Skip to main content

AUDIENȚE. Eurovisionul, mai puțin interesant decât meciul Dinamo - Botoșani. Situația e și mai dramatică pe publicul tânăr

 
AUDIENȚE. Eurovisionul, mai puțin interesant decât meciul Dinamo - Botoșani. Situația e și mai dramatică pe publicul tânăr

AUDIENȚE. Câți români au văzut Selecția Națională Eurovision pe TVR 1? Mai puțini decât cei care s-au uitat la meciul Dinamo- Botoșani, de pe DigiSport.

Câți tineri au stat să vadă competiția câștigată de Ester Peony? Puțini. Foarte puțini. Doar câteva zeci de mii (de peste zeci ori mai puțini tineri decât pe Pro TV și de peste trei ori mai puțini decât la meciul Dinamo - Botoșani.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV pe intervalul finalei Eurovision România, din 17 februarie 2019: 

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Selecția Națională Eurovision a fost urmărită de 340.000 de români în fiecare minut. Postul public a fost pe locul opt, într-un clasament conduse de Antena 1 (aproape 1,4 milioane de români la Asia Expres), Pro TV (1,3 milioane la filmul Dr. Strange) și Kanal D (1,3 milioane la Exatlon).

TVR 1 a fost după DigiSport, post care ținea aproape 400.000 de români cu meciul Dinamo - Botoșani.

URBAN. La orașe, TVR 1 a avut un loc mai bun - poziția a șaptea, cu 240.000 de telespectatori. Prin comparație, meciul Dinamo - Botoșani era pe poziția a patra, cu peste 310.000.

Topul urban pe intervalul Eurovision a fost condus de Antena 1, cu 760.000 de telespectatori la Asia Expres. Au urmat Pro TV (690.000) și - ceva mai la distanță decât la nivel național - Kanbal D, cu jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Foarte puțini tineri la Eurovision: nici 40.000 de telespectatori din segmentul 18-49 de ani. Pe acest segment, TVR 1 a avut cifre de peste zece ori mai mici decât primele locuri, Pro TV (420.000) și Antena 1 (410.00).

Pe publicul tânăr, Kanal D este mult la distanță: doar 175.000 de telespectatori din publicul tânăr.

Meciul Dinamo - Botoșani a plasat Digisport pe locul patru, cu aproape 130.000 de telespectatori, de peste patru ori mai mulți decât la Eurovisionul de pe TVR 1.

Vezi piesa câștigătoare, aici

GALERIE FOTO. Finala Eurovision România 2019: 

 

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.361.000 7.7 15.5
2 Pro TV 1.269.000 7.2 14.5
3 Kanal D 1.218.000 6.9 13.9
4 Romania TV 559.000 3.2 6.4
5 Prima TV 425.000 2.4 4.9
6 Antena 3 421.000 2.4 4.8
7 DigiSport 1 392.000 2.2 4.5
8 TVR 1 340.000 1.9 3.9
9 National TV 207.000 1.2 2.4
10 Pro 2 200.000 1.1 2.3
11 Realitatea TV 143.000 0.8 1.6
12 AXN 108.000 0.6 1.2
13 Antena Stars 108.000 0.6 1.2
14 Pro Cinema 107.000 0.6 1.2
15 ETNO 98.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 756.000 7.9 15.9
2 Pro TV 689.000 7.2 14.5
3 Kanal D 498.000 5.2 10.4
4 DigiSport 1 313.000 3.3 6.6
5 Romania TV 289.000 3 6.1
6 Antena 3 271.000 2.8 5.7
7 TVR 1 239.000 2.5 5
8 Prima TV 163.000 1.7 3.4
9 Pro 2 106.000 1.1 2.2
10 National TV 94.000 1 2
11 Realitatea TV 91.000 0.9 1.9
12 B1TV 64.000 0.7 1.3
13 Pro Cinema 63.000 0.7 1.3
14 Happy Channel 57.000 0.6 1.2
15 AXN 57.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 422.000 9.8 22.7
2 Antena 1 411.000 9.6 22.2
3 Kanal D 175.000 4.1 9.4
4 DigiSport 1 126.000 2.9 6.8
5 National TV 52.000 1.2 2.8
6 Prima TV 48.000 1.1 2.6
7 Romania TV 44.000 1 2.4
8 TVR 1 37.000 0.9 2
9 Pro 2 33.000 0.8 1.8
10 Antena 3 32.000 0.8 1.7
11 AXN 27.000 0.6 1.4
12 Realitatea TV 24.000 0.6 1.3
13 Pro Cinema 23.000 0.5 1.3
14 Antena Stars 23.000 0.5 1.2
15 Paramount 19.000 0.4 1

Citește și: VIDEO. Ester Peony va reprezenta România la Eurovision. Piesa câștigătoare

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "Pro TV", lider acolo unde trebuie, pe comercial.
    Si "paginademedia", iar faceti comparatie cu un singur film ? "Doctor Strange" s-a terminat in jurul orei 22:00.
  • =)))) sper sa ajunga pe 0 cu acest asa zis concurs; poate lipsa audientei se poate pune pe seama nemonitorizarii TVR HD, dar chiar si asa, audientele se duc in cap pentru aceasta caricatura numita eurovision.

Trimite un comentariu