Skip to main content

Telekom+Blue Air+Samsung = campanie de vară, semnată Leo Burnett. De ce s-au asociat cei trei jucători și care e mecanismul promoției. Vouchere de 100 de euro pentru zboruri

 
Telekom+Blue Air+Samsung = campanie de vară, semnată Leo Burnett. De ce s-au asociat cei trei jucători și care e mecanismul promoției. Vouchere de 100 de euro pentru zboruri

VIDEO. Asociere pentru o promoție de vară între trei branduri. Telekom+Blue Air+Samsung colaborează pentru o promoție de vară, într-o campanie realizată de agenția Leo Burnett. Care este mecanismul promoției? Cum "contribuie" fiecare brand?

Publicitate

Vouchere de 100 de euro pentru zboruri cu Blue Air este ideea centrală a campaniei de vară.

Promoția este valabilă pentru clienții noi, care achiziționează un abonament (pe doi ani) și un telefon Samsung (aici e "contribuția" brandului coreean). Campania se aplică și celor care migreaza la Telekom.

Noua campanie de vară a Telekom a fost lansată printr-o conferință cu presă organizată la Roma.

De ce o campanie cu Blue Air?

Totul a pornit de la un sondaj derulat de Telekom, din care a reieșit ca 50% dintre clienții companiei nu au călătorit niciodată în afara țării. Întrebați ce ar face dacă ar avea la dispoziție suma de 1.000 de lei, 58% au răspuns că i-ar folosi pentru o călătorie, iar 16% pentru a-și cumpăra un nou telefon, după cum a povestit Andreas Elsner, director executiv comercial, segment rezidențial la Telekom, în conferință de presă.

Campania publicitară care comunică noua promoție începe astăzi și va fi derulată până pe 31 iulie.

Întrebat despre bugetul campaniei, Elsner a spus ca este vorba de „mai multe milioane de euro".

În promotie sunt 15.000 de vouchere.

VIDEO. Spotul campaniei Telekom, semnat de agenția Leo Burnett

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu