Skip to main content

FOTO & VIDEO. Discovery Channel își schimbă identitatea vizuală după cinci ani

 
FOTO & VIDEO. Discovery Channel își schimbă identitatea vizuală după cinci ani

Schimbarea la față. Postul de televiziune Discovery Channel vine cu o nouă identitate vizuală, la cinci ani după ultima schimbare. 

Publicitate

Campania are și un logo nou, cu un glob rotativ în interiorul literei D, o imagine care prezintă fiecare continent. 

Postul de televiziune a trecut prin ultima schimbare majoră a identității vizuale în anul 2014, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI

Stânga, vechiul logo, dreapta, noul logo

Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală, Discovery:

„Prin această inițiativă, celebrăm istoria brandului Discovery și îi oferim în același timp un nou înțeles pentru viitor. Este foarte important să le reamintim oamenilor cine suntem și să ridicam ștafeta mai sus pentru generațiile următoare.

Întreaga lume, reprezentată prin globul pământesc, a stat întotdeauna în centrul ADN-ului de brand și ne dorim ca fanii noștri din prezent, alături de generațiile viitoare, să rezoneze cu poziționarea noastră. Continuăm să le oferim fanilor noștri mai multă inspirație pentru viitor, prin programe și servicii noi, disponibile pe orice tip de ecran.

În mod specific pentru România, Discovery Channel se află într-o continuă ascensiune, cu o creștere de aproape +26% a ratingului și +37% ca share în primul semestru din 2019, comparativ cu 2018. Ne propunem să alimentăm această creștere, prin noua repoziționare și conținutul difuzat pentru fanii noștri din România.” 

 

 

GALERIE FOTO. Logo-urile Discovery, de la lansarea postului până în prezent

  • 1985 - 1987
  • 1987 - 1995
  • 1995 - 2000
  • 2000 - 2008
  • 2008 - 2009
  • 2009 - 2013
  • 2013 - 2016
  • 2016 - 2019
  • Din 2019

Sursa: Logos.fandom.com

Odată cu noua transformare, Discovery anunță și principalele noutăți din acest final de an: 

Mașini pe alese, sezonul 15 (premiera 1 octombrie, ora 17:00) – Dealerului auto cu experiență, Mike Brewer, i se alătură talentatul mecanic Ant Anstead, într-o misiune grandioasă de automobilistică: să găsească și să restaureze mașini emblematice pe care să le vândă în magazinul lor din LA.

De ce urâm? (premiera 13 octombrie, ora 22:00) – Acest serial-documentar explorează una dintre emoțiile primare ale umanității, ura. Prin cercetări științifice de ultimă oră și povești din întreaga lume, serialul ridică întrebări precum:

De unde vine ura?

Cum se răspândește?

Cum putem să-i limităm puterea distructivă?

Realizată de cunoscutul regizor Steven Spielberg, seria urmărește evoluția urii și impactul puternic asupra oamenilor și societății de-a lungul timpului.

Un bărbat, o femeie și un copil în sălbăticie (29 octombrie, ora 20:00) – Exploratorul Ed Stafford este un expert în supraviețuirea de unul singur în condiții extreme, capabil să reziste în cele mai dure medii. Dar oare poate face același lucru când are soția și fiul de doi ani alături de el?

Familia Stafford petrece o lună pe o insulă deșertică îndepărtată din Indonezia, într-un experiment social, pentru a vedea ce înseamnă cu adevărat pentru o familie să locuiasă în sălbăticie.

Fără să mai aibă grijă doar de el, Man, Woman, Child, Wild va testa abilitățile de supraviețuire ale lui Ed în situații extreme.

Comori arhitecturale recuperate, sezonul 14 (decembrie) – Vânătorul de comori, Drew Pritchard, este unul dintre cei mai mari dealeri de recuperări ale comorilor arhitecturale din Marea Britanie.

Emisiunea îl urmează pe Drew în călătoria de-a lungul Marii Britanii, în căutarea de obiecte bizare și uimitoare, nestemate ascunse și comori uitate.

Legends of The Wild (decembrie) – Prieteni din copilărie și pasionați de viața sălbatică, Damian Duffy și Matt Hoffman pleacă în sălbăticie pentru a cerceta unele dintre cele mai mari mistere ale naturii.

Damian este un fost parașutist al armatei australiene și ghid certificat în sălbăticie, iar Matt este fotograf profesionist de animale sălbatice și vânător de furtuni.

Împreună au cunoștințele, experiența și curajul de a merge oriunde și de a depăși orice obstacol în căutarea adevărului din spatele Legends of The Wild.

Everest: The First Ascent (dată în curs de confirmare) – În 1953, Sir Edmund Hillary și Tenzing Norgay au devenit primii oameni care au ajuns vreodată pe vârful Muntelui Everest. Dar oare chiar au fost primii?

Există zvonuri conform cărora alți alpiniști au ajuns acolo cu zeci de ani înainte. Acum, în Everest: The First Ascent, o echipă de exploratori îndrăzneți, care folosesc tehnologia de ultimă oră, încearcă să răspundă la una dintre cele mai vechi întrebări din lumea alpinismului.

Deep Planet (dată în curs de confirmare) – Oamenii spun că spațiul este ultima frontieră, dar pe Pământ încă există locuri care așteaptă să fie explorate.

Adâncurile oceanului sunt încă un mister, iar aventurierul și exploratorul marin Victor Vescuvo și-a propus să construiască și să navigheze o navă care putea deveni prima care să mapaze fundul mării, să descopere noi forme marine de viață și să dea un înțeles nou lumii în care trăim.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Din filmuleț văd că este vorba de două sigle:
    - una care conține întreg cuvântul Discovery, cu globul miniaturizat în litera D,
    - o alta care are doar litera D și același glob desfășurat, ca în atlase, având desenate toate continentele,

    Ambele variante au și versiune color, cu sigla într-un albastru deschis, cu umbre discrete,
    dar și versiune contur, discretă, probabil versiunea care va fi folosită ca siglă.
  • Degeaba dacă nu emite HD
    In 2019 programele care nu emit HD e ca și inexistente ce sa mai vorbim ca la tehnologia pe care o avem 90 % din televiziuni ar trebui sa emită 4K

Trimite un comentariu