Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români au urmărit finala Eurovision de pe TVR câștigată de Olanda?

 
AUDIENȚE. Câți români au urmărit finala Eurovision de pe TVR câștigată de Olanda?
Foto: dutchnews.nl

AUDIENȚE. TVR 1 și TVR HD au transmis sâmbătă seară finala Eurovision de la care România a absentat pentru al doilea an la rând.

Publicitate

Cum s-a descurcat postul la capitolul audiență? 

TVR a obținut audiențe peste media postului pe intervalul de patru ore a concursului Eurovision. La nivel de țară, postul a fost urmărit în medie de 147.000 de telespectatori și s-a poziționat pe locul opt.

Din media de 147.000 de persoane, 120.000 au provenit din mediul urban, iar pe segmentul comercial TVR a obținut locul cinci și o medie de 28.000 de telespectatori.

Câștigătorul concursului a fost Duncan Laurence, reprezentantul Olandei, care a adus trofeul în țara sa după 44 de ani.

Olandezul a interpretat melodia Arcade, care a adunat 492 de puncte. Scorul a fost alcătuit din votul unui juriu specializat și votul publicului.

Pe locul doi s-a clasat Italia, cu Mahmood - Soldi, iar locul trei a fost ocupat de Rusia, cu melodia Scream a lui Serghey Lazarev.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor tv de sâmbătă, 18 mai, pe intervalul Eurovision (22:00 - 02:00):

NAȚIONAL. La nivel de țară, primul loc i-a aparținut postului Pro TV, cu media de 702.000 de telespectatori. Locul doi i-a revenit postului Kanal D, care a avut media de 453.000 de urmăritori, iar pe locul trei s-a clasat Antena 1.

TVR 1 a obținut locul opt, cu o medie de 147.000 de telespectatori, sub TVR 2.

URBAN. Primele trei locuri rămân neschimbate. Pro TV și-a adjudecat primul loc, urmat de Kanal D și Antena 1. TVR 1 a urcat pe locul șapte, cu media de 120.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV s-a menținut pe primul loc, cu media de 196.000 de telespectatori, urmat de Antena 1 și Kanal D.

Pe locul patru s-a poziționat postul Digi Sport 1, iar pe locul cinci s-a aflat TVR 1, cu media de 28.000 de urmăritori.

Audiențele posturilor tv de sâmbătă, 18 mai, pe intervalul finalei Eurovision, la nivel NAȚIONAL (22:00-02:00):

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 702.000 4 15.9
2 Kanal D 453.000 2.6 10.2
3 Antena 1 448.000 2.5 10.1
4 Romania TV 297.000 1.7 6.7
5 Antena 3 256.000 1.4 5.8
6 DigiSport 1 210.000 1.2 4.8
7 TVR 2 156.000 0.9 3.5
8 TVR 1 147.000 0.8 3.3
9 National TV 114.000 0.6 2.6
10 B1TV 105.000 0.6 2.4
11 Antena Stars 101.000 0.6 2.3
12 Prima TV 84.000 0.5 1.9
13 ETNO 83.000 0.5 1.9
14 AXN 69.000 0.4 1.6
15 Pro Cinema 54.000 0.3 1.2
16 Pro 2 50.000 0.3 1.1
17 Boomerang 46.000 0.3 1
18 DigiSport 2 40.000 0.2 0.9
19 Nickelodeon 39.000 0.2 0.9
20 Realitatea TV 38.000 0.2 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor tv de sâmbătă, 18 mai, pe intervalul finalei Eurovision, în mediul URBAN (22:00-02:00):

