Skip to main content

RCS lansează oficial Chill FM pe frecvența Music FM din București

 
RCS lansează oficial Chill FM pe frecvența Music FM din București

Grupul RCS lansează începând de astăzi postul Chill FM, pe frecvența postului Music, din București (103,8 FM), pe care îl deținea deja. 

Noul post, coordonat de omul de radio Dragoș Vulgaris, va difuza non-stop muzică chill out, potrivit unui anunț al companiei. 

Publicitate

Reamintim că CNA a aprobat în luna septembrie transformarea frecvenței din București a Music FM în Chill FM. Celelalte două frecvențe pe care le mai emitea Music FM - în Târgu Mureș și Cluj Napoca - au trecut atunci la Dance FM, parte din același grup, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI

Dragoș Vulgaris:

„Într-o capitală agitată precum Bucureștiul, câteodată avem nevoie și de o pauză, și de ce nu, de o supapă de relaxare, care să ne încarce cu energie atunci când simțim că aglomerația și stresul ne depășesc, și în trafic și acasă.

Chill FM a apărut ca răspuns la această nevoie a bucureștenilor și ce pot eu să promit este că, acum că s-a dovedit științific că meloterapia reîncarcă sufletul și mintea, cu siguranță Chill FM își va face excelent treaba. Tot ce trebuie să facă cei care vor și altceva decât ce se aude standard la radio este să caute 103.8 pe FM și să se lase în voia muzicii.“

„Logo-ul Chill FM vorbește despre reîntoarcerea la echilibru prin utilizarea formelor organice, naturale și integrând simultan simboluri grafice ale sunetelor”, după cum explică senior graphic art-ul Ciprian Olaru. 

Chill FM va emite momentan doar în București, dar poate fi ascultat de oriunde din țară și din străinătate pe platforma online www.chillfm.ro.

Chill FM este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, radio-urile Digi FM, Pro FM și Dance FM.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • O să apară și reclamele pe Chill FM, asta e cert, mai ales dacă va avea audiență. Și eu cred că va avea. Le urez mult succes! Până acum sună foarte bine, doar că jingle-ul e cam nașpa (eu aud ba Digi FM, ba Magic FM, nicidecum Chill FM).
  • La Romantic majoritatea reclamelor sunt la medicamente 3 zile am ascultat . Așa că poate osă auzim reclame și la chill ori promouri cu evenimente specifice radioului.
  • genius, te contrazic, poate la noi da nu va aduce publicitate, insa sunt posturi de radio pe aceasta nisa in lume care au si reclame, si emisiuni. un exemplu radio voyage din turcia
  • E un radio de nisa care nu va adduce profit. Nu vad o simbioza intre o melodie de relaxare si un mesaj publicitar de genu' "La Profi azi uleiul e 3,99". Poate DIGI il va tine mai mult pentru imagine, precum Intact pe Romantic FM.
    Intradevar, chill nu e abordat pe niciun radio dar un radio trebuie sa fie comercial ca sa aduca bani (gen radio oldie, rock, stiri, sau dance) si nu gen chill, muzica clasica, jazz&blues

Trimite un comentariu