
Rețeaua MSL, din grupul Publicis, este pentru al patrulea an consecutiv partener a competiției de creativitate Golden Drum, anunță reprezentanții MSL.
Rețeaua de agenții MSL va fi responsabilă de gestionarea activităților de comunicare în 15 piețe din regiunea CEE. Mai exact: Croația, Bulgaria, Republica Cehă, Finlanda, Grecia, Ungaria, Italia, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Serbia, Slovacia, România, Rusia și Turcia.
„Festivalul Golden Drum va fi susținut de agențiile partenere MSL și birourile locale Publicis Groupe”, menționează aceeași sursă.
Pe scena The Golden Drum vor urca 40 de speakeri internaționali, care vor vorbi despre acțiunile care generează schimbări pozitive în diferite domenii și care vor schimba perspectiva despre publicitate pentru viitor.
Competiția este împărțită în două secțiuni principale: „WHAT” și „WHY”.
Fiecare secțiune este împărțită în grupuri și categorii care reflectă noile tendințe din publicitate și industria creativă: Film, Print, Out of Home, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation, Craft, Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius Loci / Local Spirit și Social Good.
Zofia Bugajna-Kasdepke, business development director MSL CEE: .„Ne bucurăm să facem parte din Festivalul Golden Drum! Cu experiența noastră în susținerea edițiilor anterioare ale festivalului, ne bucurăm să promovăm imaginea pozitivă a Golden Drum în continuare.”
Golden Drum este o competiție de creativitate, inclusă în clasamentele WARC, care va avea loc între 17 – 18 octombrie 2019 în Portorož, din Slovenia.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii