Skip to main content

Audiența posturilor de știri pe ore, în ziua alegerilor prezidențiale. România TV, urmărit în timpul zilei. Antena 3, seara. Digi24 a stat bine la tineri

 
Audiența posturilor de știri pe ore, în ziua alegerilor prezidențiale. România TV, urmărit în timpul zilei. Antena 3, seara. Digi24 a stat bine la tineri

AUDIENȚE. În ziua alegerilor, bătălia în audiențe s-a dat, pe posturile de știri, între România TV și Antena 3. Cele două și-au împărțit audiența ieri, iar tendința a fost următoarea: Antena 3 a adunat audiența seara, iar România TV a stat mai bine în timpul zilei. Între ele a intervenit, pe alocuri, și Digi24, post care a avut o audineță bună mai ales pe publicul comercial, tânăr, între 18 și 49 de ani.

Cum a evoluat audiența stațiilor de știri, ieri? Cum s-a descurcat Realitatea Plus, intrată recent în grilele RCS, UPC sau Akta în locul Realității TV? 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiența, pe intervale orare.

Principalele concluzii, în continuare:

  • România TV a câștigat în timpul zilei, Antena 3 a câștigat seara. 
  • Antena 3 e singurul post de știri care a reușit să atingă pragul de un milion de privitori pe minut, ieri. Vârful s-a înregistrat după ora 21:00, când s-au anunțat primele exit poll-uri. 
  • În duelul celor două a intervenit și Digi24, care a scos o audiență mai bună decât România TV și Antena 3, pe segmentul de public tânăr (pe tronsonul 15:00-21:00). După ora 21:00 a fost sub Antena 3, dar peste RTV. 
  • Digi 24 și Antena 3 au avut cifre apropiate pe segmentul de public tânăr, aproape toată ziua ieri. Antena 3 a bătut Digi 24 de la ora 9:00 până la 15:00. De asemenea, postul Intact a avut cifre mai bune, pe același segment seara, după ora 21:00. 
  • Realitatea Plus și B1TV au fost bară la bară aproape toată ziua de ieri. 

Paginademedia.ro vă prezintă evoluția posturilor de știri audiențelor pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENȚIALE:

NAȚIONAL. Antena 3 și România TV au fost cele mai urmărite posturi de televiziune, ieri, în ziua alegerilor prezidențiale. Cele și-au împărțit audiența:

România TV a fost prima în timpul zilei, între orele 9:00-18:00. Seara, după ora 18:00, RTV a scos o medie de 800.000 de telespectatori pe minut. 

Antena 3 a preluat conducerea seara, după ora 18:00. În momentul în care s-au anunțat rezultatele exist poll-urilor, postul Intact a adunat o medie de un milion de privitori pe minut, iar datele arată că cifrele s-au menținut până la miezul nopții. 

Digi 24 a fost al treilea post din top, raportat la medie pe ore în timpul zilei. Audiența postului RCS a crescut constant de la 100.000 dimineața până la aproape 300.000 seara. 

La nivel național, B1TV a stat mai bine decât Realitatea Plus. Totuși, cele două au avut cifre aproapiate, începând de la ora 12:00. 

După ora 21:00, B1TV era urmărit de aproximativ 200.000 de privitori, în timp ce Realitatea Plus număra 170.000 de urmăritori. 

URBAN. Tendința evoluției posturilor Antena 3 și România TV s-a menținut și la orașe: Postul Intact s-a văzut mai bine seara, iar RTV a câștigat în timpul zilei, până la ora 18:00.

România TV a avut o medie de aproximativ 300.000 de privitori, de la ora 9:00 până la ora 18:00. A trecut de 400.000 și de 450.000 de telespectatori, în medie, după ora 18:00, respectiv ora 21:00.

În același timp, un salt a fost făcut de Antena 3. Postul de știri fondat de Dan Voiculescu a înregistrat aproape jumătate de milion de telespectatori după ora 18:00 și a trecut de 600.000 de telespectatori de la orașe după anunțarea primelor exit poll-uri, de la ora 21:00. 

Digi 24 a stat bine și la orașe, fiind al treilea cel mai urmărit post de știri pe parcursul întregii zile de ieri. A urcat de la o medie de 83.000 de privitori dimineața, până la 230.000 seara, după ora 21:00. 

Realitatea Plus și B1TV au mers bară la bară ieri. Dimineata a condus B1TV, până la ora 15:00. După această oră, Realitatea Plus a preluat conducerea. 

Pe intervalul 21:00-24:00, B1TV și Realitatea TV a înregistrat o medie de audiență aproapiată, aproximativ 115.000 de privitori fiecare. 

COMERCIAL. Tinerii s-au împărțit ieri între Antena 3, România TV și Digi 24. S-au uitat și la Realitatea Plus și B1TV, dar în număr mai mic. 

România TV a fost cel mai urmărit post pe segmentul tânăr ieri, pe segmentul 9:00 - 15:00. Pe același interval orar, Antena 3 a fost pe locul secund, după RTV. 

Digi 24 a preluat conducerea topului după ora 15:00 până la 21:00. Atunci, a fost peste România TV și Antena 3, următoarele două posturi clasate.

Postul RCS a fost urmărit, în medie, de aproximativ 62.000 de privitori (între 15:00-18:00) și de aproximativ 108.000 (între 18:00-21:00). 

De la ora 21:00, când s-au închis secțiile de votare, Antena 3 a preluat conducerea. Până la miezul nopții a înregistrat o medie de 154.000 de urmăritori pe minut.

Audiența canalelor de știri pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENȚIALE, 10 noiembrie, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   B1TV   Antena 3   Romania TV   Digi 24   Realitatea Plus  
9.00-12.00 70.000 235.000 523.000 112.000 33.000
12.00-15.00 79.000 379.000 660.000 164.000 74.000
15.00-18.00 158.000 540.000 635.000 247.000 150.000
18.00-21.00 154.000 867.000 773.000 278.000 167.000
21.00-24.00 199.000 1.021.000 804.000 283.000 167.000
 

Audiența canalelor de știri pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENȚIALE, 10 noiembrie, în mediul URBAN:

URBAN   B1TV   Antena 3   Romania TV   Digi 24   Realitatea Plus  
9.00-12.00 42.000 175.000 291.000 83.000 24.000
12.00-15.00 43.000 243.000 359.000 121.000 49.000
15.00-18.00 85.000 316.000 336.000 170.000 90.000
18.00-21.00 97.000 486.000 426.000 240.000 101.000
21.00-24.00 113.000 603.000 460.000 232.000 118.000
 

Audiența canalelor de știri pe ore, în duminica alegerilor PREZIDENȚIALE, 10 noiembrie, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   B1TV   Antena 3   Romania TV   Digi 24   Realitatea Plus  
9.00-12.00 6.000 48.000 56.000 27.000 7.000
12.00-15.00 8.000 57.000 63.000 44.000 17.000
15.00-18.00 18.000 39.000 58.000 62.000 28.000
18.00-21.00 27.000 99.000 68.000 108.000 41.000
21.00-24.00 31.000 154.000 84.000 128.000 39.000
 

Citește și: CAPTURĂ LA MINUT. Cum s-au văzut posturile de știri la ora exit-pollurilor. A furat cineva startul?


Citește și: Site-urile de știri în ziua alegerilor. Românii au citit și tabloide, dar și quality. Cancan.ro, cele mai multe afișări. Digi24.ro, cei mai mulți unici


AUDIENȚE ALEGERI. Romania TV, cea mai urmărită toată ziua, imediat după Pro TV, în țară și la orașe. Antena 3 și Digi24, alegerile publicului tânăr


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu