Skip to main content

FOTO. iCEE.fest: UPGRADE 100 a luat startul. Primele concluzii despre publicitatea în digital: Mobile ad a ajuns la 50%. Publicitatea digitală în România, peste 70 de milioane de euro

 
FOTO. iCEE.fest: UPGRADE 100 a luat startul. Primele concluzii despre publicitatea în digital: Mobile ad a ajuns la 50%. Publicitatea digitală în România, peste 70 de milioane de euro

„Avem o agendă aglomerată și vor fi două zile intense”, a spus Dragoș Stanca, fondatorul ICEE.fest, care din acest an se transformă în Upgrade 100. Stanca a dat startul ediției 2019 a ICEE.fest: Upgrade 100, festival ce reunește profesioniști din zona de digital, tech sau publishing.

Publicitate

Evenimentul se desfășoară timp de două zile, 13 și 14 iunie, la București, la Grand Cinema, din Băneasa. 

Ca în fiecare an, prima prezentare i-a revenit lui Constantine Kamaras, șeful IAB Europe, care a venit cu primele concluzii ale studiului AdEX, privind veniturile din publicitatea digitală, în Europa (28 de țări).

Iată ideile principale: 

  • În 2018, publicitatea digitală în Europa s-a ridicat la 55,1 miliarde de euro, în creștere cu 13,9% față de anul anterior. 
  • Publicitatea digitală în România s-a ridicat anul trecut la 70 de milioane de euro. Suntem pe locul 23 între țările din Europa. Am reușit să depășim doar Croația, Slovenia, Bulgaria, Belarus și Serbia. 
  • România este între primele locuri în termeni de creștere, a spus Constantine Kamaras. 
  • În termeni generali, publicitatea pe mobile a ajuns, deloc suprinzător, la 50% din totalul cheltuieilor. 

GALERIE FOTO. Principalele concluzii despre industria de publicitate digitală în Europa

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu