Skip to main content

RĂSPUNSUL Discovery, după acuzațiile Telekom: Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere

 
RĂSPUNSUL Discovery, după acuzațiile Telekom: Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere

Disputa Telekom - Discovery, faza pe social media. Cele două companii au ales să-și transmită mesajele prin intermediul...Facebook. Mai întâi, Telekom a postat, duminică, un lung mesaj prin care cerea companiei să înceteze „campania publică injustă împotrivă companiei și să își asume partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor” (pe larg AICI).

Publicitate

Telekom preciza că încheierea parteneriatului a fost cauzată de „condițiile financiare impuse de grupul Discovery”. 

„Daca am fi acceptat aceste condiții, clienții noștri ar fi fost afectați de o creștere inevitabilă a preţurilor abonamentelor, pe care o considerăm nedreaptă și inutilă, având în vedere și faptul că, atât statisticile ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audienţelor), cât și sondajele pentru măsurarea audienţelor pe care le-am realizat intern, în intervalul ianuarie-noiembrie 2019, au relevat un declin în trendurile de vizionare, pentru majoritatea canalelor Discovery și pentru canalele Eurosport, comparativ cu 2018”, a mai precizat Telekom. 

Astăzi, a venit și răspunsul Discovery, tot pe Facebook. Unde? Chiar la comentarii, sub postarea Telekom. 

Ce răspund Discovery și Eurosport: 

„Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere cu Telekom România. Ne dorim ca fanii noștri să poată viziona în continuare emisiunile și evenimentele sportive favorite de pe canalele noastre, care includ Eurosport, Discovery Channel, TLC sau Travel Channel.

Simțim totodată nevoia să clarificăm faptul că în permanență ne-am dorit să continuăm parteneriatul cu Telekom România, într-o manieră care să nu afecteze clienții din perspectiva conținutului sau a prețului.

Dimpotrivă, de-a lungul anilor, am îmbogățit semnificativ oferta de conținut, astfel încât consumatorii să poată primi mai mult.

Succesul canalelor noastre nu s-a diminuat. Cota portofoliului nostru a crescut cu 41% în 2019 vs. 2018, conform măsurătorilor oficiale din Romania. Fiecare meci important al Simonei Halep din 2019 a fost vizionat de aproape un milion de români, partidele din Premier League atrag sute de mii de telespectatori și aproape 900.000 de români au vizionat competițiile de snooker sau de ciclism pe Eurosport.

Le-am oferit constant fanilor noștri din România conținut de calitate inspirat din realitate și competiții sportive premium, iar cu această ocazie dorim să le mulțumim pentru toată susținerea și aprecierea de care au dat dovadă.”

Citește și:


 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • DISCOVERY GROUP A CERUT 10 MILIOANE EURO. ACEEASI SUMA PENTRU SISTEM PAY PER VIEW. PLATITI SUMA ASTA, DOMNILOR INDIGNATI? ADICA PARTEA DVS/ABONAT. IAR CE PATESC ACUM TELEKOM SI NEXGEN O VOR PATI TOATE FIRMELE DE CABLU, PE MASURA CE LE EXPIRA CONTRACTELE DE DIFUZARE CU GRUPUL RESPECTV. QED
  • sa faca pachet discovery sa il bage la 20-25 de ron pe luna sa vedem cati se aboneaza la ei, sau 50 pe luna, cat considera discovery ca e bine pentru ei ca sa ofere programe de calitate.eu unul n-as plati nici 2 lei in plus pentru discovery.. pentru TOATE canalele...
  • Interesativa cel mai usor Cate Companii TV CABLU INTERNET TELEFONIE din Romania OBLIGA Clientii ca plata sa se faca la cursul euro Dela SCHIMB VALUTAR ING( daca bnr avea azi 4,7789 la ing cursul era de 4.8419 ---DOAR TELEKOMUL O FACE DIN APRILIE 2019 - Restul cursul Bnr . cititi pe facturi si veti vedea CURS VALUTAR ING .Eu am rupt contractul pe respectiva speta
  • Telecom are antecedente similare cu ProTV și de asemenea se pune sub semnul întrebării rezultatul sondajului de opinie cu privire la audienta canalelor TV din portofoliu realizat cu 800 de persoane ( se presupune că ar fi salariații companiei ) care a dus la scoaterea din grila a unor canale tv cu audienta destul de mare. Sa nu uitam că în urma cu cca 2 ani au scos din grila și alte posturi cu audienta ( pachetul National Geografic, pachetul Film Box, Vinatorii și pescarii ) invocând lipsa audienței, motiv pe care nu îl mai crede nimeni. De remarcat că persista în menținerea în grila a unor canale tv care chiar nu se bucura de audienta. Fata de grila tv de acum 10 ani in cea prezentă nu se mai regăsesc cca 30 de canale care chiar aveau audienta. De ce celelalte societăți de cablu nu au aceste probleme de care se plînge Telecom ? După politica lor ce credibilitate mai au ?
  • Ce investitii a facut Discovery ca sa conteleze pentru abonati? stie cineva? simte cineva?
    E adevarat ca Discovery a cerut un pret mult mai mare decat anul trecut?
    Daca sunt asa de onesti, de ce nu spun? Daca nu au nimic de ascuns?
    Niste investitii in comentatori se pot face? Ca sunt de toata jena!
  • Telecom are antecedente similare cu ProTV și de asemenea se pune sub semnul întrebării rezultatul sondajului de opinie cu privire la audienta canalelor TV din portofoliu realizat cu 800 de persoane ( se presupune că ar fi salariații companiei ) care a dus la scoaterea din grila a unor canale tv cu audienta destul de mare. Sa nu uitam că în urma cu cca 2 ani au scos din grila și alte posturi cu audienta ( pachetul National Geografic, pachetul Film Box, Vinatorii și pescarii ) invocând lipsa audienței, motiv pe care nu îl mai crede nimeni. De remarcat că persista în menținerea în grila a unor canale tv care chiar nu se bucura de audienta. Fata de grila tv de acum 10 ani in cea prezentă nu se mai regăsesc cca 30 de canale care chiar aveau audienta. De ce celelalte societăți de cablu nu au aceste probleme de care se plînge Telecom ? După politica lor ce credibilitate mai au ?

Trimite un comentariu