Skip to main content

AUDIENȚE. Tricolorii mici, victorie la Ploiești. Pro TV, victorie în audiențe. Câți români au văzut golurile lui Moruțan și Petre

 
AUDIENȚE. Tricolorii mici, victorie la Ploiești. Pro TV, victorie în audiențe. Câți români au văzut golurile lui Moruțan și Petre
Foto | Facebook - Echipa națională de fotbal a României

AUDIENȚE. România a văzut România „mică”. Victoria naționalei de tineret a ținut telespectatorii lipiți de televizoare și a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, aseară. 

Elevii lui Mirel Rădoi s-au impus cu 3-0 la Ploiești, în calificările pentru Euro 2021, contra Ucrainei. Pro TV s-a impus în lupta pentru primul loc în audiențe, în fața Antena 1 și Kanal D. 

Publicitate

Golurile lui Moruțan și Adrian Petre au fost urmărite de aproximativ 1,8 milioane de privitori din toată țara, în fiecare minut. 

Următoarele două clasate au fost Antena 1 și Kanal D, ambele la diferență mare față de Pro TV, pe intervalul meciului. 

La bătaie cu partida României U21, celelalte posturi difuzau programe ca:

  • Sacrificiul - Antena 1 (20:00)
  • Lacrimi la Marea Neagră - Kanal D (20:00)

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25), ieri, 10 octombrie:

NAȚIONAL. Victorie pe teren, victorie în audiențe. Pro TV a fost lider în audiențe aseară, cu meciul câștigat de naționala de tineret contra Ucrainei (3-0). A avut aproximativ 1,8 milioane de privitori pe minut

Următoarele două clasate au fost Antena 1 și Kanal D, dar la distanță față de lider.

Antena 1 a fost pe locul al doilea în top, cu serialul Sacrificiul pe interval. Postul Intact a strâns aproximativ 1,1 milioane de urmăritori pe minut

Kanal D s-a clasat pe trei, cu cifre apropiate de Antena 1. Postul TV a adunat, pe intervalul meciul de fotbal, aproape 1,1 milioane de privitori pe minut

Sus în topul national a fost și postul Digi 24, cu aproximativ 200.000 de privitori, în fiecare minut, pe interval, în ziua în care a picat guvernul Viorica Dăncilă.

URBAN. La orașe a condus tot Pro TV, cu victoria tricolorilor mici. Postul din Pache Protopopescu a strâns aproximativ 885.000 de telespectatori pe minut

Următorul post clasat a fost Antena 1, cu o medie de aproximativ jumătate de milion de urmăritori din mediul urban, în fiecare minut. 

Kanal D a ținut aproape și a avut cifre aproapiate de Antena 1, pe intervalul meciului. 

Apoi a fost rândul posturilor de știri. S-au clasat în ordine România TV, Antena 3 și Digi 24. 

COMERCIAL. Tinerii au urmărit tinerii. Pro TV a fost liderul topului și pe segmentul comercial. Meciul din calificările Euro 2021 era urmărit de aproximativ 400.000 de urmăritori tineri, în fiecare minut. 

Antena 1 s-a clasat pe locul secund, pe interval, cu o medie de 225.000 de telespectatori pe minut

Kanal D a fost pe trei, la distanță ceva mai mare de Antena 1, de această dată. A avut o medie de aproape 120.000 de urmăritori pe minut

Digi 24 a stat bine și pe segmentul comercial, unde a adunat aproximativ 50.000 de telespectatori pe interval

Audienţa posturilor TV joi, 10 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.820.000 10.2 21.9
2 Antena 1 1.178.000 6.6 14.2
3 Kanal D 1.087.000 6.1 13.1
4 Romania TV 587.000 3.3 7.1
5 Antena 3 490.000 2.8 5.9
6 National TV 240.000 1.3 2.9
7 Antena Stars 236.000 1.3 2.8
8 Digi 24 196.000 1.1 2.4
9 Prima TV 186.000 1 2.2
10 TVR 1 180.000 1 2.2
11 B1TV 147.000 0.8 1.8
12 Pro Cinema 145.000 0.8 1.7
13 Realitatea TV 136.000 0.8 1.6
14 TVR 2 108.000 0.6 1.3
15 Pro 2 106.000 0.6 1.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 10 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25) în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 885.000 9.3 21.2
2 Antena 1 510.000 5.3 12.2
3 Kanal D 445.000 4.6 10.7
4 Romania TV 298.000 3.1 7.1
5 Antena 3 292.000 3 7
6 Digi 24 137.000 1.4 3.3
7 National TV 125.000 1.3 3
8 Antena Stars 103.000 1.1 2.5
9 Realitatea TV 87.000 0.9 2.1
10 Prima TV 87.000 0.9 2.1
11 B1TV 84.000 0.9 2
12 TVR 1 80.000 0.8 1.9
13 Pro 2 71.000 0.7 1.7
14 TVR 2 68.000 0.7 1.6
15 Pro Cinema 48.000 0.5 1.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 10 octombrie, pe intervalul meciului România U21 – Ucraina U21 (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 401.000 9.3 28.5
2 Antena 1 225.000 5.2 16
3 Kanal D 118.000 2.7 8.4
4 Digi 24 50.000 1.2 3.6
5 Romania TV 40.000 0.9 2.8
6 Prima TV 40.000 0.9 2.9
7 National TV 36.000 0.8 2.5
8 Antena 3 29.000 0.7 2.1
9 Paramount 26.000 0.6 1.8
10 B1TV 25.000 0.6 1.8
11 Pro 2 22.000 0.5 1.5
12 Pro Cinema 20.000 0.5 1.4
13 Antena Stars 19.000 0.4 1.3
14 TVR 1 16.000 0.4 1.2
15 TNT 15.000 0.4 1.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile vor fi meciuri si sambata si luni dar si marti sa vedem ce va iesi , antenuta ta revine pe masterchef ca pe serialul Vlad care este facut muuuuuuuuuuuult mai bine fata de serialul vostru fenomen sut la egalitate sau Vlad va depaseste birjari la cutite ,
  • Razvan fara suparare tot acolo este serialul fenomen nu a crescut deloc pe comercial ,tot intre 5-5,5 se zbate pana si profu scoate mai mult .
  • Mai voi astia de la antenuta altceva mai stiti sa comentati , vad ca doar aberati va debiteaza capul mai ale acest personaj de desene animate zis si mile , audientele au fost foarte bune pentru echipa de tineret si sambata este meci si luni si marti asa ca mile du-te si mai taci din gura ,
  • "milica", acest "meci scump" a avut aproape dublu pe comercial fata de acest mare serial (si scump), cu 100 de mari actori, numit "Sacrificiul".

Trimite un comentariu