
Firma de strategie de brand si design Brandient a câștigat un premiu internațional pentru branding-ul mall-ului Agora Floreasca.
Este vorba de distincția Graphis Silver, în categoria Print și Branding a concursului american de design și arte vizuale Graphis.
Totodată proiectul va fi prezentat și în galeria Graphis Design pentru anul 2020.
De asemenea, logo-ul Agora Floreasca a obținut și o Mențiune de Onoare la același concurs.
Identitatea vizuală a mall-ului a fost creată de Ciprian Robu, cel mai tânăr designer de la Brandient. El a fost coordonat de Cristian „Kit” Paul.
De unde vine logo-ul
Design-ul logo-ului a fost inspirat de poziționarea georgrafică a clădirii. Litera „A”, din cuvântul „Agora”, a fost suprapusă peste harta zonei în care se află mall-ul, menționează reprezentanții Brandient.
Numele „Agora” vorbește despre adunarea orașului, fiind prezentat ca un „indie-mall” după cum completează aceeași sursă.
Totul stă sub sloganul „Urban Theory” (Teoria Urbană).
GALERIE FOTO
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Ce mai logo, pare un gandac injunghiat, iar eu chiar nu fac asta.