Skip to main content

AUDIENȚE SERIALE 2018. Pro TV a dat cele mai urmărite seriale ale anului: Las Fierbinți, Las Fierbinți și... Las Fierbinți. Producția nu a avut contracandidat

 
AUDIENȚE SERIALE 2018. Pro TV a dat cele mai urmărite seriale ale anului: Las Fierbinți, Las Fierbinți și... Las Fierbinți. Producția nu a avut contracandidat

AUDIENȚE SERIALE 2018. Las Fierbinți a câștigat titlul de cel mai urmărit serial al anului 2018, arată datele de audiență. Aventurile lui Firicel și Celentano din Fierbinți conduc topul celor mai urmărite seriale în anul care tocmai s-a încheiat. 

Primele trei poziții în clasamentul anului 2018 sunt ocupate de serialul de pe Pro TV, atât cu sezoane noi cât și cu reluări. Las Fierbinți a condus pe publicul din toată țara, dar și la orașe și pe publicul comercial.  

Publicitate

Sezonul 14, cel mai recent din Las Fierbinți, a condus topul în toată țara, văzut în medie de 2,2 milioane de telespecatori.

Pe comercial, sezonul 13 al serialului de comedie de la Pro TV a fost preferatul publicului, urmărit în medie de aproape 500.000 de privitori. 

Paginademedia.ro prezintă topul celor mai urmărite seriale în 2018: 

NAȚIONAL. Pro TV a cel mai urmărit serial al anului 2018: Las Fierbinți. Cel mai recent sezon al producției, 14, a strâns cei mai mulți telespecatori în anul care a trecut. Fierbințenii au fost urmăriți, în medie, de aproximativ 2,2 milioane de privitori. 

Următoarele două poziții sunt ocupate de sezoane mai vechi din Las Fierbinți, redifuzate de Pro TV.

Abia pe poziția a patra a clasamentului se găsește un serial difuzat de alt post, mai exact Steaua sufletului, de la Kanal D.

Antena 1 a bifat locul opt din clasament, cu sezonul al doilea al producției Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion a fost urmărit de o medie de 1,3 milioane de telespectatori. 

URBAN. Orașele au „mers” tot în Fierbinți. Serialul a ocupat consecutiv primele șase locuri, cu diferite sezoane difuzate în timpul întregului an.

Sezonul 13 al serialului de la Pro TV a fost cea mai urmărită producție în 2018 de către publicul de la orașe. A avut o medie de audiență de aproximativ un milion de privitori. 

Pe locul al doilea s-a clasat sezonul 14 al serialului de comedie de la Pro TV. Podiumul a fost completat de o redifuzare a sezonului opt din Las Fierbinți. 

Fructul oprit, de pe Antena 1, și-a menținut poziția pe locul opt, unde a fost urmărit de aproximativ 643.000 de privitori. 

COMERCIAL. Las Fierbinți a ținut în fața televizoarelor și publicul tânăr. Sezonul 13 din al serialului a fost cel mai urmărit serial pe publicul comercial. A avut o medie de audiență de aproximativ 500.000 de telespectatori.

Pe locurile doi și trei s-au clasat sezoanele 14 și opt ale producției de pe Pro TV. De asemenea, pe patru s-a poziționat tot un sezon mai vechi din Las Fierbinți. 

Sezonul doi din Fructul oprit a urcat două poziții pe comercial, până pe locul cinci.

Producția Ruxandrei Ion a avut o medie de audiență de aproximativ 313.000 de privitori, aproape la egalitate cu redifuzarea sezonului 10 din Las Fierbinți. 

Cele mai urmărite seriale în anul 2018, pe targetul NAȚIONAL:

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Las Fierbinti (sez. 14) Pro TV 2.219.000 12.4
2 Las Fierbinti (sez. 13) Pro TV 2.089.000 11.7
3 Las Fierbinti (sez. 8) Pro TV 1.985.000 11.1
4 Steaua sufletului Kanal D 1.476.000 8.3
5 Las Fierbinti (sez. 11) Pro TV 1.462.000 8.2
6 Las Fierbinti (sez. 10) Pro TV 1.454.000 8.1
7 Las Fierbinti (sez. 12) Pro TV 1.440.000 8.0
8 Fructul oprit (sez. 2) Antena 1 1.344.000 7.5
9 Dragoste si ura Kanal D 1.052.000 5.9
10 Lectii de viata Pro TV 1.051.000 5.9
11 Mireasa din Istanbul Kanal D 986.000 5.5
12 Lectii de viata (sez. 5) Pro TV 920.000 5.2
13 Triplusec Pro TV 919.000 5.1
14 Fructul oprit Antena 1 918.000 5.1
15 Meryem Kanal D 905.000 5.1
16 Lectii de viata (sez. 4) Pro TV 770.000 4.3
17 Baieti de oras (sez. 2) Antena 1 756.000 4.2
18 Baieti de oras (sez. 3) Antena 1 667.000 3.7
19 Suflete tradate National TV 666.000 3.7
20 Lectii de viata (sez. 2) Pro TV 643.000 3.6
 

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA 
 

Cele mai urmărite seriale în anul 2018, în mediul URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%  
1 Las Fierbinti (sez. 13) Pro TV 1.051.000 10.9
2 Las Fierbinti (sez. 14) Pro TV 995.000 10.4
3 Las Fierbinti (sez. 8) Pro TV 921.000 9.6
4 Las Fierbinti (sez. 11) Pro TV 726.000 7.6
5 Las Fierbinti (sez. 10) Pro TV 668.000 7.0
6 Las Fierbinti (sez. 12) Pro TV 661.000 6.9
7 Steaua sufletului Kanal D 652.000 6.8
8 Fructul oprit (sez. 2) Antena 1 643.000 6.7
9 Dragoste si ura Kanal D 517.000 5.4
10 Meryem Kanal D 471.000 4.9
11 Triplusec Pro TV 457.000 4.8
12 Fructul oprit Antena 1 456.000 4.7
13 Mireasa din Istanbul Kanal D 450.000 4.7
14 Lectii de viata Pro TV 420.000 4.4
15 Baieti de oras (sez. 2) Antena 1 374.000 3.9
16 Lectii de viata (sez. 5) Pro TV 363.000 3.8
17 Baieti de oras (sez. 3) Antena 1 353.000 3.7
18 Lectii de viata (sez. 4) Pro TV 311.000 3.2
19 Suflete tradate National TV 306.000 3.2
20 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 265.000 2.8
 

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA 

Cele mai urmărite seriale în anul 2018, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Las Fierbinti (sez. 13) Pro TV 498.000 11.2
2 Las Fierbinti (sez. 14) Pro TV 477.000 10.9
3 Las Fierbinti (sez. 8) Pro TV 454.000 10.1
4 Las Fierbinti (sez. 11) Pro TV 339.000 7.7
5 Fructul oprit (sez. 2) Antena 1 314.000 7.1
6 Las Fierbinti (sez. 10) Pro TV 313.000 7.1
7 Las Fierbinti (sez. 12) Pro TV 308.000 7.0
8 Triplusec Pro TV 271.000 6.2
9 Fructul oprit Antena 1 230.000 5.2
10 Baieti de oras (sez. 3) Antena 1 228.000 5.2
11 Steaua sufletului Kanal D 210.000 4.7
12 Baieti de oras (sez. 2) Antena 1 209.000 4.7
13 Lectii de viata Pro TV 180.000 4.1
14 Dragoste si ura Kanal D 165.000 3.7
15 TAXI DON TITI Kanal D 132.000 3.0
16 Meryem Kanal D 130.000 2.9
17 Lectii de viata (sez. 4) Pro TV 128.000 2.9
18 Lectii de viata (sez. 5) Pro TV 125.000 2.9
19 Mireasa din Istanbul Kanal D 117.000 2.7
20 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 112.000 2.5
 

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Las fierbinti rămâne una din cele doua producții autohtone care s-a menținut peste 10 pe comercial. E bine ca a intrat și antena pe segmentul ăsta, dar daca mă uit la topul de pe comercial, mai are de evoluat.
  • Bocitoarelor ,mile si Razvan aveti perfecta dreptate serialul Fructul oprit in gat a avut 4,8milioane la nivel national si 1,8 milioane pe comercial , tabelul este gresit , mai bocitoareloe scriie mare si tare este o medie nu ce a scos o seara dar voi cum sunteti cum este seful vostru asta e niciodata nu va ajunge un serial madiocru Las Fierbinti , sa vedem ce va face serialul Vlad
  • Tabelul e gresit complet ! Fructul oprit a avut peste1,8 milioane la nivel national! Iar pe comercial au sarit de 350.000 de telespectatori!
  • Chiorule, vezi ca sunt doua sezoane. Primul sezon pe comercial a avut 230.000 (sub "Triplusec"). Al doilea sezon a avut media de 314.000.

Trimite un comentariu