Skip to main content

Andi Moisescu și proiectul online Money Bistro, premiu la un festival internațional

 
Andi Moisescu și proiectul online Money Bistro, premiu la un festival internațional

Emisiunea online Money Bistro, prezentată de Andi Moisescu și produsă de Raiffeisen Bank, a fost premiată la competiția internațională de comunicare Digital Communication Awards de la Berlin. 

Proiectul de educație financiară a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală din categoria „Finanțe”, anunță reprezenantanții Raiffeisen Bank. 

Publicitate

Money Bistro a fost lansat de Raiffeisen Bank și dezvoltat alături de agenția Rogalski Damaschin, în noiembrie anul trecut.

Printre invitații primului sezon: vlogerul Șelly, Adela Pârvu (Visuri la cheie) și Cori Grămescu, după cum Paginademedia.ro relata, AICI

Proiectul a mai fost nominalizat si in categoria „seriale video”.

Pentru editia 2019 a Digital Communication Awards au fost înscrise peste 600 de campanii din toata lumea, iar 47 au fost premiate de un juriu.

Primul sezon a avut 10 episoade, care au adunat peste trei milioane de vizualizări, notează aceeași sursă. 

Corina Vasile, Director Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank:

„Acest premiu international ne bucura foarte mult si ne confirma ca prezentarea simpla, intr-un format atractiv si accesibil a unor subiecte de educatie financiara poate fi de succes.

Vom continua sa degustam impreuna cu romanii aperitive financiare si in sezonul 2 Money Bistro. Ne propunem ca prosperitatea si independenta financiara sa devina ingrediente la indemana tuturor familiilor din Romania.”

VIDEO. Ce spunea Andi Moisescu la lansarea Money Bistro

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu