Skip to main content

AUDIENȚE. România - Franța U21, cifre record pentru TVR. Naționala U21, audiențe peste cât făcea Naționala mare pe Pro TV

 
AUDIENȚE. România - Franța U21, cifre record pentru TVR. Naționala U21, audiențe peste cât făcea Naționala mare pe Pro TV
FOTO: Facebook Echipa națională de fotbal a României

PREMIERĂ. Audiențe record pentru TVR luni seară, când Naționala României U21 și-a asigurat un loc în semifinalele competiției. Meciul U21 cu Franța a fost cea mai urmărită partidă a unei reprezentative a României din acest an.

Publicitate

În premieră, cifrele au fost și peste meciurile Naționale Mari, de pe Pro TV.

Rezultatele pozitive ale României U21 a adus audiențe imense Televiziunii Române. Aseară, aproape 2,6 milioane de telespectatori au urmărit meciul la nivel național. În minutul de aur de la 22:48, peste trei milioane de români îi urmăreau pe Pușcaș, Radu, Hagi și Coman.

Ca o comparație, meciul Suedia - România, al Naționalei Seniorilor, dat de Pro TV în martie, a avut 2,4 milioane de români pe post.

Cifre bune și pe publicul tânăr: aproape 50% cotă de piață pe segmentul comercial. Ce înseamnă? Că aproape jumătate dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitat la meciul "Micilor tricolori" de pe TVR 1.

Micii tricolori s-au calificat în semifinalele Campionatului European Under-21, după remiza albă cu Franța (0-0) și a încheiat meciurile din faza grupelor cu șapte puncte.

Pe langă prezența în faza eliminatorie a competiției, România a reușit să se califice și la Jocurile Olimpice din 2020 de la Tokyo. România va întâlni Germania în semifinala care se va juca joi, 27 iunie, de la ora 19:00. TVR 1 și TVR HD vor transmite meciul.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Franța - România U21 (22.00-23.55):

NAȚIONAL. Aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul dintre Franța și România, pe TVR 1. Cifrele postului public au fost de peste trei ori mai mari decât următorul post TV, Pro TV (730.000 media). Au urmat, în clasament, Kanal D (660.000) și Antena 1 (450.000).

Vârf național: 3,1 milioane de români, la 22.48 (17,1 rating și 39,4 cotă de piață).

URBAN. Un milion și jumătate de telespectatori de la orașe a avut partida selecționatei U21. Audiența TVR a fost de cinci ori mai mare decât a Pro TV și a Kanal D și de șapte ori peste Antena 1.

Vârf urban: 1,77 milioane de telespectatori la 22.48 (18,6 rating și 42,1 cotă de piață)

COMERCIAL. Tinerii au ales, aseară, selecționața tinerilor: o cotă de piață de 46,1% pe publicul comercial, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre cei între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe meciul Franța, România, de pe TVR 1.

În cifre absolute: Aproape 700.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut, la meci, de aproape patru ori mai mulți decât la Pro TV.

Vârf comercial: 835.000 de telespectatori la 22.48 (19,5 rating și 50,7 cotă de piață)

Audiențele meciului Franța U21 - România U21 (22:00 - 23:55), la nivel NAȚIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 2.578.000 14.5 35.9
2 Pro TV 730.000 4.1 10.2
3 Kanal D 656.000 3.7 9.1
4 Antena 1 445.000 2.5 6.2
5 Romania TV 353.000 2 4.9
6 Antena 3 324.000 1.8 4.5
7 Prima TV 185.000 1 2.6
8 Pro 2 128.000 0.7 1.8
9 Antena Stars 124.000 0.7 1.7
10 National TV 117.000 0.7 1.6
11 Minimax 114.000 0.6 1.6
12 N24 PLUS 88.000 0.5 1.2
13 B1TV 73.000 0.4 1
14 Realitatea TV 69.000 0.4 1
15 Pro Cinema 59.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Franța U21 - România U21 (22:00 - 23:55), în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 1.494.000 15.6 39
2 Pro TV 374.000 3.9 9.8
3 Kanal D 301.000 3.1 7.9
4 Antena 1 232.000 2.4 6.1
5 Antena 3 205.000 2.1 5.3
6 Romania TV 147.000 1.5 3.8
7 Prima TV 122.000 1.3 3.2
8 Pro 2 69.000 0.7 1.8
9 National TV 59.000 0.6 1.5
10 Antena Stars 57.000 0.6 1.5
11 Realitatea TV 51.000 0.5 1.3
12 Boomerang 50.000 0.5 1.3
13 AXN 45.000 0.5 1.2
14 B1TV 42.000 0.4 1.1
15 Diva 29.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Franța U21 - România U21 (22:00 - 23:55), pe segmentul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 692.000 16.2 46.1
2 Pro TV 193.000 4.5 12.8
3 Antena 1 166.000 3.9 11
4 Kanal D 79.000 1.8 5.3
5 Prima TV 27.000 0.6 1.8
6 Boomerang 25.000 0.6 1.7
7 Pro 2 21.000 0.5 1.4
8 Antena 3 21.000 0.5 1.4
9 Comedy Central 20.000 0.5 1.3
10 Romania TV 17.000 0.4 1.1
11 B1TV 13.000 0.3 0.9
12 Disney Junior 13.000 0.3 0.9
13 Diva 12.000 0.3 0.8
14 TVR 2 12.000 0.3 0.8
15 National TV 11.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Citește și:

Jucătorii naționalei U21 au fost mari pe teren, dar și în audiențe. TVR, lider de audiență pe intervalul meciului cu Croația

Micii tricolori au făcut un meci mare și în audiențe. TVR, lider detașat pe toate targeturile de audiență

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dezastru pentru "Antena 1", nu "milica" ? Locul 3 pe comercial...

    Cum a zis "mile milogul". Daca pierdea meciul cu Croatia, "TVR 1" avea audiente de 5-6 rating pe comercial, ca in primul meci:
    https://www.paginademedia.ro/2019/06/autiente-romania-croatia-u21
  • Nu mile nu mor de ciuda chiar ma bucur ,dar meritul este al echipei cel mai tare ma bucur ca antenuta ta este jos mai ales ca era insula desfranatiilor pro are rererereluari ,
  • Mă bucur enorm că tineretul a depășit audiențele naționalei mari ! Merită fără doar și poate o asemenea audiență, iar semifinala cu Germania sigur va depăși acest record ! Și în meciurile rămase din preliminariile Euro 2020 ar trebui să joace acești băieți, dacă vrem să avem o șansă la calificare !
  • Era de stiut ca va creste in audienta ,merita echipa ,dar cred ca va lupta pentru finala mica audientele sunt bune dar fata de meciul dintre Romania si Franta de la campionatul european sunt mici cred ca un meci va mai fi cu audiente mari la tvr dupa intra intr-un con de umbra tvr
  • de pierdea romania primul meci sau facea egal cu croatia nu mai pupa tevereul asa audiente
    sa primeasca romania 2-3 goluri in prima repriza cu germania sa vezi cum scade audienta drastic
  • Poate avem de-a face cu o noua generatie de aur. Sunt multe lucruri care "sar o generatie", asa ca dupa generatia ... care a vrut mai mult vedetism decat sport, este posibil ca roata vietii sa se intoarca din nou in favoarea profesionalismului.

Trimite un comentariu