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 354.000 3.7 15.4
2 Kanal D 219.000 2.3 9.5
3 Antena 1 195.000 2 8.5
4 Romania TV 171.000 1.8 7.4
5 Antena 3 141.000 1.5 6.1
6 DigiSport 1 121.000 1.3 5.3
7 TVR 1 120.000 1.2 5.2
8 TVR 2 81.000 0.8 3.5
9 B1TV 44.000 0.5 1.9
10 AXN 42.000 0.4 1.8
11 DigiSport 2 37.000 0.4 1.6
12 Boomerang 34.000 0.4 1.5
13 Antena Stars 33.000 0.3 1.4
14 Pro 2 32.000 0.3 1.4
15 Prima TV 31.000 0.3 1.3
16 Paramount 29.000 0.3 1.3
17 Realitatea TV 28.000 0.3 1.2
18 National TV 26.000 0.3 1.2
19 Pro Cinema 25.000 0.3 1.1
20 Nickelodeon 25.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audiențele posturilor tv de sâmbătă, 18 mai, pe intervalul finalei Eurovision, pe segmentul COMERCIAL (22:00-02:00):

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 196.000 4.6 23.5
2 Antena 1 107.000 2.5 12.8
3 Kanal D 75.000 1.7 9
4 DigiSport 1 38.000 0.9 4.6
5 TVR 1 28.000 0.6 3.3
6 Paramount 19.000 0.4 2.3
7 TVR 2 18.000 0.4 2.1
8 Pro 2 17.000 0.4 2.1
9 DigiSport 2 16.000 0.4 2
10 Romania TV 15.000 0.4 1.8
11 Pro Cinema 14.000 0.3 1.7
12 Antena 3 13.000 0.3 1.6
13 Boomerang 12.000 0.3 1.4
14 AXN 11.000 0.2 1.3
15 Prima TV 11.000 0.3 1.4
16 Diva 11.000 0.3 1.4
17 Kiss TV 11.000 0.3 1.3
18 Antena Stars 9.000 0.2 1.1
19 Telekom Sport 1 9.000 0.2 1
20 TLC 8.000 0.2 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Este fascinant cum Gradea Doina, fosta secretară a lui Adrian Sarbu, fost patron și apoi șef absolut al ProTV, a fost acaparată total de către Zgabercea Cristian, pe mâna căruia pierde orice proiect atinge. El câștigă, Har Domnului, că la el ce nu curge, pică, și aici sunt lucruri demonstrabile și cunoscute de toți cei care îl știu, despre modul în care face afaceri cu Bivolul și cu vestiul Ticu Alexe, invârtind pe degete câinii de paza puși de formă să vegheze la legalitatea procedurilor.
    Poate că nici nu e important că TVR pierde cu Zgabercea, din moment ce PDG Gradea câștigă de fiecare dată cu același Zgabercea. În așteptarea condamnării definitive în procesul în care a fost condamnat pe fond, Zgabercea patronează tot ce mișcă și la inchirierile de tehnică de filmare pentru Vizita de Stat a Papei din luna iunie. Momentul este grozav deoarece avocații costă mult și trebuie să producă banii care ar putea să îl țină în libertate. Aceasta este de fapt setea de a face producții costisitoare, dar care nu aduc rating pentru că nu sunt de interes pentru cei mai mulți dintre telespectatori. Selecția națională Eurovision a avut loc în mai multe localități, la fel ca și anul trecut, primul an de mandat Gradea la TVR.
    Cerbul de Aur, alt format ponosit, dar aducător de multe inchirieri de tehnică TV, toate au avut sustinerea PDG Gradea în fața unui Consiliu de Administrație ostil ideii de a risipi banii publici. Mai ales reprezentantul salariaților în CA s-a opus permanent manevrelor prin care Zgabercea a controlat voturile din CA prin agenții săi Blebea Catalin (ex Neptun TV), Ghitulescu Bogdan, producatorul care a instrumentat inchirierile de tehnica și Smaranda Vornicu, veche prietenă de familie. Toate afirmațiile pot fi probate solicitând accesul la stenogramele ședințelor CA, dar și la dosarele achizițiilor efectuate pentru tehnica închiriată în ultimii doi ani de către TVR.

Trimite un comentariu