Skip to main content

AUDIENȚA. Unde au văzut românii datele exit-poll? Pro TV și Antena 3, cele mai urmărite la ora 21.00

 
AUDIENȚA. Unde au văzut românii datele exit-poll? Pro TV și Antena 3, cele mai urmărite la ora 21.00

AUDIENȚE. Pe ce posturi TV au stat românii la ora 21.00, ca să vadă primele rezultate ale exit-poll-urilor? Ce audiențe au fost în primele cinci minute? Dar în orele de dezbateri care au urmat?

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele stațiilor atât în intervalul 21.00-21.05, cât și între orele 21.00 și 24.00, când se dezbăteau rezultatele primului tur de scrutin, cu Klaus Iohannis pe primul loc, urmat de Viorica Dăncilă și Dan Barna.

Ora 21.00 - Pro TV și Antena 3, primele în top

Publicitate

La ora 21.00, românii au stat cu ochii pe Pro TV, pe Antena 3 și pe România TV. Asta s-a întâmplat la nivelul întregii țări și la orașe.

Pe publicul comercial, în top 3 a intrat Digi 24, iar România TV a fost mult mai jos.

Pe targeturi:

NAȚIONAL. Aproape un milion și jumătate de români au urmărit rezultatele exit-poll-urilor la Pro TV, unde în studio erau Cristian Leonte și gazetarul Cristian Tudor Popescu. Au urmat, în top, Antena 3, cu 1,4 milioane de români între orele 21.00 și 21.05 și România TV, cu 1,3 milioane. 

Stațiile care difuzau Exit-Poll-uri:

  • Pro TV - 1.500.000
  • Antena 3 - 1.400.000
  • România TV - 1.300.000
  • Antena 1 - 727.000
  • Digi 24 - 420.000
  • TVR 1 - 290.000
  • Realitatea Plus - 250.000
  • B1 TV - 215.000

URBAN. La orașe, la ora 21.00, Antena 3 a fost cea mai urmărită stație, iar Pro TV a fost pe poziția a doua. Și aici, podiumul a fost completat de România TV.

Stațiile cu Exit-Poll la orașe:

  • Antena 3 - 860.000
  • Pro TV - 760.000
  • România TV - 710.000
  • Digi 24 - 370.000
  • Antena 1 - 305.000
  • Realitatea Plus -170.000
  • TVR 1 - 135.000
  • B1 TV - 117.000

COMERCIAL. Publicul tânăr s-a dus la ora 21.00 la Pro TV. Dacă la nivel național și la orașe diferențele între primele trei stații era mică, pe publicul tânăr avansul Pro TV a fost considerabil.

Audiența Pro TV la ora 21.00 a fost de două ori mai mare decât a celorlalte stații.

Stațiile cu Exit-Poll, pe publicul comercial:

  • Pro TV - 431.000
  • Antena 3 - 189.000
  • Digi 24 - 185.000
  • Antena 1 - 136.000
  • România TV - 130.000
  • Realitatea Plus - 78.000
  • B 1 TV - 37.000
  • TVR 1 - 25.000

Vezi audiențele pe toată ziua de ieri, cu România TV pe locul al doilea, după Pro TV, aici

Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:05), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.488.000 8.4 15.4
2 Antena 3 1.430.000 8 14.8
3 Romania TV 1.293.000 7.3 13.3
4 Kanal D 1.243.000 7 12.8
5 Antena 1 727.000 4.1 7.5
6 Digi 24 420.000 2.4 4.3
7 TVR 1 288.000 1.6 3
8 Prima TV 273.000 1.5 2.8
9 Realitatea Plus 248.000 1.4 2.6
10 B1TV 215.000 1.2 2.2
11 Pro 2 195.000 1.1 2
12 DigiSport 1 174.000 1 1.8
13 Cartoon Network 111.000 0.6 1.1
14 Diva 108.000 0.6 1.1
15 TVR 2 98.000 0.6 1
16 Boomerang 93.000 0.5 1
17 National TV 92.000 0.5 0.9
18 Antena Stars 64.000 0.4 0.7
19 Minimax 63.000 0.4 0.7
20 Look Plus 61.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:05), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 3 861.000 9 16.9
2 Pro TV 756.000 7.9 14.8
3 Romania TV 710.000 7.4 13.9
4 Kanal D 447.000 4.7 8.8
5 Digi 24 369.000 3.9 7.2
6 Antena 1 305.000 3.2 6
7 Realitatea Plus 173.000 1.8 3.4
8 TVR 1 135.000 1.4 2.6
9 B1TV 117.000 1.2 2.3
10 DigiSport 1 107.000 1.1 2.1
11 Prima TV 95.000 1 1.9
12 Pro 2 88.000 0.9 1.7
13 Diva 83.000 0.9 1.6
14 Cartoon Network 65.000 0.7 1.3
15 TVR 2 53.000 0.6 1
16 Boomerang 52.000 0.5 1
17 Look Plus 42.000 0.4 0.8
18 Disney 33.000 0.3 0.7
19 National TV 33.000 0.3 0.6
20 Minimax 31.000 0.3 0.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:05), pe segmentul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 431.000 10.1 22.8
2 Antena 3 189.000 4.4 10
3 Digi 24 185.000 4.3 9.8
4 Kanal D 150.000 3.5 7.9
5 Antena 1 136.000 3.2 7.2
6 Romania TV 131.000 3.1 6.9
7 Realitatea Plus 78.000 1.8 4.1
8 Prima TV 58.000 1.4 3.1
9 DigiSport 1 49.000 1.1 2.6
10 Diva 41.000 1 2.2
11 B1TV 37.000 0.9 2
12 Boomerang 31.000 0.7 1.6
13 TVR 1 25.000 0.6 1.3
14 Bollywood TV 25.000 0.6 1.3
15 Pro 2 20.000 0.5 1
16 Comedy Central 19.000 0.5 1
17 TVR 2 17.000 0.4 0.9
18 Kiss TV 15.000 0.4 0.8
19 AXN White 14.000 0.3 0.8
20 Discovery 14.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul 21.00-24.00: Dezbaterile au ținut posturile de știri în top

Publicul a urmărit și dezbaterile care au urmat exit-poll-urilor. Toate posturile de știri au avut locuri bune în clasament, cu cifre peste media lor obișnuită. Cel mai bine a stat Antena 3.

NAȚIONAL. La nivel național, Antena 3 a fost pe poziția a doua în intervalul 21.00-24.00, cu peste un milion de români pe post, imediat după Pro TV. Locul trei pentru România TV și șase pentru Digi 24.

URBAN. La orașe, Antena 3 a fost cea mai urmărită stație TV, peste Pro TV. Și aici, România TV a fost pe locul al treilea, iar Digi 24 pe șase.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, s-a distanțat Pro TV, pe prima poziție. Pe publicul tânăr, trei stații de știri au fost în top cinci: Antena 3, Digi 24 și România TV.

Digi 24, deși la orașe a avut audiențe la jumătate față de România TV, pe publicul tânăr a fost mult în față.

Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.104.000 6.2 16
2 Antena 3 1.021.000 5.7 14.8
3 Romania TV 804.000 4.5 11.7
4 Kanal D 671.000 3.8 9.7
5 Antena 1 490.000 2.8 7.1
6 Digi 24 283.000 1.6 4.1
7 TVR 1 246.000 1.4 3.6
8 B1TV 199.000 1.1 2.9
9 Prima TV 190.000 1.1 2.8
10 Realitatea Plus 167.000 0.9 2.4
11 Pro 2 140.000 0.8 2
12 DigiSport 1 107.000 0.6 1.5
13 TVR 2 100.000 0.6 1.4
14 National TV 93.000 0.5 1.4
15 Antena Stars 71.000 0.4 1
16 Boomerang 70.000 0.4 1
17 Diva 68.000 0.4 1
18 Pro Cinema 53.000 0.3 0.8
19 ETNO 53.000 0.3 0.8
20 Happy Channel 51.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 3 603.000 6.3 16
2 Pro TV 541.000 5.7 14.4
3 Romania TV 460.000 4.8 12.3
4 Antena 1 270.000 2.8 7.2
5 Kanal D 238.000 2.5 6.3
6 Digi 24 232.000 2.4 6.2
7 TVR 1 120.000 1.2 3.2
8 Realitatea Plus 118.000 1.2 3.1
9 B1TV 113.000 1.2 3
10 Pro 2 80.000 0.8 2.1
11 DigiSport 1 65.000 0.7 1.7
12 Prima TV 60.000 0.6 1.6
13 TVR 2 60.000 0.6 1.6
14 Diva 39.000 0.4 1
15 Boomerang 39.000 0.4 1.1
16 National TV 39.000 0.4 1
17 Disney 32.000 0.3 0.8
18 Happy Channel 32.000 0.3 0.9
19 Pro Cinema 29.000 0.3 0.8
20 Cartoon Network 28.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 324.000 7.6 22.6
2 Antena 3 154.000 3.6 10.8
3 Antena 1 149.000 3.5 10.4
4 Digi 24 128.000 3 8.9
5 Romania TV 84.000 2 5.9
6 Kanal D 71.000 1.7 5
7 Realitatea Plus 39.000 0.9 2.7
8 DigiSport 1 32.000 0.7 2.2
9 TVR 1 31.000 0.7 2.1
10 B1TV 31.000 0.7 2.2
11 Prima TV 30.000 0.7 2.1
12 Pro 2 21.000 0.5 1.4
13 TVR 2 20.000 0.5 1.4
14 Boomerang 20.000 0.5 1.4
15 Bollywood TV 20.000 0.5 1.4
16 Diva 18.000 0.4 1.3
17 Pro Cinema 12.000 0.3 0.8
18 Disney Junior 12.000 0.3 0.8
19 National TV 11.000 0.2 0.7
20 Comedy Central 11.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Citește și: CAPTURĂ LA MINUT. Cum s-au văzut posturile de știri la ora exit-pollurilor. A furat cineva startul?


Citește și: Site-urile de știri în ziua alegerilor. Românii au citit și tabloide, dar și quality. Cancan.ro, cele mai multe afișări. Digi24.ro, cei mai mulți unici


AUDIENȚE ALEGERI. Romania TV, cea mai urmărită toată ziua, imediat după Pro TV, în țară și la orașe. Antena 3 și Digi24, alegerile publicului tânăr

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dragă, paginademedia! Încă o dată, dați dovadă de intenții rele. Între orele 21 și 21:05, Digi24 a avut 4,33, iar Antena3 a avut 4,29. Adică locul 2 îi revine, conform cifrelor.

    Nu ați scos în evidență că Digi24 a fost locul 2 la ora 21, chiar deasupra antenei 1. Succes la calcule!
  • "Razvanele", ai urmarit "Antena 3" pentru ca esti "batran PeSeDist" ? Cam multi pensionari acolo...
    "Pro TV" a fost cu tineretul (comercialul). National 8,4, pe urban 7,9 si comercialul cu 10,1.
    Iar "Antena 3", 8 pe national, 9 pe urban si doar 4,4 pe comercial ?

    Valabil si pentru acest "alegator"... Mai bine pe comercial (10 rating) decat national sau urban.
  • @marian,
    Ai uitat sa mentionezi o alta televiziune PSD-ista, care a fost foarte urmarita in timpul acestor evenimente ... PROTV. Poate acum ca este in curtea kelner-ilor, se da si o masa bogata ... bani exista (PSD-ul sa traiasca si toti banii dati de ei pentru "productii" cinematografice si nu numai)
  • Antena 3 e cel mai bun post ,eu acolo am urmarit Exit poll -urile , "marian" dar la Pro tv cum e ?nu e manipulare? Du-te cu tot cu gazetarul tau CTP la somn si ia si Pro tv -ul cu tine!
  • Din cauza asta Romania se duce in jos , sa urmaresti antena3 si Rom tv cu manipularile lor si cu asa zisi experti in manipularii e dureros pacat , dar asta este ***

Trimite un comentariu