Skip to main content

Audienta Vocea Romaniei 20 septembrie

 

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.739.000 9.8 24.2
2 Kanal D 919.000 5.2 12.8
3 Antena 1 685.000 3.8 9.5
4 Romania TV 535.000 3.0 7.4
5 Antena 3 354.000 2.0 4.9
6 DigiSport 1 255.000 1.4 3.5
7 National TV 233.000 1.3 3.2
8 Prima TV 211.000 1.2 2.9
9 Pro 2 132.000 0.7 1.8
10 TVR 1 98.000 0.5 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30-23.30), în mediul URBAN:

Publicitate

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.005.000 10.5 26.6
2 Kanal D 398.000 4.2 10.6
3 Antena 1 338.000 3.5 9.0
4 Romania TV 284.000 3.0 7.5
5 Antena 3 203.000 2.1 5.4
6 DigiSport 1 181.000 1.9 4.8
7 National TV 120.000 1.3 3.2
8 Pro 2 72.000 0.8 1.9
9 Prima TV 63.000 0.7 1.7
10 Realitatea TV 53.000 0.6 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30-23.30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 409.000 9.5 30.2
2 Antena 1 182.000 4.2 13.4
3 Kanal D 124.000 2.9 9.1
4 DigiSport 1 63.000 1.5 4.6
5 National TV 50.000 1.2 3.7
6 Romania TV 39.000 0.9 2.9
7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
8 Pro 2 24.000 0.6 1.8
9 Pro Gold 22.000 0.5 1.6
10 TNT 21.000 0.5 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu