Skip to main content

EFECTE. Clienţii cu machete pentru suplimente s-au retras din Libertatea, la doar o zi după ancheta "reclamelor mincinoase"

 
EFECTE. Clienţii cu machete pentru suplimente s-au retras din Libertatea, la doar o zi după ancheta "reclamelor mincinoase"

EFECTE. La doar o zi de la publicarea investigaţiei Libertatea despre "reclamele mincinoase" (publicate chiar de ziar), mare parte dintre clienţii care promovează suplimente alimentare s-au retras din ziar.

Publicitate

O monitorizare Paginademedia.ro arată că, astăzi, sunt doar două reclame la astfel de produse, care însumează trei sferturi de pagină (un sfert reclama "Erecţie tare cu o singură capsulă de UP" şi jumătate de pagină cu o "Inovaţie în ajutorul stomacului".

Ieri, la primul episod al anchetei (astăzi a mai apărut un episod) reclamele pentru suplimente alimentare însumau nu mai puţin de trei pagini şi un sfert!

Cu o săptămână înainte, vinerea trecută, Libertatea avea cinci pagini şi un sfert de reclame la suplimente alimentare, plus un sfert pe prima pagină, unde era reclama Oncovical, cea care a făcut subiectul investigaţiei jurnalistice.

Contactat de Paginademedia.ro, Cătălin Tolontan a confirmat că au existat clienţi care s-au retras:

"Nu este zona noastră, noi suntem pe editorial, dar am observat şi noi că anumiţi clienţi s-au retras.

Cu toate acestea, primul mesaj venit de la Mihnea Vasiliu (directorul Ringier. n. red), care era la Zurich, ieri dimineaţă, a fost Felicitări pentru articol", a declarat pentru Paginademedia.ro Cătălin Tolontan, coordonator editorial Libertatea şi Gazeta sporturilor.

Reclamele la suplimente alimentare, vineri, 1 februarie:

Reclamele la suplimente alimentare, vineri, 25 ianuarie:

Al doilea episod, despre falsele testimoniale

Libertatea publică azi un al doilea episod. Pe scurt:

„Doctorul” Andrei Dumitrescu promovează în presa şi pe site-urile din România GrowUltra, un ulei care pretinde că te ajută să-ţi crească părul în 48 de ore!

Libertatea a descoperit că „doctorul” Andrei Dumitrescu din România apare drept „clientul” Marek pe un site nemţesc, drept jurist în Polonia şi drept „specialistul” Dave Simon pe un site de mobilă la comandă din Australia!

De fapt, „doctorul” e un personaj inventat de compania poloneză de internet Intredo, care a cumpărat cu 9 dolari o poză din siteul de imagini 123rf.com şi a creat o persoană falsă, pentru o reclamă falsă!

Investigaţia Libertatea, aici

Citeşte şi: Libertatea, anchetă despre reclamele mincinoase la medicamente din propriul ziar

Citeşte şi: Ziarele Libertatea şi Click, pline de reclame cu "leacuri" comandate prin telefon şi online

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daa *** la ce s-a ajuns platim/ plates reclame cumparatorii. Le mai da si *** expirate publicatii cu povesti inepte parteneri ai trustului in fiecare saptamana in ziua de marti, ori cartele sim goale de telekom
  • toleranta fata de aceste reclame duce la imbolnavirea constienta a populatiei deci sint foarte periculoase Atunci ce ce ms se face ca ploua ? sint interese financiare mai ales in media ca asta e papa lor dar ar trebui un filtru de siguranta Sa apara doar acele produse care au binecuvintarea ms Si asa multi poate prea multi medici recomanda medicamente inutile doar pt comisionul pe care il iau Si ne mai miram ca sintem printre cele mai bolnave natiuni

Trimite un comentariu

sus