
Emisiunea online Money Bistro, prezentată de Andi Moisescu și produsă de Raiffeisen Bank, a fost premiată la competiția internațională de comunicare Digital Communication Awards de la Berlin.
Proiectul de educație financiară a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală din categoria „Finanțe”, anunță reprezenantanții Raiffeisen Bank.
Money Bistro a fost lansat de Raiffeisen Bank și dezvoltat alături de agenția Rogalski Damaschin, în noiembrie anul trecut.
Printre invitații primului sezon: vlogerul Șelly, Adela Pârvu (Visuri la cheie) și Cori Grămescu, după cum Paginademedia.ro relata, AICI.
Proiectul a mai fost nominalizat si in categoria „seriale video”.
Pentru editia 2019 a Digital Communication Awards au fost înscrise peste 600 de campanii din toata lumea, iar 47 au fost premiate de un juriu.
Primul sezon a avut 10 episoade, care au adunat peste trei milioane de vizualizări, notează aceeași sursă.
Corina Vasile, Director Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank:
„Acest premiu international ne bucura foarte mult si ne confirma ca prezentarea simpla, intr-un format atractiv si accesibil a unor subiecte de educatie financiara poate fi de succes.
Vom continua sa degustam impreuna cu romanii aperitive financiare si in sezonul 2 Money Bistro. Ne propunem ca prosperitatea si independenta financiara sa devina ingrediente la indemana tuturor familiilor din Romania.”
VIDEO. Ce spunea Andi Moisescu la lansarea Money Bistro
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu