Skip to main content

0.0. Lavinia Şandru pe TVR, în coada audienţei. Emisiunea cu Ionuţ Cristache, locul 40 din 60 pe comercial.

 
Captură Ziaristii.com
Captură Ziaristii.com

AUDIENŢE. 0.0. Nu este o eroare. Este audienţa pe care o are, pe publicul comercial, în mod obişnuit, emisiunea prezentată de Lavinia Şandru pe TVR 1.

Publicitate

Faţa nevăzută a lumii este titlul emisiunii. Cum arată şi clasamentele de audienţă, o "faţă nevăzută".

Sâmbătă, la emisiunea la care invitat a fost colegul ei Ionuţ Cristache (realizatorul de la România 9), Lavinia Şandru a mai atins un record: ediţia cu cel mai mic număr de telespectatori din segmentul comercial: 1.000 de telespectatori. În procente, 0,01.

Pe publicul comercial, ediţia de sâmbătă a fost undeva pe locul 40, din aproape 60 de posturi TV măsurate. Pe publicul naţional şi la oraşe a fost pe locurile 24 - 25.

Înainte de clasamentul ediţiei cu Ionuţ Cristache, cum a stat emisiunea Laviniei Şandru la celelalte difuzări.

Ediţia cu Viorica Dăncilă, recordul sezonului

Câţi români se uită, în general, la emisiunea Laviniei Şandru?

NAŢIONAL. Difuzată sâmbăta, între orele 16.00 şi 16.40, Faţa nevăzută a lumii a avut, până acum o audienţă între 27.000 şi 70.000 de telespectatori pe minut. În rating, înseamnă sub 1%. În cotă de piaţă, în jur de 1% (adică unul din 100 de români care aveau televizoarele deschise au ales TVR 1).

Excepţia: ediţia de 1 Decembrie. Difuzată mai devreme (de la ora 14.00) şi cu premierul Viorica Dăncilă invitată, emisiunea a avut 260.000 de români în faţa televizoarelor. Săptămâna următoare, şi-a "revenit": 53.000 cu Ionuţ Cristache invitat.

URBAN. La oraşe, media emisiunii s-a situat între 16.000 şi 40.000 de telespectatori. Excepţia, şi aici, ediţia cu Dăncilă: 90.000 media. Chiar şi aşa, nicio ediţie nu a avut nici măcar 1% rating pe publicul urban.

COMERCIAL. Publicul între 18 şi 49 de ani este aproape "nevăzut". Ediţii cu 1.000, 2.000, 3.000 de telespectatori, aproape în marja de eroare a studiului. "Vârful": 17.000 de tineri la ediţia cu Dăncilă.

Pe publicul comercial, este nevoie de încă un zero după virgulă, pentru a vedea audienţa: 0,02 a fost ratingul la ediţia din 8 decembrie.

Audienţa emisiunii Faţa nevăzută a lumii, ediţie cu ediţie:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
Persoane (rtg%) Share Persoane (rtg%) Share Persoane (rtg%) Share
20 oct 28.000 (0,16) 0.8 24.000 (0,25) 1.1 2.000 (0,05) 0.3
27 oct 31.000 (0,17) 0.8 16.000 (0,17) 0.8 3.000 (0,07) 0.5
2 nov 70.000 (0,39) 1.9 28.000 (0,29) 1.3 2.000 (0,04) 0.3
17 nov 72.000 (0,4) 1.3 43.000 (0,45) 1.7 11.000 (0,25) 1.3
24 nov 27.000 (0,15) 0.5 18.000 (0,19) 0.7 11.000 (0,25) 1.2
1 Dec 257.000 (1,43) 4.4 89.000 (0,93) 3.4 17.000 (0,4) 2.2
8 dec 53.000 (0,29) 0.9 31.000 (0,32) 1 1.000 (0,02) 0.1

Ediţia din 8 decembrie, "record" pe comercial

Emisiunea din 8 decembrie, cu realizatorul Ionuţ Cristache invitat, a avut cele mai mici cifre pe publicul comercial din toate ediţiile programului (care a debutat pe 20 octombrie).

Ionuţ Cristache şi Lavinia Şandru sunt plătiţi, de TVR, cu mii de euro pe lună, potrivit datelor publicate de Libertatea.

Lavinia Şandru ar primi, lunar, 2.500 de euro, în timp ce Ionuţ Cristache ar fi plătit, potrivit Libertatea, cu 5.600 de euro.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 8 decembrie, pe intervalul Faţa nevăzută a lumii (16.00-16.40), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 624.000 3.5 10.7
2 Antena 1 527.000 2.9 9
3 Pro TV 520.000 2.9 8.9
4 Romania TV 507.000 2.8 8.7
5 Antena 3 278.000 1.5 4.8
6 National TV 250.000 1.4 4.3
7 Pro 2 230.000 1.3 3.9
8 Minimax 149.000 0.8 2.6
9 Realitatea TV 134.000 0.8 2.3
10 B1TV 130.000 0.7 2.2
11 Antena Stars 119.000 0.7 2
12 Digi 24 115.000 0.6 2
13 Prima TV 112.000 0.6 1.9
14 TVR 2 105.000 0.6 1.8
15 Eurosport 1 101.000 0.6 1.7
16 Cartoon Network 100.000 0.6 1.7
17 Boomerang 100.000 0.6 1.7
18 DigiSport 1 96.000 0.5 1.6
19 Disney 80.000 0.4 1.4
20 Diva 79.000 0.4 1.4
21 Disney Junior 78.000 0.4 1.3
22 Nick JR 75.000 0.4 1.3
23 AXN Black 60.000 0.3 1
24 TVR 1 53.000 0.3 0.9
25 EuroSport 2 53.000 0.3 0.9
26 Paramount 49.000 0.3 0.8
27 ETNO 44.000 0.2 0.8
28 Taraf TV 44.000 0.2 0.8
29 Comedy Central 41.000 0.2 0.7
30 Pro X 41.000 0.2 0.7
31 Pro Cinema 36.000 0.2 0.6
32 Nat Geo Wild 32.000 0.2 0.5
33 Nickelodeon 31.000 0.2 0.5
34 History 28.000 0.2 0.5
35 N24 PLUS 24.000 0.1 0.4
36 DigiSport 2 21.000 0.1 0.4
37 Animal Planet 20.000 0.1 0.3
38 AXN 19.000 0.1 0.3
39 Favorit TV 16.000 0.1 0.3
40 Pro Gold 15.000 0.1 0.2
41 Happy Channel 14.000 0.1 0.2
42 TLC 12.000 0.1 0.2
43 National Geographic 11.000 0.1 0.2
44 Hit Music 11.000 0.1 0.2
45 E! Entertainment 7.000 0 0.1
46 AXN White 6.000 0 0.1
47 ZU TV 6.000 0 0.1
48 U TV 5.000 0 0.1
49 Discovery 5.000 0 0.1
50 TV Paprika 4.000 0 0.1
51 Telekom Sport 1 4.000 0 0.1
52 Bollywood TV 2.000 0 0
53 Kiss TV 2.000 0 0
54 Music Channel 1.000 0 0
55 Nasul TV 0 0 0
56 Telekom Sport 2 0 0 0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 8 decembrie, pe intervalul Faţa nevăzută a lumii (16.00-16.40), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 280.000 2.9 9.4
2 Romania TV 268.000 2.8 9
3 Antena 1 228.000 2.4 7.7
4 Kanal D 208.000 2.2 7
5 Antena 3 208.000 2.2 7
6 Digi 24 101.000 1.1 3.4
7 Pro 2 88.000 0.9 3
8 Realitatea TV 85.000 0.9 2.9
9 National TV 76.000 0.8 2.6
10 Diva 72.000 0.7 2.4
11 Antena Stars 70.000 0.7 2.4
12 B1TV 69.000 0.7 2.3
13 Boomerang 64.000 0.7 2.2
14 Minimax 57.000 0.6 1.9
15 Prima TV 52.000 0.5 1.8
16 TVR 2 51.000 0.5 1.7
17 EuroSport 2 50.000 0.5 1.7
18 DigiSport 1 46.000 0.5 1.6
19 Eurosport 1 45.000 0.5 1.5
20 Paramount 42.000 0.4 1.4
21 Comedy Central 41.000 0.4 1.4
22 Nick JR 32.000 0.3 1.1
23 Disney Junior 31.000 0.3 1
24 TVR 1 31.000 0.3 1
25 Pro Cinema 30.000 0.3 1
26 AXN Black 28.000 0.3 0.9
27 History 28.000 0.3 1
28 Nat Geo Wild 25.000 0.3 0.8
29 Disney 23.000 0.2 0.8
30 Cartoon Network 21.000 0.2 0.7
31 Nickelodeon 17.000 0.2 0.6
32 Pro X 15.000 0.2 0.5
33 DigiSport 2 15.000 0.2 0.5
34 ETNO 13.000 0.1 0.4
35 Favorit TV 13.000 0.1 0.4
36 Happy Channel 13.000 0.1 0.4
37 National Geographic 11.000 0.1 0.4
38 Taraf TV 10.000 0.1 0.3
39 AXN 9.000 0.1 0.3
40 TLC 9.000 0.1 0.3
41 E! Entertainment 7.000 0.1 0.2
42 N24 PLUS 6.000 0.1 0.2
43 AXN White 6.000 0.1 0.2
44 Animal Planet 5.000 0.1 0.2
45 Discovery 5.000 0.1 0.2
46 Pro Gold 4.000 0 0.1
47 TV Paprika 4.000 0 0.1
48 Hit Music 2.000 0 0.1
49 Bollywood TV 2.000 0 0.1
50 ZU TV 1.000 0 0
51 U TV 1.000 0 0
52 Music Channel 1.000 0 0
53 Telekom Sport 1 0 0 0
54 Kiss TV 0 0 0
55 Nasul TV 0 0 0
56 Telekom Sport 2 - 31.10.2018 0 0 0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 8 decembrie, pe intervalul Faţa nevăzută a lumii (16.00-16.40), pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 111.000 2.5 12.4
2 Antena 1 96.000 2.2 10.8
3 Kanal D 80.000 1.8 8.9
4 Digi 24 37.000 0.9 4.2
5 Boomerang 36.000 0.8 4
6 Comedy Central 34.000 0.8 3.8
7 Pro 2 33.000 0.7 3.7
8 Diva 32.000 0.7 3.5
9 Minimax 24.000 0.5 2.7
10 Pro Cinema 22.000 0.5 2.5
11 Antena 3 21.000 0.5 2.4
12 Romania TV 20.000 0.5 2.3
13 DigiSport 1 19.000 0.4 2.1
14 Paramount 17.000 0.4 1.9
15 B1TV 16.000 0.4 1.8
16 Prima TV 16.000 0.4 1.8
17 National TV 13.000 0.3 1.5
18 Realitatea TV 12.000 0.3 1.3
19 TVR 2 10.000 0.2 1.1
20 Eurosport 1 10.000 0.2 1.1
21 Nat Geo Wild 10.000 0.2 1.1
22 AXN Black 9.000 0.2 1
23 History 9.000 0.2 1
24 Antena Stars 8.000 0.2 0.9
25 Disney Junior 8.000 0.2 0.9
26 Taraf TV 8.000 0.2 0.9
27 Nick JR 7.000 0.2 0.8
28 EuroSport 2 7.000 0.2 0.8
29 DigiSport 2 7.000 0.2 0.8
30 National Geographic 7.000 0.2 0.8
31 Disney 6.000 0.1 0.7
32 Favorit TV 6.000 0.1 0.6
33 AXN 4.000 0.1 0.5
34 Nickelodeon 3.000 0.1 0.3
35 Pro Gold 3.000 0.1 0.4
36 ETNO 2.000 0 0.2
37 N24 PLUS 2.000 0.1 0.3
38 Happy Channel 2.000 0 0.2
39 Cartoon Network 1.000 0 0.2
40 TVR 1 1.000 0 0.1
41 Hit Music 1.000 0 0.2
42 E! Entertainment 1.000 0 0.1
43 Pro X 0 0 0
44 Animal Planet 0 0 0
45 TLC 0 0 0
46 AXN White 0 0 0
47 ZU TV 0 0 0
48 U TV 0 0 0
49 Discovery 0 0 0
50 TV Paprika 0 0 0
51 Telekom Sport 1 0 0 0
52 Bollywood TV 0 0 0
53 Kiss TV 0 0 0
54 Music Channel 0 0 0
55 Nasul TV 0 0 0
56 Telekom Sport 2 - 31.10.2018 0 0 0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Este induiosator sa constati cati bani se investesc in aceste trompete, iar rezultatul manipularii este zero, pentru simplul fapt ca audienta lor este zero :))
  • Top 56. Nu pot să cred. "Pagina de media", vă mulțumesc mult de tot.
  • Livia, asa cereai si demisia Irinei Radu, cum o ceri acum pe a Doinei Gradea. Ok, a plecat, si? e mai bine?
  • @Răzvan Putină
    Da, lucrez in TVR. ȘI vad cu ochii mei cum se duce dracului totul. Suntem de risul lumii. Gradea pune crucea.
  • Singura mare realizare a tvr e ca a prostit lumea cu "revolutia" din 89. Atat.

    Livia tu chiar lucrezi in tevereu.
  • Sunteti niste hateri. Eu n-am vazut, dar mi-a placut.
    ps. Nu era aici o stire cu un premiu primit de Prelipceanu? A fost, s-a pierdut?...
  • Si din aia 1000 scadem CNA ca aia trebuie sa monitorizeze mai scadem tv care merg fara sa se uite nimeni la ele doar ca zgomot de fond mai scadem si prietenii si rudele celor 2 si ramanem cu cateva zeci care neavand cablu se uita la TVR ca se prinde cu orice. Dar astea sunt rautati si invidie bineinteles. Nimeni sa-l invite pe nimeni intr-o emisiune despre nimic si sa fie si platit chiar e o performanta la o tv nationala. Sa vedem cine o sa mai vina sa apere TVR la urmatoarea revolutie cand stii ca il aperi pe Cristache, pe Lavinia si alte patzakine de p-acolo.
  • Până și celălalt post al TVR , TVR 2 e mult mai sus decât emisiunea acestei femei care habar nu are pe ce lume trăiește și plus cat bani face de la TVR.o impostoare
  • Aceasta este fotografia secolului! Ea defineste impecabil haosul și hăul în care a ajuns jurnalismul din TVR sub augusta oblăduire a Doinei Gradea. 60 de ani de istorie cu multe reușite senzaționale sunt întinați de niște inși fără nico legătură cu decența, pregătirea, talentul și onestitatea absolut necesare în această profesie. Imaginea, dle Obae, este EMBLEMATICĂ. Iar dacă mai punem la socoteală și salariile mega-indecente ale celor doi - 350 milioane lunar Șandru, 270 milioane/ lună Cristache - e nevoie de multă zeamă de lămâie să suportăm prezentul în televiziunea publică!
  • Livia, tu esti serioasa? Cum sa isi dea demisia pacientii de mai sus? Astia au rezistat tuturor regimurilor si presedintilor. Au un instinct natural de supravietuire ajutati de lipsa totala a constiintei! Ai uitat sa ii mentionezi pe: Dan Manoliu, Daniel Selaru, Horia Cazan, Gabriel Gherghescu, Dan Nanoveanu, Razvan Nicolescu samd.
  • Scuze. I-am gresit numele inteleptului Răzvan BUTARU. Iarta-ma, dar da-ti si tu demisia. Esti la fel de las și de vinovat precum cei mentionati mai sus
  • Felicitări, Lavinia Șandru! Felicitări, Doina Gradea!, Felicitări, Alexandru Sassu! Felicitări, Eduard Dârvariu! Felicitări, Alina Amza! Felicitări, Răzvan Dârvariu! Voi aveți onoare? DEMISIA, AMBUSCATILOR! ACASA! LA STATIA DE RADIOFICARE DE LA VOI DIN COMUNA!

Trimite un comentariu

sus