Skip to main content

Cabral, 1.000 de ediţii de Ce spun românii

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Aniversare. Emisiunea lui Cabral, Ce spun românii, de pe Pro TV, ajunge astăzi la ediţia cu numărul 1.000.

Publicitate

„De la lansare, în emisiunea Ce spun românii au participat 1.150 de echipe, iar din cele 63 de familii care au ajuns până-n finală, 37 au câştigat marele premiu de 20.000 de lei. Cabral a adresat 11.762 de întrebări dintr-un total de 25.000 de întrebări testate în sondajele echipei de producţie, iar răspunsurile au generat premii în valoare totală de aproape 1 milion de euro. Cele 1.000 de ediţii au fost filmate în 275 de zile şi au cumulat aproximativ 2.750 de ore de material video”, anunţă reprezentanţii Pro TV.

Cabral:

„Am ajuns la 1.000. Complet neaşteptat pentru mine, recunosc. Am ajuns la 1.000 la bătaie cu emisiuni care iniţial păreau a fi mult mai pe placul publicului. Am ajuns la atât de multe emisiuni fără să difuzăm certuri, scandaluri ori cuvinte urâte.

S-a lipit de noi un public frumos, cu mulţi copii, cu oameni cărora le place să râdă şi să se relaxeze în familie ori printre prieteni. Dacă mă întrebi cum am ajuns la 1.000, o să-ţi zic simplu că sunt extraordinar de... glumesc. Emisiunea iese aşa pentru că suntem o echipă foarte mişto, pusă pe treabă şi căreia îi place ce face. Şi pentru că am avut noroc să ne vină în studio familii frumoase, oameni calzi şi relaxaţi... Şi le mulţumim în fiecare zi celor care ne urmăresc. Şi... da, îi invităm în continuare să-şi ia familiile şi să vină la emisiune”, a spus Cabral.

Emisiunea-concurs, Ce spun românii, este versiunea românească a formatului american Family Feud (şi el cu mare vechime peste Ocean). Show-ul, cu Cabral prezentator, a debutat în anul 2015 şi a fost iniţial o programată, vara de la ora 18.00, cât La Măruţă era în vacanţă. Ulterior, după revenirea emisiunii lui Măruţă, Ce spun românii a fost mutată de la 16.00, iar după ce s-a încheiat, a fost înlocuită de Lecţii de viaţă.

Emisiunea lui Cabral a fost reluată abia anul următor, în vară şi a mers tot mai bine în audienţe. Prin urmare, conducerea Pro TV a decis să programeze emisiunea în locul lui La Măruţă, zona de acces prime-time (18.00 - 19.00).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Maxi. Maruta este in fiecare zi pe locul 1 ,poate vrei sa zici ca TEO este in urma in fiecare zi , Teo a apus de mult , a facut gresela sa plece de la pro si a ajuns in anonimat
  • Maxi Maxi
    Dragilor, o mișcare curajoasă ar fi mutarea știrilor de la ora 17:00 pe Pro X, și mutarea lui Măruță înapoi la orele care îi asigurau o audiență mai bună!
    „Ce spun românii” ar merge bine și la ora 16:00, iar ProTV ar câștiga lupta cu emisiunea similară prezentată de Teo la Kanal D.
  • mile milogul mile milogul
    mai milut as vrea sa te jignesc foarte rau dar nu stiu exact ce sa-ti spun
  • D D
    "mile milica", cum a zis "dragos". Poate "antenuta ta nu a stiut ce sa faca cu acest format". Si are deja un format (nu chiar asemanator), "The Wall Marele Zid", emisiune ce sta rau pe comercial. La jumatate fata de "MasterChef".
  • dragos dragos
    Nu milisor, antenuta ta nu a stiut ce sa faca cu acest format. Uite ca Pro-ul a reusit sa o plaseze emisiunea pe primul loc in audiente in intervalul 18,00 - 19,00.
  • mile mile
    cand era la antena ziceau postacii ca nu e bun formatul

Trimite un comentariu

sus