Skip to main content

TOP ADC MAI. MedLife, campania lunii trecute. Viralul lui Pavlu de alegeri, primul loc în categoria Digital. Alte mesaje ale brandurilor pe 26 mai

 
TOP ADC MAI. MedLife, campania lunii trecute. Viralul lui Pavlu de alegeri, primul loc în categoria Digital. Alte mesaje ale brandurilor pe 26 mai

TOP ADC MAI. MedLife şi agenţia Jazz Communication au dat lucrarea lunii mai în topul ADC, al celor mai creative campanii publicitare.

Publicitate

„Atlasul bolilor născute din dragoste” este ideea câştigătoare luna trecută, o expoziţie care combină fotografia, ilustraţia şi poezia la Romanian Design Week.

Viralul lui Şerban Pavlu din perioada votului pentru europarlamentare s-a clasat pe primul loc în categoria Digital.

Proiectul a spus poveştile celor care suferă din cauza lucrurilor făcute cu pasiune, precum orele nenumărate din antrenamentul unei balerine sau ţinutul copiilor în brate pentru timp indelungat, în cazul unei mame.

Echipa cretivă din spatele ideii este formată din: Felicia Stoica (Senior Copywriter), Cătălina Groza (Junior Copywriter) şi Corneliu Dobrea (Art Director).

Citeşte şi: Pavlu, interviu VIDEO: "E mai important decât oricând să votăm! Oamenii ar trebui să ia votul ca pe o chestie care vine la pachet cu un buletin sau cu faptul că sunt cetăţeni ai ţării"

Citeşte şi: VIDEO. Şerban Pavlu: "Am trăit Revoluţia. Cu ochii mei am văzut oameni care au murit! Mi-e greu să accept ce se întâmplă după 30 de ani! Eu un eşec al generaţiei mele"

Marius Tianu, Group Creative Director MullenLowe & membru ADC*RO:

„Înainte să te îndrăgosteşti de o carte („The Particular Sadness of a Lemon Cake”, „The unbearable lightness of being”, „I have no mouth and I must scream”), de un film („The eternal sunshine of a spotless mind”, „In the name of the father”, „Attack of the 50 foot woman”) sau de un proiect („After hour athletes”, ”The man your man could smell like”, „Blood Relations”) - te îndrăgosteşti de titlul pe care îl poartă.

Iar „Atlasul Bolilor născute din dragoste” are un nume demn de enumerarea pe care am făcut-o. Şi un lirism care m-a făcut să devin atent la acele orori numite neputinţe umane. În fond, de câte ori poţi să spui că sensibilitatea cu care ţi se vorbeşte depre scolioză şi cefalee te-a impresionat? Bravo Jazz! Bravo MedLife!”.

TV

În categoria TV, McCann Worldgroup România are două campanii. Primul loc pentru campania „Sprite Haters” şi o Menţiune pentru campania „Muzica e pentru toţi” a brandului Coca-Cola.

Echipa care a avut ideile creative pentru ambele campanii: Ioana Enache (Group Creative Director) şi Corina Ioniţă (Head of Art).

Pe primul loc, „Sprite Haters” prezintă poveştile lui Mircea Bravo, Toma Alexandru şi llincăi Băcilă despre hateri şi cum poţi transforma vorbele lor în avantaje. Campania adună poveşti în care haterii nu au rămas un obstacol în urmarea visurilor. În următoarele spoturi pot fi chiar cei care şi-au trimis povestea pe pagina de Facebook Sprite.

VIDEO. Sprite Haters - Toma Alexandru

Menţiune în categoria TV bifează campania Muzica e pentru toţi pentru Coca-Cola, care aduce mecanismul de scanare a sticlelor Coca-Cola. Cinci artişti, cinci genuri muzicale diferite, cinci melodii pentru fiecare gen şi artist, care pot fi scanate şi ascultate împreună în remixuri.

Prin aplicaţia Coke Scan utilizatorul poate scana fie o singură sticlă, fie două sticle pentru remix.

VIDEO. Coca-Cola - Muzica e pentru toti

DIGITAL

Categoria Digital prezintă 6 proiecte câştigătoare, astfel:

Primul loc merge la viralul lui Pavlu: #gatacugluma. Actorul Şerban Pavlu îndeamnă poporul român să iasă la vot pentru Alegerile Europarlamentare din 26 mai, explicând ironic faptul că simplele meme-uri sau glume din online nu sunt un motiv suficient de puternic pentru a-ţi exprima alegerile politice, ci votul este cel care aduce o schimbare reală.

Paginademedia.ro a scris despre video-ul cu Şerban Pavlu, AICI.

VIDEO. Viralul lui Pavlu: #gatacugluma

Pe locul doi s-a clasat campania celor de la Rock FM, România are sânge de rocker. MorningGlory şi Rock FM, împreună cu agenţia Most Wanted au lansat proiectul „România are sânge de rocker”. Mecanismul campaniei este simplu: prin aplicaţia Donorium te poţi programa pentru o donare de sânge şi debloca apoi cover-ul următoarei piese.

Campania iniţiată de Răzvan Exarhu, realizatorul matinalului Morning Glory, aduce împreună cinci trupe populare de rock din România care vor interpreta în manieră proprie şlagăre româneşti, la matinalul lui Exarhu.

Echipa din spatele proiectului: Andrei „Beni” Munteanu (Senior Copywriter) şi Victor „Vikingu’” Oprişan (Senior Art Director).

Locul trei al categoriei este ocupat de Vice pentru Lasă Internetul. Mergi la vot – mesaj postat pe site în ziua Alegerilor Europarlamentare. Vice şi-a închis site-ul astfel încât la deschiderea acestuia să apară mesajul cu îndemnul la vot alături de opţiunea de căutare a secţiilor de votare disponibile pentru fiecare persoană.

Cei care au votat deja aveau de asemenea o opţiune de continuare a navigării pe site.

McCann Worldgroup România şi Coca-Cola au o Menţiune şi în categoria Digital pentru campania Muzica e pentru toţi.

În ziua de 26 mai, cu ocazia alegerilor europarlamentare, platforma Netflix a afişat mesajul „Are you still watching?”, alături de două opţiuni: „Nu, că m-am dus la vot” şi „Exit”. Spontaneitatea mesajului a fost apreciată şi obţine Menţiune în categoria Digital, iar Netflix se alătură astfel brandurilor care au folosit real time marketing în contextul alegerilor din România pentru Parlamentul European.

Ultima Menţiune în categorie merge către campania Tu alegi drumul! realizată de agenţia The Marks pentru brandul Fan Courier. Campania prezintă parcursul companiei în cei 21 de ani de activitate şi faptul că prezentul este suma alegerilor luate în trecut.

Astfel, Fan Courier se întoarce către istoria brandului şi îşi îndeamnă consumatorii să aleagă indiferent de cauză: fie pentru un business, fie pentru ei înşişi, fie pentru viitorul unei comunităţi.

Echipa: Sabina Stănciucu (Senior Copywriter) şi Alexandru Tache | Senior Art Director.

PRINT

În categoria Print, Menţiune primeşte şi colecţia Mind And Body a Andreei Raicu.

Mind And Body Collection Water Bottles este o colecţie de sticle de apă cu mesaje, care vorbeşte despre echilibrul minte-corp (mantra brandului Andreea Raicu) pe care hidratarea intensă îl asigură.

Cele 3 valori emoţionale - Love, Hope şi Joy - se împletesc cu formula chimică a apei H2O devenind H2lOve, H2hOpe şi H2jOy. Echipa creativă este formată din: Julien Britnic şi Bogdan Petcu.

EXPERIENTIAL - BTL

Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, proiect realizat de agenţia Jazz Communication pentru MedLife obţine şi Locul 1 în categoria Experiential/BTL.

FOTO. Atlasul bolilor născute din dragoste

FOTO. Branduri de alegerile Europarlamentare

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus