Skip to main content

Cabral, 1.000 de ediții de Ce spun românii

 
Cabral, 1.000 de ediții de Ce spun românii
Sursa foto: Pro TV

Aniversare. Emisiunea lui Cabral, Ce spun românii, de pe Pro TV, ajunge astăzi la ediția cu numărul 1.000.

Publicitate

„De la lansare, în emisiunea Ce spun românii au participat 1.150 de echipe, iar din cele 63 de familii care au ajuns până-n finală, 37 au câștigat marele premiu de 20.000 de lei. Cabral a adresat 11.762 de întrebări dintr-un total de 25.000 de întrebări testate în sondajele echipei de producție, iar răspunsurile au generat premii în valoare totală de aproape 1 milion de euro. Cele 1.000 de ediții au fost filmate în 275 de zile și au cumulat aproximativ 2.750 de ore de material video”, anunță reprezentanții Pro TV.

Cabral:

„Am ajuns la 1.000. Complet neașteptat pentru mine, recunosc. Am ajuns la 1.000 la bătaie cu emisiuni care inițial păreau a fi mult mai pe placul publicului. Am ajuns la atât de multe emisiuni fără să difuzăm certuri, scandaluri ori cuvinte urâte.

S-a lipit de noi un public frumos, cu mulți copii, cu oameni cărora le place să râdă și să se relaxeze în familie ori printre prieteni. Dacă mă întrebi cum am ajuns la 1.000, o să-ți zic simplu că sunt extraordinar de... glumesc. Emisiunea iese așa pentru că suntem o echipă foarte mișto, pusă pe treabă și căreia îi place ce face. Și pentru că am avut noroc să ne vină în studio familii frumoase, oameni calzi și relaxați... Și le mulțumim în fiecare zi celor care ne urmăresc. Și... da, îi invităm în continuare să-și ia familiile și să vină la emisiune”, a spus Cabral.

Emisiunea-concurs, Ce spun românii, este versiunea românească a formatului american Family Feud (și el cu mare vechime peste Ocean). Show-ul, cu Cabral prezentator, a debutat în anul 2015 și a fost inițial o programată, vara de la ora 18.00, cât La Măruță era în vacanță. Ulterior, după revenirea emisiunii lui Măruță, Ce spun românii a fost mutată de la 16.00, iar după ce s-a încheiat, a fost înlocuită de Lecții de viață. 

Emisiunea lui Cabral a fost reluată abia anul următor, în vară și a mers tot mai bine în audiențe. Prin urmare, conducerea Pro TV a decis să programeze emisiunea în locul lui La Măruță, zona de acces prime-time (18.00 - 19.00). 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Maxi. Maruta este in fiecare zi pe locul 1 ,poate vrei sa zici ca TEO este in urma in fiecare zi , Teo a apus de mult , a facut gresela sa plece de la pro si a ajuns in anonimat
  • Dragilor, o mișcare curajoasă ar fi mutarea știrilor de la ora 17:00 pe Pro X, și mutarea lui Măruță înapoi la orele care îi asigurau o audiență mai bună!
    „Ce spun românii” ar merge bine și la ora 16:00, iar ProTV ar câștiga lupta cu emisiunea similară prezentată de Teo la Kanal D.
  • "mile milica", cum a zis "dragos". Poate "antenuta ta nu a stiut ce sa faca cu acest format". Si are deja un format (nu chiar asemanator), "The Wall Marele Zid", emisiune ce sta rau pe comercial. La jumatate fata de "MasterChef".
  • Nu milisor, antenuta ta nu a stiut ce sa faca cu acest format. Uite ca Pro-ul a reusit sa o plaseze emisiunea pe primul loc in audiente in intervalul 18,00 - 19,00.

Trimite un comentariu