
Celebrul slogan de început al Pro TV "Te uiți și câștigi" va fi, din nou, pe TV, dar și pe online. Un nou proiect legat de acest slogan este în lucru.
Anunțul a fost făcut de Florin Alexandrescu, Chief Business Officer al Pro TV. Ce a spus el? Că, dincolo de sloganul Te uiți și câștigi, va fi un proiect care să lege televiziunea clasică de online. Oficialul Pro TV a punctat că se lucrează la proiect, însă nu a oferit alte detalii legate de el.
Florin Alexandrescu:
"Vreau să îl priviți ca pe un teasing. Este vorba de un proiect la care lucrăm, legat de integrarea dintre ON AIR și ONLINE."
Cu mânuțele astea două...
Te uiți și câștigi a fost sloganul de lansare al Pro TV. Apărea și pe afișele cu Mihai Călin, Geanina Corondan și Dana Rogoz.
Telespectatorii câștigau și ...bani. În matinalul prezentat de Florin Călinescu, telespectatorii răspundeau la întrebări legate de programele postului TV. Întrebări cu tot felul de detalii mai mult sau mai puțin vizibile ("ce oră arăta ceasul de pe perete în filmul X" sau "ce număr avea camera de hotel la care stătea y").
Premiul pentru telespectatorii care știau răspunsurile: un milion de lei.
O variantă derivată, anul trecut
Într-o altă formulă, ideea de la Te uiți și câștigi a mai fost folosită de Pro TV anul trecut, într-un concurs pentru telespectatori. Se numea Câștigi și punct și împletea online-ul cu televiziunea. Cum?
În timpul emisiunilor Vorbește lumea, Lecții de viață, La Măruță și Ce spun românii erau inserate scurte materiale video, de zece secunde, care conțineau cuvântul zilei.
Cei care vedeau cuvântul îl trimiteau prin SMS la numărul 1883. Puteau câștiga, zilnic, prin tragere la sorți, un voucher de cumpărături în valoare de 2.500 lei.
Câștigătorul era publicat pe online, pe site-ul ProTV.ro.
Comentarii