe aici insista ca este un mare succes.
  • E bine ca sportul incepe sa mai bata putin din politica si sa se impuna in fata celor de la Romania TV. De cateva zile ii vad seara de seara pe cei de la DIgi in top 5 in prime-time ceea ce inseamna ca oamenii mai urmaresc si sport, fotbal, nu doar minciunile celor de la Romania TV.
  • Daca ne raportam la saptamana trecuta, pe comercial si "Pro TV" si "Kanal D" au avut audiente constante. Dar "Antena 1" a scazut destul de mult...

    Diferenta foarte mica intre "Kanal D" si "Antena 1" pe comercial. Deja saptamana trecuta "Exatlon" a fost peste "Ultimul Trib" si "X Factor". Poate vedem si "Fructul Oprit" pe locul 3.

Trimite un comentariu