Skip to main content

Micii tricolori s-au oprit în semifinale, dar românii au fost alături de ei. TVR, lider de audiență, cu peste 2,4 milioane de telespectatori

 
Micii tricolori s-au oprit în semifinale, dar românii au fost alături de ei. TVR, lider de audiență, cu peste 2,4 milioane de telespectatori
FOTO: Facebook UEFA u21

AUDIENȚE. Echipa națională de fotbal U21 a pierdut semifinala competiției europene cu Germania, dar a caștigat în audiențe.

Publicitate

TVR 1, postul care a transmis meciul din semifinale, a fost lider de audiență joi seara, cu cifre de patru ori mai mari decât locul doi, Pro TV.

Minutul de aur a fost înregistrat 20:51, când 3,5 milioane de telespectatori îi urmăreau pe Pușcaș, Hagi și Radu.

Pe întregul interval al meciului, aproximativ 2,5 milioane de români au urmărit partida care s-a terminat cu scorul de 4-2. România a intrat la vestiare în avantaj, cu scorul de 2-1.

În finalul celei de-a doua reprize, nemții au înscris cele două goluri din lovitură liberă, care au trimis echipa în finala de pe Dacia Arena. George Pușcaș a fost marcatorul celor două goluri ale României.

Echipa lui Rădoi s-a bătut pe TV cu cele trei buletine de știri ale marilor generaliste și Las Fierbinți de pe Pro TV, Lara Croft de pe Antena 1 și serialul Prețul fericirii al postului Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele meciului Germania - România din cadrul Campionatului European U21 (19:00 - 21:00):

NAȚIONAL. Aproximativ 2,5 milioane de români s-au uitat la fiecare minut al meciului dintre Germania și România. Pe locul doi, cu audiențe de patru ori mai mici, s-a situat Pro TV. Locul trei a fost ocupat de Kanal D.

Vârf național TVR: 3,5 milioane de telespectatori.

URBAN. La orașe, meciul a fost urmărit de 1.538.000 de telespectatori. Diferența dintre primul și al doilea loc s-a mărit; Pro TV a numărat, în medie, 356.000 de persoane, de cinci ori mai puțin decât postul public.

Vârf urban TVR: 2,1 milioane de telespectatori.

COMERCIAL. Publicul tânăr a fost cu România U21. TVR 1 a obținut o medie de 618.000 de telespectatori și o cotă de piață de 49,8%, ceea ce înseamnă că 1 din doi români de pe publicul 18-49 urban îi urmăreau pe micii tricolori.

Vârf comercial TVR: 860.000 de telespectatori

Audiențele meciului Germania U21 - România U21 (19:00 - 21:00) la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 TVR 1 2.493.000 14 39.7
2 Pro TV 636.000 3.6 10.1
3 Kanal D 540.000 3 8.6
4 Antena 1 407.000 2.3 6.5
5 National TV 343.000 1.9 5.5
6 Romania TV 166.000 0.9 2.6
7 Antena 3 156.000 0.9 2.5
8 Prima TV 143.000 0.8 2.3
9 Pro Cinema 107.000 0.6 1.7
10 Antena Stars 90.000 0.5 1.4

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Germania U21 - România U21 (19:00 - 21:00) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 TVR 1 1.538.000 16.1 41.8
2 Pro TV 356.000 3.7 9.7
3 Kanal D 278.000 2.9 7.6
4 Antena 1 226.000 2.4 6.1
5 National TV 222.000 2.3 6
6 Romania TV 110.000 1.1 3
7 Antena 3 86.000 0.9 2.3
8 Prima TV 80.000 0.8 2.2
9 Happy Channel 52.000 0.5 1.4
10 Antena Stars 47.000 0.5 1.3

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Germania U21 - România U21 (19:00 - 21:00) pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 TVR 1 618.000 14.5 49.2
2 Pro TV 126.000 3 10
3 Antena 1 103.000 2.4 8.2
4 Kanal D 75.000 1.8 6
5 National TV 58.000 1.4 4.6
6 Prima TV 20.000 0.5 1.6
7 Travel Channel 17.000 0.4 1.4
8 Antena Stars 15.000 0.3 1.2
9 Pro 2 13.000 0.3 1
10 AXN 13.000 0.3 1

Sursa: Kantar Media

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu