Skip to main content

Ce mai reclamă lumea la CNA. „Să bombonească toată lumea”, pe masa CNA. La fel şi „neabonamentul” Telekom.

 
Ce mai reclamă lumea la CNA. „Să bombonească toată lumea”, pe masa CNA. La fel şi „neabonamentul” Telekom.

Două clipuri publicitare pentru Telekom şi Kinder Schoko Bons au fost reclamate la CNA pentru că folosesc cuvinte inventate, pentru „neabonament”, „necontract” sau „să bombonească”.

Publicitate

Telespectatorul nemulţumit spune în petiţia primită la CNA că se folosesc cuvinte „al căror sens nu se regasesc in dictionarul limbii romane(DEX sau oricare altul)”.

Ambele cazuri au fost monitorizate şi discutate de forul audiovizual însă nu a fost găsită nicio încălcare.

Un punct de vedere a venit şi din partea Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), organism care are rol consultativ în relaţia cu CNA, potrivit căruia:

„S-a constatat că atât formularea Telekom cât şi cea folosită de Ferrero (care comercializează Kinder - n.r.) sunt nişte creaţii, nişte jocuri de cuvinte şi s-a considerat că nu încalcă legislaţia.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oai atunci sa-i *** tot poporul pe aia de la agentia de publicitate ca doar *** e in capul lor cand scot asemenea reclame puerile si penibile.
    Cred ca nu incalc nici o lege sau regula (nici cele de bun-simț) deoarece acele cuvinte suspecte nu există in dicționare. Așa că sper să fie publicat comentariul :)
  • Ferrero imbolnaveste Romania de diabet
    brandul kinder e zahar invelit in cacao ieftina si ambalaj multicolor

Trimite un comentariu

sus