Skip to main content

AUDIENȚE TV. Imperiul leilor, la debut. Au fost lei la orașe și pe publicul comercial. Ce a făcut Sacrificiul, în noul sezon

 
AUDIENȚE TV. Imperiul leilor, la debut. Au fost lei la orașe și pe publicul comercial. Ce a făcut Sacrificiul, în noul sezon
Sursa foto: Pro TV

AUDIENȚE. „Talent-show-ul” cu antreprenori, Imperiul leilor, de la Pro TV a fost primul la orașe și pe publicul tânăr, cu ediția de debut. Kanal D a fost lider, la nivel național. 

Publicitate

Antena 1, cu al doilea sezon al serialului Sacrificiul, a avut poziția a doua la nivel național și pe publicul tânăr. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de noua emisiune Imperiul leilor:

NAȚIONAL. Pro TV a avut poziția a treia, la nivel național. Postul a fost urmărit de peste 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind depășit de Kanal D și Antena 1. 

Kanal D a avut primul loc, cu 1,5 milioane de telespectatori, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. Antena 1 a fost pe doi, cu debutul noului sezon al serialului Sacrificiul: peste 1,2 milioane de telespectatori, media. 

URBAN. Pro TV a fost prima opțiune la orașe, cu aproape 700.000 de telespectatori, media, pentru Imperiul leilor. A fost la câteva zeci de mii se persoane distanță de locul secund, ocupat de Kanal D. 

Sacrificiul Antenei 1 a fost pe poziția a treia cu puțin peste jumătate de milion de telespectatori

COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial, unde a avut poziție de lider. Aproape 400.000 de telespectatori tineri, pentru noul format al Pro TV, și o cotă de piață de 28%. 

Antena 1, de pe poziția secundă, a obșinut cifre în media postului, 215.000 de persoane, media, și o cotă de piață de 15,6%. 

Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.520.000 8.7 18.2
2 Antena 1 1.251.000 7.1 15
3 Pro TV 1.133.000 6.5 13.5
4 Romania TV 523.000 3 6.3
5 Antena 3 463.000 2.6 5.5
6 TVR 2 390.000 2.2 4.7
7 Prima TV 244.000 1.4 2.9
8 National TV 200.000 1.1 2.4
9 TVR 1 170.000 1 2
10 Pro 2 164.000 0.9 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 695.000 7.3 16.1
2 Kanal D 624.000 6.6 14.5
3 Antena 1 517.000 5.4 12
4 Antena 3 298.000 3.1 6.9
5 Romania TV 268.000 2.8 6.2
6 TVR 2 177.000 1.9 4.1
7 Prima TV 150.000 1.6 3.5
8 National TV 100.000 1.1 2.3
9 TVR 1 96.000 1 2.2
10 B1TV 78.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 12 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul leilor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 387.000 9.1 28
2 Antena 1 215.000 5.1 15.6
3 Kanal D 173.000 4.1 12.6
4 Romania TV 40.000 0.9 2.9
5 Antena 3 38.000 0.9 2.7
6 Prima TV 37.000 0.9 2.7
7 Pro Cinema 36.000 0.9 2.6
8 National TV 33.000 0.8 2.4
9 TVR 2 29.000 0.7 2.1
10 Diva 27.000 0.6 1.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ionuț, să ne aducem aminte că și în trecut, serialele doamnei Ruxandra Ion erau filmate în cadre relativ restrânse:)) deci nu este o noutate. Din punct de vedere al standardelor cinematografice, eu zic că Vlad e cel mai bun din tot ceea ce s-a făcut până acum în România.
  • Am văzut doar promo din serialul sacrificiu și mi-am dat din prima seama ca e un fel de Lecții de Viața... un serial extrem de ieftin filmat 98 % doar in apartamente și case fără nicio acțiune frumoasa doar vorbe și atât in acest serial in rest un nimic de serial
  • Nu sunt foarte super încântat de noua emisiune,m-am uitat putin,not so good not very bad
    In alta ordine de idei, investitorul ala din capăt,Onetiu sau cum il cheamă,e asa,un fel de Mihai Petre da mai nasparliu asa.In schimb,imi place mult de Murad si tipa de la Vivre
    De telenovele nici nu am vrut sa aud ieri,am avut alta treaba
    In fine,Imperiul Leilor ar avea in fata un viitor super, dar trebuie totusi niste lucruri imbunatatite
  • Cifrele sunt foarte bune pentru lansarea unui nou format. Pe comercial, audientele sunt asemanatoare cu Visuri la cheie. Cred ca Imperiul leilor are potential de crestere la urmatoarele episoade, avand in vedere ca emisiunea e bine facuta. Ma bucur foarte tare cand vad ca asa zisa mare regizoare primeste palme de la telespectatori. Nu-mi dau seama cum patronii de televiziuni se lasa pacaliti de aceasta individa sa investeasca in seriale foarte slabe.
  • @Valentin (Vali Valentin - 2 cont fb) :
    - la varsta ta nici nu ai cum sa intelegi o emisiune foarte buna (concept, prezentare, tipologiile antreprenorilor , ideile de afaceri prezentate cu sanse si riscuri etc.)
    - Sacrificiul e monument de prostie cap-coada (senariu mediocru, cadre aiurea, detalii pierdute din vedere sau care nu au ce cauta in anumite scene si joc actoricesc pe masura personajelor re-re-reciclate iar si iar in toate productiile semnate Ruxandra Ion )
    E clar un lucru : telenovelele "e" viata ta , nu-i asa Valentin ???
  • Aseara, a performat si Pe Bune?! Miercuri seara, ediția Pe Bune?! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat record de audiență în rândul publicului comercial: cea mai bună cotă de piață de la lansarea emisiunii, din anul 2017. Ieri seară, Pe Bune?! a obținut 6.4 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 2.7 puncte de rating și 11.5% share.
  • Am urmarit - am facut o comparatie cu emisiunea similara cea fost difuzata cu ani multi in urma la TVR - si pot spune ca productia Pro TV este net superioară. Din păcate, audiența pe publicul comercial mi se pare destul de mică. Să vedem ce va fi in saptamanile ce urmeaza.
  • cautati numele juratilor si vedeti ce de fraude in afaceri cu statul si procese pe rol au ei. la fel ca la Arena Leilor, doar niste oameni disperati sau neinformati vor participa la asa ceva.
    mai e posibil ca Protv sa produca emisiunea dupa scenariu, ca facatura regizata "Vine CHEFul", care a disparut de pe post dupa 3 editii.
    ca s-o citez pe tanti "eu la 18 ani deschideam prima fabrica" de la Arena Leilor: bani se pot lua si de la banca, se poate vinde casa, ce rost are sa dati idei gratis unor persoane aflate in procese de frauda?
  • Foarte bine facuta emisiunea, rara avis in peisajul de la noi. Sper sa tina si sa mai educe putin publicul de la noi, in special tinerii neatinsi de comunism.
  • Deci, ca să ne înțelegem. Emisiunea e foarte bună! De la concept și până la realizare! Eu zic ca are un potențial uriaș. Mai poate crește! Faptul că se abordează o conduită elegantă denotă că e o emisiune pentru tineri educați, cu potențial de reușită dincolo de societatea asta toxică din România, societate care aspiră la principii de viață promovate în emisiuni precum Acces direct sau altele. E timpul ca Pro să “crescă mare” un nou hit, iar eu zic că acest format poate fi.
  • Totul vad ca se rezuma la Pro si Antena, daca nu e ceva frumos pe unul va mutati pe celalalt. Oameni exista peste 100 de canale disponibile pe piata din Romania, chiar asa inchisi sa fiti sa stati doar pe 2 programe, toate televizoarele au acum telecomanda, nu mai sunt ca inainte sa schimbi de la buton, iti vine usor sa rasfoiesti in programe, dar cand nu ai minte multe te multumesti cu ce iti ofera primele doua programe din grila. De asta pot sa bage orice tip de continut ca prostimea tot acolo o sa se uite..

Trimite un comentariu