Skip to main content

PREMIERĂ. Serialul Vlad de pe Pro TV, bătut de Chefii Antenei 1. Masterchef, lăsat mult în urmă

 
PREMIERĂ. Serialul Vlad de pe Pro TV, bătut de Chefii Antenei 1. Masterchef, lăsat mult în urmă

AUDIENŢE TV. Premieră în lupta dintre Pro TV şi Antena 1 pentru seara de luni. Serialul Vlad, care avea, de obicei, prima poziţie, a fost depăşit, pentru prima dată de Chefi la cuţite.

Publicitate

Vlad a fost pe poziţia a doua şi la oraşe, dar şi pe publicul tânăr, comercial. Doar la nivelul întegii ţări şi-a păstrat primul loc, însă la o diferenţă mică în faţa Antenei.

Diferenţa dintre Chefi şi Pro TV a fost şi mai mare pe intervalul în care s-au bătut cu Masterchefi. Foştii masterchefi Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea (acm la Antena 1) i-au lăsat în urmă pe noii Masterchefi de la Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare posturilor de televiziune aseară, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad:

NAŢIONAL. Vlad, ajuns la episodul al treilea din noul sezon, a fost urmărit, la nivel naţional, de 1,36 milioane de români în fiecare minut. În acelaşi timp, Chefii de pe Antena 1 erau la 50.000 de telespectatori în urmă.

Săptămâna trecută, Vlad avea un avans de 300.000 de telespectatori.

URBAN. Chefii au fost peste Vlad la oraşe. În timp ce la Antena 1 se uitau 730.000 de telespectatori, Vlad era la 100.000 de telespectatori în urmă.

Locul al treilea pentru Kanal D, cu Lacrimi la Marea Neagră.

COMERCIAL. Chefii au preluat conducerea, iar Vlad a trecut pe poziţia a doua şi pe publicul tânăr, comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Diferenţa nu este mare, dar este prima dată când serialul de pe Pro TV pierde primul loc pe segmentul de public tânăr.

Citeşte şi: Audienţele de săptămâna trecută. Dacă e luni, e Vlad. Serialul de la Pro TV, cel mai urmărit program aseară. Bătaie pentru locul doi, între Chefi la cuţite şi Ştirile cu Andreea Esca

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.363.000 7.7 16.4
2 Antena 1 1.312.000 7.4 15.8
3 Kanal D 942.000 5.3 11.3
4 Romania TV 552.000 3.1 6.7
5 Antena 3 534.000 3 6.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 728.000 7.6 16.7
2 Pro TV 634.000 6.6 14.6
3 Kanal D 440.000 4.6 10.1
4 Antena 3 350.000 3.7 8
5 DigiSport 1 261.000 2.7 6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 379.000 8.9 23
2 Pro TV 353.000 8.3 21.4
3 Kanal D 168.000 3.9 10.2
4 DigiSport 1 110.000 2.6 6.6
5 Romania TV 55.000 1.3 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Lupta Chefi - Masterchef, câştigată "la scor" de Antena 1


Chefii de pe Antena 1 au "tranşat" disputa cu noul format Masterchef.

Pe intervalul de intersecţie al celor două cooking show-uri, între Antena 1 şi Pro TV distanţa în favoarea Chefi la cuţite este confortabilă: la oraşe, Antena 1 are audienţă aproape dublă.

La nivel naţional, Masterchef este şi mai jos, pe poziţia a treia, depăşiţi şi de Kanal D.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunii Masterchef cu Chefi la cuţite (22.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 928.000 5.2 16.6
2 Kanal D 649.000 3.6 11.6
3 Pro TV 616.000 3.5 11
4 Antena 3 477.000 2.7 8.6
5 Romania TV 366.000 2.1 6.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunii Masterchef cu Chefi la cuţite (22.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 568.000 5.9 18.4
2 Pro TV 311.000 3.3 10.1
3 Antena 3 295.000 3.1 9.6
4 Kanal D 294.000 3.1 9.5
5 Romania TV 169.000 1.8 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 septembrie, pe intervalul de intersecţie a emisiunii Masterchef cu Chefi la cuţite (22.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 295.000 6.9 23
2 Pro TV 190.000 4.5 14.8
3 Kanal D 138.000 3.2 10.8
4 DigiSport 1 56.000 1.3 4.4
5 Antena 3 48.000 1.1 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul Expertul
    @Razvan, Nu mai scrie aberatii ca te faci de ras! Priveste cu mai multa atentie tabelele. Ambele programe au cel mai mare rating pe publicul comercial, iar diferenta nu este mare in favoarea antualetei 1. Cand programele antualetei1 vor avea 2 3 puncte de rating peste ProTV atunci poti sa spui ca a maturat pe jos cu ProTV.
  • D D
    Serialul este pentru batrani "Razvan Putina R" ? Iar aberezi ? Greu cu matematica ? 7.7 pe national si 8.3 pe comercial. Deci, unde sunt pensionarii ? Si batraneii de saptamana trecuta unde sunt ? "Vlad" a avut 7,3 pe national si pe comercial 9:
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-top-programe-luni-16-sept-serial-vlad

    Cum am zis; cand "Vlad" are dublu pe comercial peste mult laudatul serial "Sacrificiul", e foarte bine.
  • Doru Doru
    Deci antenistii e rasuflati, iar protevistii e destepti? Ar trebui nici sa nu comentati, bai superrasuflatilor care sunteti!
  • D D
    "Acum sa vezi antenisti rasuflati ce se bucura sunt in al noulea cer"
    Nu e problema "marian". Cat timp "Vlad" e cu mult pe comercial peste un alt serial scump, "Sacrificiul" (laudat pe acest site; multe stiri), e foarte bine:
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-serialul-sacrificiul-antena-1-visuri-la-cheie-pro-tv
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/cele-mai-urmarite-programe-tv-aseara-in-prime-time
  • Răzvan Răzvan
    Dorule nu mai abera,serialul e pentru batrani! Chefii au maturat pe jos cu Masterchef! E abia începutul!
  • gigi gigi
    Serialul a fost facut cu bani de la bugetul de stat deci nu-i panica pentru PRO.
  • D D
    De pe intervalul serialului "Vlad", nu site-ului.
    Si audientele de miercuri, joi ? Nimic "paginademedia" ?
  • geo geo
    Cand A 1 era peste Pro TV pe national - iar Pro tv era lider pe comercial - scriati duminica faptul ca A 1 a castigat iar R ne zicea ca A 1 a sters pe jos cu Pro TV. Acum cand Pro TV este peste A 1 pe national iar A 1 este lider pe comercial, tot A 1 a castigat !? Raul Bambu asta este antenist de mic ?
  • marian marian
    Acum sa vezi antenisti rasuflati ce se bucura sunt in al noulea cer precum si acest domn al antenutei Raul , care deobicei cand prezinta el audiente face titluri in favoarea antenutei Razvan te anunt de pe acum ca nu fac crize ca voi se mai intampla o data pe luna sa castige ceva antenuta rasuflata o coaja de banana in plus fata de pro , acum puteti sa va bucurati linistit cu birjari care este la fel de insipida ca si masterchef
  • D D
    Diferenta mica pe comercial, doar 0,6. Nu se compara cu cea de saptamana trecuta, cand diferenta a fost de 2 puncte rating pe intervalul site-ului. De pe site-ul "protv":
    "Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 9 puncte de rating și 26.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 7 puncte de rating și 20.5 % share."

Trimite un comentariu

sus