Skip to main content

RCS lansează oficial Chill FM pe frecvenţa Music FM din Bucureşti

 
RCS lansează oficial Chill FM pe frecvenţa Music FM din Bucureşti

Grupul RCS lansează începând de astăzi postul Chill FM, pe frecvenţa postului Music, din Bucureşti (103,8 FM), pe care îl deţinea deja.

Publicitate

Noul post, coordonat de omul de radio Dragoş Vulgaris, va difuza non-stop muzică chill out, potrivit unui anunţ al companiei.

Reamintim că CNA a aprobat în luna septembrie transformarea frecvenţei din Bucureşti a Music FM în Chill FM. Celelalte două frecvenţe pe care le mai emitea Music FM - în Târgu Mureş şi Cluj Napoca - au trecut atunci la Dance FM, parte din acelaşi grup, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.

Dragoş Vulgaris:

„Într-o capitală agitată precum Bucureştiul, câteodată avem nevoie şi de o pauză, şi de ce nu, de o supapă de relaxare, care să ne încarce cu energie atunci când simţim că aglomeraţia şi stresul ne depăşesc, şi în trafic şi acasă.

Chill FM a apărut ca răspuns la această nevoie a bucureştenilor şi ce pot eu să promit este că, acum că s-a dovedit ştiinţific că meloterapia reîncarcă sufletul şi mintea, cu siguranţă Chill FM îşi va face excelent treaba. Tot ce trebuie să facă cei care vor şi altceva decât ce se aude standard la radio este să caute 103.8 pe FM şi să se lase în voia muzicii.“

„Logo-ul Chill FM vorbeşte despre reîntoarcerea la echilibru prin utilizarea formelor organice, naturale şi integrând simultan simboluri grafice ale sunetelor”, după cum explică senior graphic art-ul Ciprian Olaru.

Chill FM va emite momentan doar în Bucureşti, dar poate fi ascultat de oriunde din ţară şi din străinătate pe platforma online www.chillfm.ro.

Chill FM este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deţine televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 şi 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life şi Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music şi Hora TV, radio-urile Digi FM, Pro FM şi Dance FM.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • De ce nu scrieți nicăieri că acest post de radio va deveni radio Digi 24 și vs retransmite integral programul de la Digi 24 tv
  • O să apară și reclamele pe Chill FM, asta e cert, mai ales dacă va avea audiență. Și eu cred că va avea. Le urez mult succes! Până acum sună foarte bine, doar că jingle-ul e cam nașpa (eu aud ba Digi FM, ba Magic FM, nicidecum Chill FM).
  • La Romantic majoritatea reclamelor sunt la medicamente 3 zile am ascultat . Așa că poate osă auzim reclame și la chill ori promouri cu evenimente specifice radioului.
  • genius, te contrazic, poate la noi da nu va aduce publicitate, insa sunt posturi de radio pe aceasta nisa in lume care au si reclame, si emisiuni. un exemplu radio voyage din turcia
  • E un radio de nisa care nu va adduce profit. Nu vad o simbioza intre o melodie de relaxare si un mesaj publicitar de genu' "La Profi azi uleiul e 3,99". Poate DIGI il va tine mai mult pentru imagine, precum Intact pe Romantic FM.
    Intradevar, chill nu e abordat pe niciun radio dar un radio trebuie sa fie comercial ca sa aduca bani (gen radio oldie, rock, stiri, sau dance) si nu gen chill, muzica clasica, jazz&blues

Trimite un comentariu

sus